ik was toevallig in lifestylequote:Op zondag 27 juli 2008 13:33 schreef Cyberzone het volgende:
Waarom nou zo'n ontzettende lelijk foto. had je nou echt niks beter kunnen vinden
Het is echt spuug lelijkquote:Op zondag 27 juli 2008 13:38 schreef deepart het volgende:
Zo draag ik mijn riem ook hoor... Betaal niet voor niks 40 euro voor een riem.. Mag gezien worden...
Mode...
Eng hè...
Mode bashers...
Een HenM shitquote:Op zondag 27 juli 2008 13:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
die gozer op die foto heeft een heel mooi shirt aan, als hij zijn shirt over zijn riem heeft hangen en ergens tegenaan staat, krijgt hij gaatjes in zijn shirt vanwege de te grote riem...
het gaat hier dus duidelijk om het shirt en niet om de riem!!!
case closed, slotje!!
quote:Op zondag 27 juli 2008 13:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
wat heb je dan een kankerriem. Zitten er haken aan ofzo ?
quote:
inderdaad - het lijkt wel van een site van een tegelzetter ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:33 schreef Cyberzone het volgende:
Waarom nou zo'n ontzettende lelijk foto. had je nou echt niks beter kunnen vinden
Eindelijk, iemand die het begrijpt.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:04 schreef Aardappelbeertje het volgende:
ModeWanneer komt men er nou eens achter dat het één grote fakezooi is...
Marketing ftwquote:Op zondag 27 juli 2008 14:04 schreef Aardappelbeertje het volgende:
ModeWanneer komt men er nou eens achter dat het één grote fakezooi is...
Joh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |