Wat doe jij hier dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:25 schreef Chillah.Bee het volgende:
Maar op internet over betreffende mensen klagen
Toen waren er nog helemaal geen films.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:25 schreef Chillah.Bee het volgende:
[insert willekeurige onbekende kutfilm uit 1342]
quote:
Het grappige is nog dat het zo massaal is. 1 iemand opent een topic over b.v. merk/hype/film x, gevolgd door 100+ reacties als: "haha mensen die merk x dragen zijn onzekerquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Goed topic.
Ik draag ook BB boxers en andere achterlijk dure merkkleding, koop om het jaar een nieuwe Ipod en heb dan wel geen breezersletje maar een lief vriendinnetje.
Maar ach, ik maak me er echt niet druk om als een of andere nerd op fok gaat liggen huilen over mensen die volgens hem teveel geld betalen voor een lap stof of een printplaatje in een leuk hoesje.
Maar om jou nou een Guido te noemen..quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Goed topic.
Ik draag ook BB boxers en andere achterlijk dure merkkleding, koop om het jaar een nieuwe Ipod en heb dan wel geen breezersletje maar een lief vriendinnetje.
Maar ach, ik maak me er echt niet druk om als een of andere nerd op fok gaat liggen huilen over mensen die volgens hem teveel geld betalen voor een lap stof of een printplaatje in een leuk hoesje.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:38 schreef PDOA het volgende:
Bjorn Borg is voor homo's en gasten die nog uit de kast moeten komen.
De gemiddelde fokker vindt iedereen die er niet als een sukkel in zwerver-kledij of bandshirt bijloopt, vaker dan 1 keer per 3 jaar naar de kapper gaat en uberhaupt uitgaat al een guidoquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:38 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Maar om jou nou een Guido te noemen..
Dan nog blijf ik bij mijn standpuntquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:40 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker vindt iedereen die er niet als een sukkel in zwerver-kledij of bandshirt bijloopt, vaker dan 1 keer per 3 jaar naar de kapper gaat en uberhaupt uitgaat al een guido
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:44 schreef Poekel het volgende:
Ik ben het gedeeltelijk wel met TS eens, maar ik proef wat afgunst. Weinig geld, TS?
Idd dit heb ik aan levenden lijve ondervondenquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:40 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker vindt iedereen die er niet als een sukkel in zwerver-kledij of bandshirt bijloopt, vaker dan 1 keer per 3 jaar naar de kapper gaat en uberhaupt uitgaat al een guido
Vertelquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Idd dit heb ik aan levenden lijve ondervonden
Dat gaat niet samen; óf je draagt kleding die je zelf leuk vindt óf je loopt met de mode mee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:47 schreef Chillah.Bee het volgende:
modieuze kledingmaar dan alleen als ik het zelf mooi/leuk/goed vind
Nee hoor, ik kijk eerst wat er in de mode is, dan of het mooi vind en daarna beslis ik of ik het koop of nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat gaat niet samen; óf je draagt kleding die je zelf leuk vindt óf je loopt met de mode mee.
Waarom skip je dat eerste gedeelte niet en beperk je je tot het kopen van kleding die jij leuk vindT?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:53 schreef Chillah.Bee het volgende:
Nee hoor, ik kijk eerst wat er in de mode is, dan of het mooi vind en daarna beslis ik of ik het koop of niet
Nee toen had je een troubadour of een minstreel, en als die een kutverhaal had, werd ie in het eerste dorp al afgeranseld en opgehangen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Toen waren er nog helemaal geen films.
dat is so true!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:40 schreef Chillah.Bee het volgende:
Als ze uberhaupt al een auto hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:33 schreef SuperRogier het volgende:
Herkenbaar; loop je te pimpen met je N82 (Wifi, GPS, 5 Megapixel camera Carl Zeiss lens & Xenon flits 8GB) en iemand die dan trots zijn 3310 laat zien met de woorden; deze belt ook
Die figuren zijn meestal wel te herkennen aan bergschoenen en een auto van 20 jaar geleden, want toen wisten ze nog hoe ze die dingen moesten bouwen
Ik heb geen auto, en nu?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Als ze uberhaupt al een auto hebben.
Ja maar gast... het wordt ondoenbaar als we allemaal proberen jouw statuur te benaderen. Ik bedoel: waar begint de mensheid in haar streven jouw hipheid te evenaren?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Als ze uberhaupt al een auto hebben.
Volgens mij begrijp jij hem verkeerd..quote:
En jij ook..quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja maar gast... het wordt ondoenbaar als we allemaal proberen jouw statuur te benaderen. Ik bedoel: waar begint de mensheid in haar streven jouw hipheid te evenaren?
Had handig geweest als je meteen effe meldt wat ie volgens jou dan bedoeltquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:16 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij hem verkeerd..
[..]
En jij ook..
Andersom kan ik hetzelfde over jou zeggen. Jij wil bij de groep 'kijk mij tegen de mode ingaan en op internet een grote mond hebben tegen mensen die wél moeite voor hun voorkomen doen' horen als je op die manier denkt.quote:
Al die debielen hier vinden me ook een guido/mooiboyquote:
Je zou het ook nog een keer kunnen lezen wat hij schreef en dan normaal nadenken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Had handig geweest als je meteen effe meldt wat ie volgens jou dan bedoelt
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Al die debielen hier vinden me ook een guido/mooiboy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |