Blijf jij nou maar rellen scheidsrechteren, dan let ik wel op de schoonheidsfoutjes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh fuck, nu kom ik er echt nooit meer vanaf!!
Gast, het is Lobasca.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hup! Sta op! Handsschoenen weer aan en terug die ring in....ementonnetje terug in de ring duw*
Oooooh, die zwemdame....enjoy.quote:
*Lobasca weer tegenover Dementon plaats*quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:34 schreef Lobasca het volgende:
.Zou ik ook doen als ik dik en lelijk was
haha, ze gaat maar lekker met iemand anders rellen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*Lobasca weer tegenover Dementon plaats*
(Hee een beetje scheidsrechter is partijdig he!)
Daarvoor heeft ie ook vrienden nodigquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:33 schreef PeterNB het volgende:
Zo leert 'ie nooit vechten in de maatschappij *zucht*
Het was verboden te drinken tijdens de wedstrijd, dus je bent gefeliciteerd gediskwalidingest!quote:
Skatje, je forum is in trek, bij de niet aangemelde!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*Lobasca weer tegenover Dementon plaats*
(Hee een beetje scheidsrechter is partijdig he!)
Daar wil je geen bloedtest vanaf nemenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het was verboden te drinken tijdens de wedstrijd, dus je bent gefeliciteerd gediskwalidingest!
EN DE WINNAAR VAN VANAVOND:LOBASCA!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het was verboden te drinken tijdens de wedstrijd, dus je bent gefeliciteerd gediskwalidingest!
EN DE WINNAAR VAN VANAVOND:LOBASCA!
Waarom zit je dan hier te zieken. Donder lekker opquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Skatje, je forum is in trek, bij de niet aangemelde!
Mocht je al raak prikken, dan verbrand alsnog het buisje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar wil je geen bloedtest vanaf nemen
pffffff, is toch niet noooooooddddddddiiiiiiiiggggggquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik snap niet dat static niet ingrijpt, bah.
Dat komt omdat het hier zo'n corrupt zooitje isquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik snap niet dat static niet ingrijpt, bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |