quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:33 schreef PeterNB het volgende:
Zo leert 'ie nooit vechten in de maatschappij *zucht*
yeah.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ?? mij niet eigenlijk elke fok user met een pik is aan de beurt toch??? En dan kan je tegen reacties verwachten.
Negeren die hapquote:
Tuurlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik miste je, kunnen we het het inhalen?
Je kunt amper een telefoontje plegen of je al moet 3 pagina's teruglezen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:32 schreef Manu82 het volgende:
Zal wel tijdens mijn vakantie zijn geweest
Hup! Sta op! Handsschoenen weer aan en terug die ring in....quote:
Blijf jij nou maar rellen scheidsrechteren, dan let ik wel op de schoonheidsfoutjes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh fuck, nu kom ik er echt nooit meer vanaf!!
Gast, het is Lobasca.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hup! Sta op! Handsschoenen weer aan en terug die ring in....ementonnetje terug in de ring duw*
Oooooh, die zwemdame....enjoy.quote:
*Lobasca weer tegenover Dementon plaats*quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:34 schreef Lobasca het volgende:
.Zou ik ook doen als ik dik en lelijk was
haha, ze gaat maar lekker met iemand anders rellen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*Lobasca weer tegenover Dementon plaats*
(Hee een beetje scheidsrechter is partijdig he!)
Daarvoor heeft ie ook vrienden nodigquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:33 schreef PeterNB het volgende:
Zo leert 'ie nooit vechten in de maatschappij *zucht*
Het was verboden te drinken tijdens de wedstrijd, dus je bent gefeliciteerd gediskwalidingest!quote:
Skatje, je forum is in trek, bij de niet aangemelde!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*Lobasca weer tegenover Dementon plaats*
(Hee een beetje scheidsrechter is partijdig he!)
Daar wil je geen bloedtest vanaf nemenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het was verboden te drinken tijdens de wedstrijd, dus je bent gefeliciteerd gediskwalidingest!
EN DE WINNAAR VAN VANAVOND:LOBASCA!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het was verboden te drinken tijdens de wedstrijd, dus je bent gefeliciteerd gediskwalidingest!
EN DE WINNAAR VAN VANAVOND:LOBASCA!
Waarom zit je dan hier te zieken. Donder lekker opquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Skatje, je forum is in trek, bij de niet aangemelde!
Mocht je al raak prikken, dan verbrand alsnog het buisje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar wil je geen bloedtest vanaf nemen
pffffff, is toch niet noooooooddddddddiiiiiiiiggggggquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik snap niet dat static niet ingrijpt, bah.
Dat komt omdat het hier zo'n corrupt zooitje isquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben toch je vriendje ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef Dementor het volgende:
Het schijnt dat ik geen vrienden heb he?
Ben je echt wegquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:42 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat komt omdat het hier zo'n corrupt zooitje is
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oef dat zat ik net te denken bij het teruglezenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:43 schreef Dementor het volgende:
Met een vriend als PeterNB heb je geen vijanden nodig?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met een vriend als PeterNB heb je geen vijanden nodig?
Niet nodig .. Laat mar ik heb geen interesse in dooie kattenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:44 schreef Lobasca het volgende:
Saan heb je de link voor de meelezers?
RIPquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
Niet nodig .. Laat mar ik heb geen interesse in dooie katten
LS had een hondje die ging bij de buurvrouw langs, die wilde zwanger worden en dat lukte ook, maar toen bleek LS zijn buurvrouw ook zwanger te willen worden van hem, dat vond hij echter geen goed plan. LS heeft daarom maar geprobeerd deze buurvrouw te dumpen bij Dementor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:42 schreef blomst het volgende:
waar gaat het hier allemaal over, bij het bij lezen snap ik er geen snars van.
Dat hadden er een hoop gisteren alquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:44 schreef Sporti het volgende:
[..]
Oef dat zat ik net te denken bij het teruglezen
Triest Soury.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet nodig .. Laat mar ik heb geen interesse in dooie katten
o, nergens over dus.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS had een hondje die ging bij de buurvrouw langs, die wilde zwanger worden en dat lukte ook, maar toen bleek LS zijn buurvrouw ook zwanger te willen worden van hem, dat vond hij echter geen goed plan. LS heeft daarom maar geprobeerd deze buurvrouw te dumpen bij Dementor.
En toen was er nog een foto die Dementor hier gedumpt heeft van Lobasca en daar is ze niet blij mee.
Zoiets geloof ik
Héé die heb ik al eerder gezien. Je vervalt in herhaling. Ach we worden allemaal een dagje ouderquote:
*snel gordijnen dicht doet en onder tafel gaat zitten*quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Joh gaat allemaal achterlangs, ze fucken de hele handel
Met of zonder wierook?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*snel gordijnen dicht doet en onder tafel gaat zitten*
Ja, laten we eens over achterlangs beginnen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:45 schreef HoneyBunny het volgende:
Joh gaat allemaal achterlangs, ze fucken de hele handel
niet op de knieën gaan zitten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*snel gordijnen dicht doet en onder tafel gaat zitten*
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, laten we eens over achterlangs beginnen.
Laat maar yohquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:48 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen ongedierte of tegen Soury? Dat was namelijk nogal verwarrend gisteren
Heb je geen "Zeep aan een koordje"?quote:
Hou je wel de namen in de gaten!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met deze chat, gewoon je hart kunnen luchten.
Hey Tipschquote:
Ja, lekker hè? Heb je genoten om vervolgens de nodige users op de hoogte te brengen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben zo blij met deze chat, gewoon je hart kunnen luchten.
Doe eens een Joetoepje.quote:
Je snapt het echt nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, lekker hè? Heb je genoten om vervolgens de nodige users op de hoogte te brengen?
Volgens mij voel je je prima thuis bij Besaid, enjoy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |