Cool, ik vind niks maar heb toch gelijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:54 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk is er uberhaupt geen discussie mogelijk en hebben wij gewoon gelijk, en de rest zijn een stel lelijke festival-bezoekende onzekere jaloerse nerds.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:54 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk is er uberhaupt geen discussie mogelijk en hebben wij gewoon gelijk, en de rest zijn een stel lelijke festival-bezoekende onzekere jaloerse nerds.
Lil' Waynequote:Op maandag 11 augustus 2008 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
heb geen festival bezocht, maar wel lil wayne in de melkweg vorige week
Dus als je een festival bezoekt ben je een jaloerse nerd? In hoeverre ben jij dan geen standaard-fokker met zo'n opmerking?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:54 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Haphap, niet zo serieusquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:04 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dus als je een festival bezoekt ben je een jaloerse nerd? In hoeverre ben jij dan geen standaard-fokker met zo'n opmerking?
En wat versta je onder festivals?
Lil Waynequote:Op maandag 11 augustus 2008 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
heb geen festival bezocht, maar wel lil wayne in de melkweg vorige week
ja was echt super!quote:
Kan ie eigelijk wat op een gitaar?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
ja was echt super!
was paar weken terug in de heineken hal ook al zo goed...
en nu minstens net zo goed. hji is een echte entertainer en live erg goed.
helemaal als hij zelf begint te spelen op zijn gitaar.. en dan... my leather so soft!
hij kwam zijn nieuwe album promoten en ook Ms Officer deed hij speciaal voor mij (nee hoor maar vind ik gewoon erg goed)
Kwaliteits icon!quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:50 schreef TryX het volgende:
Kwaliteits topic!
Dan lach je een beetje om die mensen en maak je je er verder niet druk om.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:25 schreef Chillah.Bee het volgende:
Als je al een kerel bent die zelf zo zelfverzekerd is,
Ik wil ze graag uit hun waan helpen, sociaal he?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan lach je een beetje om die mensen en maak je je er verder niet druk om.
Erg sociaal, maar het is toch onbegonnen werk. Ik ga er ook niet eens meer tegenin, als ze je niet op argumenten kunnen pakken gaan ze wel typo-neuken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:06 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ik wil ze graag uit hun waan helpen, sociaal he?
Hij heeft een goed punt, als je geen standaard FOK!KER bent wordt je al snel in het groepje "emo" of "quido" geplaatst. Terwijl de meeste mensen hier (no offense) zouden willen dat ze maar een beetje op zo'n "quido" leken om zo eens een lekkere chick te kunnen scoren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:08 schreef Merkie het volgende:
Jeetje TS, iedereen weet nu wel hoe jij over langharige ICT-nerds denkt hoor.
No shit, Sherlock!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Toen waren er nog helemaal geen films.
Want jij bent natuurlijk toevallig wel een guidoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:15 schreef TryX het volgende:
[..]
Hij heeft een goed punt, als je geen standaard FOK!KER bent wordt je al snel in het groepje "emo" of "quido" geplaatst. Terwijl de meeste mensen hier (no offense) zouden willen dat ze maar een beetje op zo'n "quido" leken om zo eens een lekkere chick te kunnen scoren.
Andersom wordt er ook zo over de Nerdjes gedacht![]()
Kijk je zo erg tegen me op ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:19 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Want jij bent natuurlijk toevallig wel een guido
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |