Vertel! Ik hoorde jou naam ook voorbij komen. Is het de muziek of het gebabbel?quote:
Straks moet ik dat gvd ook nog terugluisteren, was vanmiddag pas klaar met PPPS van vrijdagquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
De presentator wist er ook niet echt goed raad mee; ze had beter naar Peter kunnen bellen![]()
Ik heb er geen verstand van.
En dan moet je nagaan dat die van vrijdag minstens een uur korter was dan anders.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Straks moet ik dat gvd ook nog terugluisteren, was vanmiddag pas klaar met PPPS van vrijdag
Nog commentaar gehad op je ava?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Wat een hoop verwarrende posten hier. Ik wil wat zinnigs posten, maar kan zo gauw de draai niet vinden
Ik snap er ook de ballen van Mazaruquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Wat een hoop verwarrende posten hier. Ik wil wat zinnigs posten, maar kan zo gauw de draai niet vinden
Geef je eigen draai eraan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel! Ik hoorde jou naam ook voorbij komen. Is het de muziek of het gebabbel?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan moet je nagaan dat die van vrijdag minstens een uur korter was dan anders.
Ben ik nog bedankt voor geleverde diensten ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
Ha Fok radio gebruikt muziek van Ocean's Thirteen.
Afgelopen.
Hij is nou hartstikke vaag.quote:
Volgens mij niet, dat viel behoorlijk slecht.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ben ik nog bedankt voor geleverde diensten ?
![]()
Oh okee. Weet je wat, dan vragen we Peter gewoon of hij het de volgende twee keer bij een uurtje kan houden... dat lukt hem vast welquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar normaal (als hij terug te luisteren is) luister ik de volgende dag gewoon, maar er is nu OS dus dat staat nu aan op de achtergrond
huh, mijn naam?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel! Ik hoorde jou naam ook voorbij komen. Is het de muziek of het gebabbel?
Welkom dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Ik mis iets?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
Belster is niet zoveel op fok omdat ze in de psychiatrische dagbehandeling zit. Ook is ze voor de vierde keer zwanger, en het wordt haar vierde keizersnee.
Viel wel mee toch ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgens mij niet, dat viel behoorlijk slecht.
Ze vonden het niet zo tof natuurlijk.quote:
Ik wil het gewoon graag van Heidi horen. Ik heb er mijn eigen draai al aan gegeven.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Geef je eigen draai eraan.
Dat werkt.
Ik heb zojuist voor het eerst naar een stukje fok radio geluisterd. Maar je schijnt niet te mogen zeggen wat je ervan vindt. Het is trouwens alweer afgelopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |