o, nergens over dus.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS had een hondje die ging bij de buurvrouw langs, die wilde zwanger worden en dat lukte ook, maar toen bleek LS zijn buurvrouw ook zwanger te willen worden van hem, dat vond hij echter geen goed plan. LS heeft daarom maar geprobeerd deze buurvrouw te dumpen bij Dementor.
En toen was er nog een foto die Dementor hier gedumpt heeft van Lobasca en daar is ze niet blij mee.
Zoiets geloof ik
Héé die heb ik al eerder gezien. Je vervalt in herhaling. Ach we worden allemaal een dagje ouderquote:
*snel gordijnen dicht doet en onder tafel gaat zitten*quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Joh gaat allemaal achterlangs, ze fucken de hele handel
Met of zonder wierook?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*snel gordijnen dicht doet en onder tafel gaat zitten*
Ja, laten we eens over achterlangs beginnen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:45 schreef HoneyBunny het volgende:
Joh gaat allemaal achterlangs, ze fucken de hele handel
niet op de knieën gaan zitten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*snel gordijnen dicht doet en onder tafel gaat zitten*
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, laten we eens over achterlangs beginnen.
Laat maar yohquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:48 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen ongedierte of tegen Soury? Dat was namelijk nogal verwarrend gisteren
Heb je geen "Zeep aan een koordje"?quote:
Hou je wel de namen in de gaten!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met deze chat, gewoon je hart kunnen luchten.
Hey Tipschquote:
Ja, lekker hè? Heb je genoten om vervolgens de nodige users op de hoogte te brengen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben zo blij met deze chat, gewoon je hart kunnen luchten.
Doe eens een Joetoepje.quote:
Je snapt het echt nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, lekker hè? Heb je genoten om vervolgens de nodige users op de hoogte te brengen?
Volgens mij voel je je prima thuis bij Besaid, enjoy.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil ik weten wat Besaid is?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, lekker hè? Heb je genoten om vervolgens de nodige users op de hoogte te brengen?
oja!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil ik weten wat Besaid is?
Ja iidquote:
POWNDquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Veulenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit doen ze zoal op besad.
Ik snap het maar al te goed maar ga er verder niet meer op in. Zieken om te zieken, zeiken om te zeiken.quote:
Bah bah, dus toch een tikfoutjequote:Op maandag 11 augustus 2008 22:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit doen ze zoal op besad.
Héhéquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Tipsch![]()
Hoe was het festival in Duitsland? Heb je je voeten een beetje droog gehouden op de camping?
Het is mooi dat je zelf al eindigt met een zelfportretjequote:Op maandag 11 augustus 2008 22:48 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen ongedierte of tegen Soury? Dat was namelijk nogal verwarrend gisteren
Das een bere leuk topic op ONZquote:
Nah, daar ging het niet eens over. Wat BQ misschien bedoeld is dat er gisteren uitgebreid wat Fokkers over de tong zijn gegaan. Alleen waren de betreffende personen zo dom om het op een openbare chat te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil ik weten wat Besaid is?
Is dat het beste dat je kan bedenken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is mooi dat je zelf al eindigt met een zelfportretje
Huh, heb ik iets gemistquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:00 schreef HoneyBunny het volgende:
En dan heb ik het niet over een foto die half mannelijk Fok al heeft gezien.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Goed nieuws: Het contract van mijn irritante kut-collega wordt niet verlengd
Jij was te oud, opa!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, heb ik iets gemist
Dat snapt toch niemand met een iq lager dan die van jouquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is mooi dat je zelf al eindigt met een zelfportretje
Ze heeft diegene bij wie ze volstrekt kansloos was overgeslagen denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, heb ik iets gemist
Ah vandaar dat ik het ook heb gemistquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze heeft diegene bij wie ze volstrekt kansloos was overgeslagen denk ik.
ja dat is zeker dom, ze hadden het hier moeten plaatsen, dan hadden wij ook geweten waarover het gingquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:00 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nah, daar ging het niet eens over. Wat BQ misschien bedoeld is dat er gisteren uitgebreid wat Fokkers over de tong zijn gegaan. Alleen waren de betreffende personen zo dom om het op een openbare chat te doen.![]()
Lullig als het gaat om dingen die in vertrouwen zijn verteld.
En in dit geval was het niet NMNS die voor de commotie zorgde. Fok is een vreemde wereld soms.
En dan heb ik het niet over een foto die half mannelijk Fok al heeft gezien.
Jij hebt dus een top-weekend gehadquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Héhé![]()
![]()
![]()
Je bent de eerste die er naar vraagt.Het festival was subliem, echt. Locatie was een klein paradijs. Het festivalterrein in Saalburg lag in een grote vallei en er lag een meer bij.
Het begon al heel spannend toe we bij aankomst dik een half uur in een polizei-kuif op drugs werden gecontroleerd. Daar zijn we op miraculeuze wijze doorgekomen zonder boetes. Wij waren met 3 auto's. Alledrie deze Hollandse wagens zijn eruit gehaald en gecheckt. Een van de jongens heeft handel in moeten leveren. Overigens zijn onze poeders op zaterdagnacht door der polizei afgepakt. Gelukkig waren we er toen al bijna klaar mee.![]()
Vrijdagnacht aangekomen. Tent opgezet en gaan, het terrein op.![]()
Duitse publiek is zoveel uitbundiger en dus zoveel leuker dan het Nederlandse. We hebben het heel erg leuk gehad.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik het ook heb gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |