Wat doe jij hier dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:25 schreef Chillah.Bee het volgende:
Maar op internet over betreffende mensen klagen
Toen waren er nog helemaal geen films.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:25 schreef Chillah.Bee het volgende:
[insert willekeurige onbekende kutfilm uit 1342]
quote:
Het grappige is nog dat het zo massaal is. 1 iemand opent een topic over b.v. merk/hype/film x, gevolgd door 100+ reacties als: "haha mensen die merk x dragen zijn onzekerquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Goed topic.
Ik draag ook BB boxers en andere achterlijk dure merkkleding, koop om het jaar een nieuwe Ipod en heb dan wel geen breezersletje maar een lief vriendinnetje.
Maar ach, ik maak me er echt niet druk om als een of andere nerd op fok gaat liggen huilen over mensen die volgens hem teveel geld betalen voor een lap stof of een printplaatje in een leuk hoesje.
Maar om jou nou een Guido te noemen..quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Goed topic.
Ik draag ook BB boxers en andere achterlijk dure merkkleding, koop om het jaar een nieuwe Ipod en heb dan wel geen breezersletje maar een lief vriendinnetje.
Maar ach, ik maak me er echt niet druk om als een of andere nerd op fok gaat liggen huilen over mensen die volgens hem teveel geld betalen voor een lap stof of een printplaatje in een leuk hoesje.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:38 schreef PDOA het volgende:
Bjorn Borg is voor homo's en gasten die nog uit de kast moeten komen.
De gemiddelde fokker vindt iedereen die er niet als een sukkel in zwerver-kledij of bandshirt bijloopt, vaker dan 1 keer per 3 jaar naar de kapper gaat en uberhaupt uitgaat al een guidoquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:38 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Maar om jou nou een Guido te noemen..
Dan nog blijf ik bij mijn standpuntquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:40 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker vindt iedereen die er niet als een sukkel in zwerver-kledij of bandshirt bijloopt, vaker dan 1 keer per 3 jaar naar de kapper gaat en uberhaupt uitgaat al een guido
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:44 schreef Poekel het volgende:
Ik ben het gedeeltelijk wel met TS eens, maar ik proef wat afgunst. Weinig geld, TS?
Idd dit heb ik aan levenden lijve ondervondenquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:40 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker vindt iedereen die er niet als een sukkel in zwerver-kledij of bandshirt bijloopt, vaker dan 1 keer per 3 jaar naar de kapper gaat en uberhaupt uitgaat al een guido
Vertelquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Idd dit heb ik aan levenden lijve ondervonden
Dat gaat niet samen; óf je draagt kleding die je zelf leuk vindt óf je loopt met de mode mee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:47 schreef Chillah.Bee het volgende:
modieuze kledingmaar dan alleen als ik het zelf mooi/leuk/goed vind
Nee hoor, ik kijk eerst wat er in de mode is, dan of het mooi vind en daarna beslis ik of ik het koop of nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat gaat niet samen; óf je draagt kleding die je zelf leuk vindt óf je loopt met de mode mee.
Waarom skip je dat eerste gedeelte niet en beperk je je tot het kopen van kleding die jij leuk vindT?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:53 schreef Chillah.Bee het volgende:
Nee hoor, ik kijk eerst wat er in de mode is, dan of het mooi vind en daarna beslis ik of ik het koop of niet
Nee toen had je een troubadour of een minstreel, en als die een kutverhaal had, werd ie in het eerste dorp al afgeranseld en opgehangen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Toen waren er nog helemaal geen films.
dat is so true!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:40 schreef Chillah.Bee het volgende:
Als ze uberhaupt al een auto hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:33 schreef SuperRogier het volgende:
Herkenbaar; loop je te pimpen met je N82 (Wifi, GPS, 5 Megapixel camera Carl Zeiss lens & Xenon flits 8GB) en iemand die dan trots zijn 3310 laat zien met de woorden; deze belt ook
Die figuren zijn meestal wel te herkennen aan bergschoenen en een auto van 20 jaar geleden, want toen wisten ze nog hoe ze die dingen moesten bouwen
Ik heb geen auto, en nu?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Als ze uberhaupt al een auto hebben.
Ja maar gast... het wordt ondoenbaar als we allemaal proberen jouw statuur te benaderen. Ik bedoel: waar begint de mensheid in haar streven jouw hipheid te evenaren?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Als ze uberhaupt al een auto hebben.
Volgens mij begrijp jij hem verkeerd..quote:
En jij ook..quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja maar gast... het wordt ondoenbaar als we allemaal proberen jouw statuur te benaderen. Ik bedoel: waar begint de mensheid in haar streven jouw hipheid te evenaren?
Had handig geweest als je meteen effe meldt wat ie volgens jou dan bedoeltquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:16 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij hem verkeerd..
[..]
En jij ook..
Andersom kan ik hetzelfde over jou zeggen. Jij wil bij de groep 'kijk mij tegen de mode ingaan en op internet een grote mond hebben tegen mensen die wél moeite voor hun voorkomen doen' horen als je op die manier denkt.quote:
Al die debielen hier vinden me ook een guido/mooiboyquote:
Je zou het ook nog een keer kunnen lezen wat hij schreef en dan normaal nadenken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Had handig geweest als je meteen effe meldt wat ie volgens jou dan bedoelt
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Al die debielen hier vinden me ook een guido/mooiboy
Tyf dan een eind op met je FoBoquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Al die debielen hier vinden me ook een guido/mooiboy
En nee ik ga geen foto neerzetten.
Alsof blindelings achter iedere modegril aanlopen het enige alternatief is voor volledig tegen de mode in gaan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:20 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Andersom kan ik hetzelfde over jou zeggen. Jij wil bij de groep 'kijk mij tegen de mode ingaan en op internet een grote mond hebben tegen mensen die wél moeite voor hun voorkomen doen' horen als je op die manier denkt.
Maar je bent ook een guido/mooiboy, anders had je wel aangegeven dat mode je weinig tot niks interesseert en je alleen kleding koopt die jij leuk vindtquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:26 schreef Chillah.Bee het volgende:
![]()
Zie het als compliment, tenzij je het echt bentZou liever als een 'guido/mooiboy' gezien worden op Fok dan als 'een van hen'
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar je bent ook een guido/mooiboy, anders had je wel aangegeven dat mode je weinig tot niks interesseert en je alleen kleding koopt die jij leuk vindt
Dit klinkt vrij tegenstrijdig.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar je bent ook een guido/mooiboy, anders had je wel aangegeven dat mode je weinig tot niks interesseert en je alleen kleding koopt die jij leuk vindt
Hij lult zoals velen hier gewoon uit z'n nek. In principe doet hij hetzelfde als dat ik zou roepen : "haha Pisnicht heeft een Creative Zen en een shirt van de Hema/London, nu is het een alto/gothic/hippiequote:Op maandag 11 augustus 2008 13:31 schreef pisnicht het volgende:
Lach je nu jezelf uit? Hij heeft wel gelijk.
Zit wat in maar guido/mooiboy als compliment opvatten is moeilijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:26 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
![]()
Zie het als compliment, tenzij je het echt bentZou liever als een 'guido/mooiboy' gezien worden op Fok dan als 'een van hen'
Mwoah van echte mensen zou ik het een belediging vinden, van een een van bovenstaande figuren als complimentquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zit wat in maar guido/mooiboy als compliment opvatten is moeilijk![]()
mensen die zelfverzekerd zijn hoeven hun gelijk niet op een internetforum te halenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Hij lult zoals velen hier gewoon uit z'n nek. In principe doet hij hetzelfde als dat ik zou roepen : "haha Pisnicht heeft een Creative Zen en een shirt van de Hema/London, nu is het een alto/gothic/hippie"
Het gaat om je zelfverzekerheid, en de minst zelfverzekerde typetjes komen op internet bij hun medestanders elkaar aanpraten dat zij zelf wel zelfverzekerd zijn.
Vanwaar dan dat de anti-mode/Guido/Mooiboy/iPod-users hier dan het hardst van hun vriendjes op internet willen horen dat ze gelijk hebben en dat de mensen waar ze bang voor zijn/tegenop kijken onzeker zijn?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:38 schreef pisnicht het volgende:
[..]
mensen die zelfverzekerd zijn hoeven hun gelijk niet op een internetforum te halen
wie opende hier nu ook alweer een topic?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:40 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Vanwaar dan dat de anti-mode/Guido/Mooiboy/iPod-users hier dan het hardst van hun vriendjes op internet willen horen dat ze gelijk hebben en dat de mensen waar ze bang voor zijn/tegenop kijken onzeker zijn?
Ik zou zeggen gooi hier een foto van jezelf neer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:37 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Mwoah van echte mensen zou ik het een belediging vinden, van een een van bovenstaande figuren als compliment
M.a.w.: jjij loopt wel degelijk achter de mode aan. Dan bén je een guido / mooiboy. Dat jij dat bestempelt als onzekerdheid van mijn kant, is niet mijn probleem: ik geef niet eens ergens aan dat ik dat erg vindt / jij een sukkel bent / etc.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef Chillah.Bee het volgende:
Hij lult zoals velen hier gewoon uit z'n nek. In principe doet hij hetzelfde als dat ik zou roepen : "haha Pisnicht heeft een Creative Zen en een shirt van de Hema/London, nu is het een alto/gothic/hippie"
Het gaat om je zelfverzekerheid, en de minst zelfverzekerde typetjes komen op internet bij hun medestanders elkaar aanpraten dat zij zelf wel zelfverzekerd zijn.
En waar is meneer nu zelf mee bezig? Roepen dat anderen onzeker zijn.....quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:40 schreef Chillah.Bee het volgende:
Vanwaar dan dat de anti-mode/Guido/Mooiboy/iPod-users hier dan het hardst van hun vriendjes op internet willen horen dat ze gelijk hebben en dat de mensen waar ze bang voor zijn/tegenop kijken onzeker zijn?
Dat is alleen tegenstrijdig als 'mode' en 'dingen leuk vinden' bij jou gelijk aan elkaar staat.quote:
Nee, want een guido/mooiboy gaat toch juist wel met de mode enzo mee?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat is alleen tegenstrijdig als 'mode' en 'dingen leuk vinden' bij jou gelijk aan elkaar staat.
Uhm, juist ja. Dat staat er toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:48 schreef BigKahuna het volgende:
Nee, want een guido/mooiboy gaat toch juist wel met de mode enzo mee?
In interpreteerde het meer als dat je een mooiboy bent als je met de mode meeloopt en je pas een bink bentquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee, want een guido/mooiboy gaat toch juist wel met de mode enzo mee?
Oh, wtf. Ik dacht dat er stond "Je bent ook een mooiboy want mode intreseert je niet en je koopt alleen wat je zelf leuk vindt"quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Uhm, juist ja. Dat staat er toch?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:52 schreef BigKahuna het volgende:
Oh, wtf. Ik dacht dat er stond "Je bent ook een mooiboy want mode intreseert je niet en je koopt alleen wat je zelf leuk vindt"
Ik ben al weg
Ben jij niet die emo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:54 schreef McKillem het volgende:
Hier ben ik het volledig mee eens.
Helaas is het vaak zo dat de bjornborgbreezer die jij beschrijft het nodig vind wat naar me te roepen.
Dan kan je er natuurlijk van uit gaan dat ik wat terug ga doen...
Mensen in hun waarde laten, tja dat is tegenwoordig ogenschijnlijk een onmogelijke opdracht.
Zo komt het er bij sommige mensen echt niet in dat ik als man lang haar heb. Anno 2008 zijn er nog mensen die je daar vreemd van gaan aankijken.
massakleding dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:56 schreef Pollewoppie het volgende:
met Jack Jones ,Forecast enz ben ik ook wel tevree
Wat zijn bozersquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:56 schreef Pollewoppie het volgende:
mmm ach ben niet zo modegeil en koop idd bij de Hema mn bozers (geen 1,50 btw en ze gaan echt wel lang mee)
Maar vind wel belangrijk om gewoon leuke hippe kleding enzulks te hebben maar met Jack Jones ,Forecast enz ben ik ook wel tevree
jij bent zeker een emoquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:54 schreef McKillem het volgende:
Helaas is het vaak zo dat de bjornborgbreezer die jij beschrijft het nodig vind wat naar me te roepen.
Mensen in hun waarde laten, tja dat is tegenwoordig ogenschijnlijk een onmogelijke opdracht.
Zo komt het er bij sommige mensen echt niet in dat ik als man lang haar heb. Anno 2008 zijn er nog mensen die je daar vreemd van gaan aankijken.
OMFGquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
M.a.w.: jjij loopt wel degelijk achter de mode aan. Dan bén je een guido / mooiboy.
Ik zeg niet dat jij onzeker bent, ik zeg dat je niet moet huilen over de kledingstijl van anderen, en iemand n.a.v. zijn/haar stijl als zeker of onzeker bestempelen.quote:Dat jij dat bestempelt als onzekerdheid van mijn kant, is niet mijn probleem: ik geef niet eens ergens aan dat ik dat erg vindt / jij een sukkel bent / etc.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:00 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
OMFGWeet jij uberhaupt wel wat dat is? Mooiboys zijn 16-jarige gebruinde pubers met diamanten oorbelletjes, die shirtjes dragen waar met koeienletters 'Armani' opstaat. (Moeten ze overigens zelf weten, maar ik ga daar niet op uitmaken of ze zeker of onzeker zijn, dat zal per persoon verschillen).
Kom eens buiten (en niet alleen op de Lowlands-camping), dan zie je dat tegenwoordig elke beetje normale jongen/man wat moeite doet voor z'n uiterlijk. En dat wil dus niet zeggen dat ze aan bovenstaande punten voldoen, integendeel.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:54 schreef McKillem het volgende:
Moeite doen voor je uiterlijk staat niet gelijk aan met de mode meelopen hoor. Als jij dat denkt, dan maak je alleen maar meer duidelijk dat jij een mooiboy / guido bentquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:00 schreef Chillah.Bee het volgende:
OMFGWeet jij uberhaupt wel wat dat is? Mooiboys zijn 16-jarige gebruinde pubers met diamanten oorbelletjes, die shirtjes dragen waar met koeienletters 'Armani' opstaat. (Moeten ze overigens zelf weten, maar ik ga daar niet op uitmaken of ze zeker of onzeker zijn, dat zal per persoon verschillen).
Kom eens buiten (en niet alleen op de Lowlands-camping), dan zie je dat tegenwoordig elke beetje normale jongen/man wat moeite doet voor z'n uiterlijk. En dat wil dus niet zeggen dat ze aan bovenstaande punten voldoen, integendeel.
Nogmaals: ik geef NERGENS aan dat ik jouw stijl kut vindt of dat ik niet / wel met de mode meeloop. Projecteer je eigen onzekerheid niet op mij aub.quote:Nogmaals : jij loopt NIET met de mode mee, dus je bent een alto?Dat is dus jouw eigen simpele redenering...
Waar OH waar zeik ik over jouw kledingkeuze? Waar OH waar zeg ik dat ik NIET met de mode meeloop?quote:Ik zeg niet dat jij onzeker bent, ik zeg dat je niet moet huilen over de kledingstijl van anderen, en iemand n.a.v. zijn/haar stijl als zeker of onzeker bestempelen.
Dus pas als je je als skater / metalhead / gothic-figuur / guido / mooiboy / klassiek persoon etaleert, dán pas ben je zeker van jezelf? Mensen in 'normale kleding' kunnen dat niet zijn over hun eigen lichaam?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:02 schreef Chillah.Bee het volgende:.
Ondanks dat de 'gothic/rock/metal'-stijl (of hoe je het ook noemt) niet mijn stijl is, vind ik het juist best wél getuigen van zeker van jezelf zijn. Maar net als jou vind ik het jammer als mensen op basis van de eerste indruk/stijl van iemand meteen roepen dat ze onzeker zijn.
http://i58.photobucket.co(...)ownpants/guido12.jpgquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:08 schreef BigKahuna het volgende:
Wat is trouwens Guido?Is dat nieuw??
Zoals 99.9% van de mensheid.quote:
Ja, en dat jij een lelijke alto bentquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Moeite doen voor je uiterlijk staat niet gelijk aan met de mode meelopen hoor. Als jij dat denkt, dan maak je alleen maar meer duidelijk dat jij een mooiboy / guido bent
Ik ben niet onzeker. Ook niet extreem zelfverzekerd maar degenen die zich hier op Fok op zaterdagavond druk maken over disco/club-gangers, dát zijn de onzekere ventjes vaak.quote:Nogmaals: ik geef NERGENS aan dat ik jouw stijl kut vindt of dat ik niet / wel met de mode meeloop. Projecteer je eigen onzekerheid niet op mij aub.
Heb je gelijk in, maar waarom ga je dan zo fel tegen me in?quote:Waar OH waar zeik ik over jouw kledingkeuze? Waar OH waar zeg ik dat ik NIET met de mode meeloop?
Whehehequote:Op maandag 11 augustus 2008 14:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
http://i58.photobucket.co(...)ownpants/guido12.jpg
Vaak zijn het de iewat alternatieve typjes met 'neutrale' kleding aan (of af en toe een zwart bandshirt) die de grootste mond hebben (op internet danquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus pas als je je als skater / metalhead / gothic-figuur / guido / mooiboy / klassiek persoon etaleert, dán pas ben je zeker van jezelf? Mensen in 'normale kleding' kunnen dat niet zijn over hun eigen lichaam?
Op Fok delen ze alles in 3 groepen in.quote:
Niks vooroordeel; ik geef gewoon waarom ik dat vind....had je maar antwoord moeten geven.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:16 schreef Chillah.Bee het volgende:
Ja, en dat jij een lelijke alto bentKap eens met je vooroordelen.
Dat is alweer een flinke nuancering t.o.v. wat je dit hele topic rondspuitquote:Ik ben niet onzeker. Ook niet extreem zelfverzekerd maar degenen die zich hier op Fok op zaterdagavond druk maken over disco/club-gangers, dát zijn de onzekere ventjes vaak.
klik.quote:Heb je gelijk in, maar waarom ga je dan zo fel tegen me in?
Kan....maar in hoeverrre verschil jij daar nu zelf in?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:18 schreef Chillah.Bee het volgende:
Vaak zijn het de iewat alternatieve typjes met 'neutrale' kleding aan (of af en toe een zwart bandshirt) die de grootste mond hebben (op internet dan) over mensen die zich wel iets 'opvallender' durven te kleden.
Voor de goede orde:quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:21 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Op Fok delen ze alles in 3 groepen in.
Of je bent een van hen:
[ afbeelding ]
Of je bent een emo:
[ afbeelding ]
Offff... een mooiboy/guido!
[ afbeelding ]
Iets anders bestaat volgens velen hier niet![]()
Die stropdasquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Voor de goede orde:
iedereen die volgens TS'er niet tot één van bovenstaande groepen behoort, ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Wat is er moeilijk aan "Op Fok delen ze alles in 3 groepen in."?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Voor de goede orde:
iedereen die volgens TS'er niet tot één van bovenstaande groepen behoort, ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Jij was toch geen standaard-Fokker?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:29 schreef Chillah.Bee het volgende:
Wat is er moeilijk aan "Op Fok delen ze alles in 3 groepen in."?
Juist, en daarom vind ik het zo achterlijk dat alles bij die 3 groepen gepleurd wordt, en daar nog de mate van zelfverzekerheid aan opgehangen wordt ook.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jij was toch geen standaard-Fokker?
Het is maar mode op 1 avond per jaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
googlen op P7080181.jpg geeft trouwens dit resultaat:
[ afbeelding ]
Als dit de nieuwe mode is, dan pas ik hoor
Even een standaard foto van een populair dancefeest, omdat ik me afvroeg wat daar hier voor naamkaartje en welke mate van zekerheid aan gehangen werdquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:45 schreef BigKahuna het volgende:
Nee daar zou ik ook niet tussen passen
Wat zit je nou steeds te praten over zekerheid of wat dan ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:47 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Even een standaard foto van een populair dancefeest, omdat ik me afvroeg wat daar hier voor naamkaartje en welke mate van zekerheid aan gehangen werd
Lees de OP nog eensquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat zit je nou steeds te praten over zekerheid of wat dan ook?
Idd, eigenlijk is er uberhaupt geen discussie mogelijk en hebben wij gewoon gelijk, en de rest zijn een stel lelijke festival-bezoekende onzekere jaloerse nerds.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja .. nouja het zal allemaal wel, ik vind het een kutdiscussie.
Cool, ik vind niks maar heb toch gelijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:54 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk is er uberhaupt geen discussie mogelijk en hebben wij gewoon gelijk, en de rest zijn een stel lelijke festival-bezoekende onzekere jaloerse nerds.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:54 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk is er uberhaupt geen discussie mogelijk en hebben wij gewoon gelijk, en de rest zijn een stel lelijke festival-bezoekende onzekere jaloerse nerds.
Lil' Waynequote:Op maandag 11 augustus 2008 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
heb geen festival bezocht, maar wel lil wayne in de melkweg vorige week
Dus als je een festival bezoekt ben je een jaloerse nerd? In hoeverre ben jij dan geen standaard-fokker met zo'n opmerking?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:54 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Haphap, niet zo serieusquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:04 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dus als je een festival bezoekt ben je een jaloerse nerd? In hoeverre ben jij dan geen standaard-fokker met zo'n opmerking?
En wat versta je onder festivals?
Lil Waynequote:Op maandag 11 augustus 2008 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
heb geen festival bezocht, maar wel lil wayne in de melkweg vorige week
ja was echt super!quote:
Kan ie eigelijk wat op een gitaar?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
ja was echt super!
was paar weken terug in de heineken hal ook al zo goed...
en nu minstens net zo goed. hji is een echte entertainer en live erg goed.
helemaal als hij zelf begint te spelen op zijn gitaar.. en dan... my leather so soft!
hij kwam zijn nieuwe album promoten en ook Ms Officer deed hij speciaal voor mij (nee hoor maar vind ik gewoon erg goed)
Kwaliteits icon!quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:50 schreef TryX het volgende:
Kwaliteits topic!
Dan lach je een beetje om die mensen en maak je je er verder niet druk om.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:25 schreef Chillah.Bee het volgende:
Als je al een kerel bent die zelf zo zelfverzekerd is,
Ik wil ze graag uit hun waan helpen, sociaal he?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan lach je een beetje om die mensen en maak je je er verder niet druk om.
Erg sociaal, maar het is toch onbegonnen werk. Ik ga er ook niet eens meer tegenin, als ze je niet op argumenten kunnen pakken gaan ze wel typo-neuken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:06 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ik wil ze graag uit hun waan helpen, sociaal he?
Hij heeft een goed punt, als je geen standaard FOK!KER bent wordt je al snel in het groepje "emo" of "quido" geplaatst. Terwijl de meeste mensen hier (no offense) zouden willen dat ze maar een beetje op zo'n "quido" leken om zo eens een lekkere chick te kunnen scoren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:08 schreef Merkie het volgende:
Jeetje TS, iedereen weet nu wel hoe jij over langharige ICT-nerds denkt hoor.
No shit, Sherlock!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Toen waren er nog helemaal geen films.
Want jij bent natuurlijk toevallig wel een guidoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:15 schreef TryX het volgende:
[..]
Hij heeft een goed punt, als je geen standaard FOK!KER bent wordt je al snel in het groepje "emo" of "quido" geplaatst. Terwijl de meeste mensen hier (no offense) zouden willen dat ze maar een beetje op zo'n "quido" leken om zo eens een lekkere chick te kunnen scoren.
Andersom wordt er ook zo over de Nerdjes gedacht![]()
Kijk je zo erg tegen me op ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:19 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Want jij bent natuurlijk toevallig wel een guido
Ik ben geen emo en ook geen guido, toch kan ik vrouwtjes krijgen. ra ra hoe kan dat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:15 schreef TryX het volgende:
[..]
Hij heeft een goed punt, als je geen standaard FOK!KER bent wordt je al snel in het groepje "emo" of "quido" geplaatst. Terwijl de meeste mensen hier (no offense) zouden willen dat ze maar een beetje op zo'n "quido" leken om zo eens een lekkere chick te kunnen scoren.
nah, hij was 12 of 14 ofzo toen ie begon... naam blijft hangen!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:34 schreef MLF het volgende:
[..]
wat is dat toch die mensen die lil voor hun naam zetten, moet dat geen lul zijn?
Als ik ook maar in de verste streken lijk op een Guido spring ik van een flatgebouw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:15 schreef TryX het volgende:
[..]
guido is erg, maar dat kapsel van jou!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:42 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als ik ook maar in de verste streken lijk op een Guido spring ik van een flatgebouw.
Dat is godverdomme erger dan de dood.
Kijk es effe uit wat je zegt.
Acht, ik smeer er iig geen gel in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
guido is erg, maar dat kapsel van jou!
ik ook niet, ik heb andrelon shaper!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
Acht, ik smeer er iig geen gel in.
Dit stuk van je OP slaat nergens op. Of iemand mooi of lelijk is staat natuurlijk geheel los van het wel of niet achter de mode aanlopen. Zo heb je mooie lieden die wel en mooie lieden die niet achter de mode aanlopen en datzelfde geldt voor lelijke lieden. De kleding die je draag, de muziek die je luisters enzovoort, dat zijn allemaal keuzes die je zelf maakt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:25 schreef Chillah.Bee het volgende:
Ik vraag me af wat erger is, nichterige guido's die blindelings achter de mode aanlopen of lelijkerds die er zelf niet uitzien en op internet een grote bek over betreffende mensen gaan hebben
Dat is niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dit stuk van je OP slaat nergens op. Of iemand mooi of lelijk is staat natuurlijk geheel los van het wel of niet achter de mode aanlopen. Zo heb je mooie lieden die wel en mooie lieden die niet achter de mode aanlopen en datzelfde geldt voor lelijke lieden. De kleding die je draag, de muziek die je luisters enzovoort, dat zijn allemaal keuzes die je zelf maakt.
[ afbeelding ]
Je lijkt eropquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:42 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als ik ook maar in de verste streken lijk op een Guido spring ik van een flatgebouw.
"kijk mij eens vrouwtjes kunnen scoren post" Het gaat erom dat je op FOK! snel in één van deze groepen gepropt wordt. En bovendien heb je altijd kwaliteits verschil kwa dames.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen emo en ook geen guido, toch kan ik vrouwtjes krijgen. ra ra hoe kan dat?
Misschien omdat er voldoende vrouwen zijn die niet meteen een slakkespoor trekken bij het zien van een krokodilletje of een d&g logo?
Maar dat is niet zo moeilijk, jouw soort mensen verheerlijkt de dood toch? Dan is zo'n beetje alles erger dan de doodquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:42 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je vindt alle kleding lelijk behalve zwarte kleding/bandshirts?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:22 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Ik luister naar metal omdat ik het mooi vind, ik kies er echter niet voor het mooi te vinden. Dat is gewoon zo.
Geld ook voor kleding.
Hahahaah goeie grapquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:34 schreef MLF het volgende:
[..]
wat is dat toch die mensen die lil voor hun naam zetten, moet dat geen lul zijn?
Wat is er nou weer mis met gelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
Acht, ik smeer er iig geen gel in.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met gel!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:34 schreef stbabylon het volgende:
Vanmiddag naar Lowlands, met alleen het t-shirt dat ik aan heb. Koop ik daar gewoon weer wat bandshirts, heerlijk
Valt best mee, ik heb alleen een hekel aan alternatieve gasten met een grote mond op internet. In het echt zijn dat de stille ventjes op kantoor of ik de klas/collegezaal en op Fok gaan ze helemaal los om elkaar aan te praten dat ze gelijk hebben... Mensen die er zelf als een zwerver bijlopen en kritiek hebben op anderen, daar heb ik een hekel aan ja en dan ga ik terugzeiken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:50 schreef Bonzai. het volgende:
Heb geen zin om 7 pagina's nonsens te lezen, dus wellicht is het al gezegd: TS, als er één iemand is die zich met anderen bemoeit ben jij het wel!
Ik moet wel, aangezien ik nauwelijks medestanders heb op dit forumquote:Overigens moet ik zeggen dat ik het best wel eens ben met je OP (al hang je natuurlijk weer compleet de drama queen uit).
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:58 schreef Chillah.Bee het volgende:
Valt best mee, ik heb alleen een hekel aan alternatieve gasten met een grote mond op internet.
Nu gedraag je je toch zelf als een buitenstaander met een te grote bek...quote:Ik moet wel, aangezien ik nauwelijks medestanders heb
Je hebt wel medestanders, maar die zijn slimmer en zien allang in dat het toch onbegonnen werk is. Hetzelfde met de MBO - HBO discussie, en de Limburg vs. Brabant/Friesland/rest van de wereld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:58 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb alleen een hekel aan alternatieve gasten met een grote mond op internet. In het echt zijn dat de stille ventjes op kantoor of ik de klas/collegezaal en op Fok gaan ze helemaal los om elkaar aan te praten dat ze gelijk hebben... Mensen die er zelf als een zwerver bijlopen en kritiek hebben op anderen, daar heb ik een hekel aan ja en dan ga ik terugzeiken.
[..]
Ik moet wel, aangezien ik nauwelijks medestanders heb op dit forum
Dus aan één kant moet niemand zich druk maken om anderen. Maar als er iets geroepen word wat je niet aanstaat vervalt dit princype?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:58 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb alleen een hekel aan alternatieve gasten met een grote mond op internet. In het echt zijn dat de stille ventjes op kantoor of ik de klas/collegezaal en op Fok gaan ze helemaal los om elkaar aan te praten dat ze gelijk hebben... Mensen die er zelf als een zwerver bijlopen en kritiek hebben op anderen, daar heb ik een hekel aan ja en dan ga ik terugzeiken.
[..]
Ik heb hem in het echt ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:08 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
[..]
Nu gedraag je je toch zelf als een buitenstaander met een te grote bek...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |