Hahaha... maar ik heb geen geld...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi meis, dan kun je strakkies lekker hele dagen de streams volgen, fuck die Noren
Da's kut zeg. Joh, je vind vast wel wat andersquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:25 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Kort gezegd: een naar onderzoek in het ziekenhuis gaf als als uitslag dat ik en meer dan slecht gehoor heb. Kan dus mijn hoodzaken in mijn huidige baan niet uitvoeren (schrijven via ddictafoon) en ben mijn baan kwijt en heb een gehoorapparaat nodig
Dat laatste kan ik nog wel mee leven, maar opnieuw zonder werk en ik vond deze baan zo leuk...Mag ik even hardgrondig vloeken?!
niet leuk maar mooi héél mooiquote:
Kut, kun je ook geen andere baan krijgen binnen het bedrijf?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:25 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Kort gezegd: een naar onderzoek in het ziekenhuis gaf als als uitslag dat ik en meer dan slecht gehoor heb. Kan dus mijn hoodzaken in mijn huidige baan niet uitvoeren (schrijven via ddictafoon) en ben mijn baan kwijt en heb een gehoorapparaat nodig
Dat laatste kan ik nog wel mee leven, maar opnieuw zonder werk en ik vond deze baan zo leuk...Mag ik even hardgrondig vloeken?!
Joh, leef van de liefdequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:26 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Hahaha... maar ik heb geen geld...
Bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niet leuk maar mooi héél mooi
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
zo, ik ben er weer
en rellen doe ik vanaaf niet meer
mn peuken zijn nog steeds op
dus ik denk dat ik maar stop
met roken dan in ieder geval
en neem als vervanging maar een bamibal
Maar stoppen met roken wordt een probleem
straks ben je door je bamiballen heen
en daar wordt je weer héél dik van
dus dat lijkt me ook geen strak plan
Van bamiballen naar kroketten
dat zal het roken wél beletten
Dan maar 100 kilo rond
En Dementors kont
als je tips hebt... ik zoek al zo lang nl... Wil niet negatief klinken (en doe dat wel), maar iedereen zegt dat ik wel wat anders vind... Ja: ik zoek al vier jaar! Waar kan ik me inschrijven voor M&M?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Da's kut zeg. Joh, je vind vast wel wat anders![]()
En gooi nu alle goffers er maar uit. Als je wilt heeft M&M's nog wel wat bordjes voor je om ze op te schrijven!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie helpt ons musje
Aan een klusje
Ze fladdert en zingt
Huppelt en springt
Wie helpt ons musjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie helpt ons musje
Aan een klusje
Ze fladdert en zingt
Huppelt en springt
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wie helpt ons musje
Aan een klusje
Ze fladdert en zingt
Huppelt en springt
Een inzamelingsactie is dat een idee,
misschien doen er wel mensen mee.
Ik doneer een schilderij
alleen de opbrengst is voor mij![]()
![]()
of is dat niet grappig
Je zit in Noorwegen toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:30 schreef Musje456 het volgende:
[..]
als je tips hebt... ik zoek al zo lang nl... Wil niet negatief klinken (en doe dat wel), maar iedereen zegt dat ik wel wat anders vind... Ja: ik zoek al vier jaar! Waar kan ik me inschrijven voor M&M?
of is dat niet grappigquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wie helpt ons musje
Aan een klusje
Ze fladdert en zingt
Huppelt en springt
Ik doneer een schilderij
![]()
is mooi maar wel treurig,,,,,,,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor een vriend van me die 5 jaar geleden is overleden
Liedje tijdens zijn uitvaart...
Jo, grappig en lief... ik ken de achtergrondenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wie helpt ons musje
Aan een klusje
Ze fladdert en zingt
Huppelt en springt
Ik doneer een schilderij
![]()
of is dat niet grappig
inderdaad mooiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is mooi maar wel treurig,,,,,,,
ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We huren een raam
betalen tesaam
leggen musje op d'r rug
de klanten komen vlug
ze doet d'r job goed
betalen een joet
musje heeft weer geld
en dat is wat telt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |