ik was toevallig in lifestylequote:Op zondag 27 juli 2008 13:33 schreef Cyberzone het volgende:
Waarom nou zo'n ontzettende lelijk foto. had je nou echt niks beter kunnen vinden
Het is echt spuug lelijkquote:Op zondag 27 juli 2008 13:38 schreef deepart het volgende:
Zo draag ik mijn riem ook hoor... Betaal niet voor niks 40 euro voor een riem.. Mag gezien worden...
Mode...
Eng hè...
Mode bashers...
Een HenM shitquote:Op zondag 27 juli 2008 13:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
die gozer op die foto heeft een heel mooi shirt aan, als hij zijn shirt over zijn riem heeft hangen en ergens tegenaan staat, krijgt hij gaatjes in zijn shirt vanwege de te grote riem...
het gaat hier dus duidelijk om het shirt en niet om de riem!!!
case closed, slotje!!
quote:Op zondag 27 juli 2008 13:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
wat heb je dan een kankerriem. Zitten er haken aan ofzo ?
quote:
inderdaad - het lijkt wel van een site van een tegelzetter ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:33 schreef Cyberzone het volgende:
Waarom nou zo'n ontzettende lelijk foto. had je nou echt niks beter kunnen vinden
Eindelijk, iemand die het begrijpt.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:04 schreef Aardappelbeertje het volgende:
ModeWanneer komt men er nou eens achter dat het één grote fakezooi is...
Marketing ftwquote:Op zondag 27 juli 2008 14:04 schreef Aardappelbeertje het volgende:
ModeWanneer komt men er nou eens achter dat het één grote fakezooi is...
Joh!quote:
1e stoere reactie van het topic, ik had het eerder verwacht.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:12 schreef Beauregard het volgende:
TS kan geen wijven krijgen, omdat hij lelijk is en alle wijven op dudes met sjieke riemen vallen.
Omdat de meeste mensen MET OPZET hun shirt in de broek doen zodat je kan zien wat voor riem diegene heeft.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:12 schreef Omniej het volgende:
Waarom zou je je riem moeten verbergen?
Dat je je nou ergert aan modeverschijnselen als Bjorn Borg boxers e.d. die vrijwel in z'n geheel boven een broek uitsteken kan ik me nog voorstellen, maar een riem?
Ja, want iedereen die niet in een bandshirt rondloopt en zich verzorgt is een mooiboyquote:Op zondag 27 juli 2008 14:15 schreef Beauregard het volgende:
[..]
De mooibois uit LIF 'Wat draag jij vandaag'. Gokje hoor.
NOU EN? Heb jij er last van?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen MET OPZET hun shirt in de broek doen zodat je kan zien wat voor riem diegene heeft.
of ze hebben een shirt aan die een baby die net geboren is beter aan kan doen
Zeg ik dat, mongool?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:16 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die niet in een bandshirt rondloopt en zich verzorgt is een mooiboy
Het ziet er gewoon niet uitquote:
Bij een overhemd en een nette broek is het wel te doenquote:Op zondag 27 juli 2008 14:17 schreef speknek het volgende:
Mode? Dit wordt al honderd jaar zo gedragen door stoere cowboys.
[ afbeelding ]
Zolang het een fatsoenlijke riem is, staat het in veel gevallen gewoon nog mooier ook.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen MET OPZET hun shirt in de broek doen zodat je kan zien wat voor riem diegene heeft.
of ze hebben een shirt aan die een baby die net geboren is beter aan kan doen
Dat is JOUW mening, zij vinden jou eruit zien als een alto/gothic/nerd waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:19 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zeg ik dat, mongool?
Dat pubertuig in LIF denkt hip te zijn, maar loopt er voor schandknaap bij. Dat kun je niet ontkennen. Van die pauperige sneakers, dikke opzichtige riemen om hun scharminkelige kutlijfje, skinny jeans waar hun vriendinnetje nog niet in zou passen. Echt, wat een fags.
Maar ik heb je duidelijk op je pik getrapt, excuses.
JA VAN WIE ANDERS, DROPLUL?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:21 schreef NMY1 het volgende:
Dat is JOUW mening,
Weet je, eigenlijk, misschien ook maar heel eigenlijk, is een riem niet bedoeld om te showen. Het zorgt ervoor dat een iets te ruime broek niet afzakt. Als het alleen was voor de sier, hadden ze riemen wel plakstrips gegeven of bij aankoop al aan de broek vastgenaaid.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:12 schreef Omniej het volgende:
Waarom zou je je riem moeten verbergen?
Dat je je nou ergert aan modeverschijnselen als Bjorn Borg boxers e.d. die vrijwel in z'n geheel boven een broek uitsteken kan ik me nog voorstellen, maar een riem?
ik ben officieel owned.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:21 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde. De meeste meiden vinden jou er waarschijnlijk niet uitzien.
Als je naar de foto van de OP kijkt, dan zie je juist dat er een grote sier-gesp aan zit. Overigens kan een riem ook heel goed een kleurschakering breken.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:22 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Weet je, eigenlijk, misschien ook maar heel eigenlijk, is een riem niet bedoeld om te showen. Het zorgt ervoor dat een iets te ruime broek niet afzakt. Als het alleen was voor de sier, hadden ze riemen wel plakstrips gegeven of bij aankoop al aan de broek vastgenaaid.
Inderdaad, dat is mijn mening, scherp.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:21 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Dat is JOUW mening, zij vinden jou eruit zien als een alto/gothic/nerd waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |