Waarom zit je dan hier te zieken. Donder lekker opquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Skatje, je forum is in trek, bij de niet aangemelde!
Mocht je al raak prikken, dan verbrand alsnog het buisje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar wil je geen bloedtest vanaf nemen
pffffff, is toch niet noooooooddddddddiiiiiiiiggggggquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik snap niet dat static niet ingrijpt, bah.
Dat komt omdat het hier zo'n corrupt zooitje isquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben toch je vriendje ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef Dementor het volgende:
Het schijnt dat ik geen vrienden heb he?
Ben je echt wegquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:42 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat komt omdat het hier zo'n corrupt zooitje is
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oef dat zat ik net te denken bij het teruglezenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:43 schreef Dementor het volgende:
Met een vriend als PeterNB heb je geen vijanden nodig?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met een vriend als PeterNB heb je geen vijanden nodig?
Niet nodig .. Laat mar ik heb geen interesse in dooie kattenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:44 schreef Lobasca het volgende:
Saan heb je de link voor de meelezers?
RIPquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
Niet nodig .. Laat mar ik heb geen interesse in dooie katten
LS had een hondje die ging bij de buurvrouw langs, die wilde zwanger worden en dat lukte ook, maar toen bleek LS zijn buurvrouw ook zwanger te willen worden van hem, dat vond hij echter geen goed plan. LS heeft daarom maar geprobeerd deze buurvrouw te dumpen bij Dementor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:42 schreef blomst het volgende:
waar gaat het hier allemaal over, bij het bij lezen snap ik er geen snars van.
Dat hadden er een hoop gisteren alquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:44 schreef Sporti het volgende:
[..]
Oef dat zat ik net te denken bij het teruglezen
Triest Soury.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet nodig .. Laat mar ik heb geen interesse in dooie katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |