ik was toevallig in lifestylequote:Op zondag 27 juli 2008 13:33 schreef Cyberzone het volgende:
Waarom nou zo'n ontzettende lelijk foto. had je nou echt niks beter kunnen vinden
Het is echt spuug lelijkquote:Op zondag 27 juli 2008 13:38 schreef deepart het volgende:
Zo draag ik mijn riem ook hoor... Betaal niet voor niks 40 euro voor een riem.. Mag gezien worden...
Mode...
Eng hè...
Mode bashers...
Een HenM shitquote:Op zondag 27 juli 2008 13:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
die gozer op die foto heeft een heel mooi shirt aan, als hij zijn shirt over zijn riem heeft hangen en ergens tegenaan staat, krijgt hij gaatjes in zijn shirt vanwege de te grote riem...
het gaat hier dus duidelijk om het shirt en niet om de riem!!!
case closed, slotje!!
quote:Op zondag 27 juli 2008 13:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
wat heb je dan een kankerriem. Zitten er haken aan ofzo ?
quote:
inderdaad - het lijkt wel van een site van een tegelzetter ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:33 schreef Cyberzone het volgende:
Waarom nou zo'n ontzettende lelijk foto. had je nou echt niks beter kunnen vinden
Eindelijk, iemand die het begrijpt.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:04 schreef Aardappelbeertje het volgende:
ModeWanneer komt men er nou eens achter dat het één grote fakezooi is...
Marketing ftwquote:Op zondag 27 juli 2008 14:04 schreef Aardappelbeertje het volgende:
ModeWanneer komt men er nou eens achter dat het één grote fakezooi is...
Joh!quote:
1e stoere reactie van het topic, ik had het eerder verwacht.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:12 schreef Beauregard het volgende:
TS kan geen wijven krijgen, omdat hij lelijk is en alle wijven op dudes met sjieke riemen vallen.
Omdat de meeste mensen MET OPZET hun shirt in de broek doen zodat je kan zien wat voor riem diegene heeft.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:12 schreef Omniej het volgende:
Waarom zou je je riem moeten verbergen?
Dat je je nou ergert aan modeverschijnselen als Bjorn Borg boxers e.d. die vrijwel in z'n geheel boven een broek uitsteken kan ik me nog voorstellen, maar een riem?
Ja, want iedereen die niet in een bandshirt rondloopt en zich verzorgt is een mooiboyquote:Op zondag 27 juli 2008 14:15 schreef Beauregard het volgende:
[..]
De mooibois uit LIF 'Wat draag jij vandaag'. Gokje hoor.
NOU EN? Heb jij er last van?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen MET OPZET hun shirt in de broek doen zodat je kan zien wat voor riem diegene heeft.
of ze hebben een shirt aan die een baby die net geboren is beter aan kan doen
Zeg ik dat, mongool?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:16 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die niet in een bandshirt rondloopt en zich verzorgt is een mooiboy
Het ziet er gewoon niet uitquote:
Bij een overhemd en een nette broek is het wel te doenquote:Op zondag 27 juli 2008 14:17 schreef speknek het volgende:
Mode? Dit wordt al honderd jaar zo gedragen door stoere cowboys.
[ afbeelding ]
Zolang het een fatsoenlijke riem is, staat het in veel gevallen gewoon nog mooier ook.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen MET OPZET hun shirt in de broek doen zodat je kan zien wat voor riem diegene heeft.
of ze hebben een shirt aan die een baby die net geboren is beter aan kan doen
Dat is JOUW mening, zij vinden jou eruit zien als een alto/gothic/nerd waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:19 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zeg ik dat, mongool?
Dat pubertuig in LIF denkt hip te zijn, maar loopt er voor schandknaap bij. Dat kun je niet ontkennen. Van die pauperige sneakers, dikke opzichtige riemen om hun scharminkelige kutlijfje, skinny jeans waar hun vriendinnetje nog niet in zou passen. Echt, wat een fags.
Maar ik heb je duidelijk op je pik getrapt, excuses.
JA VAN WIE ANDERS, DROPLUL?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:21 schreef NMY1 het volgende:
Dat is JOUW mening,
Weet je, eigenlijk, misschien ook maar heel eigenlijk, is een riem niet bedoeld om te showen. Het zorgt ervoor dat een iets te ruime broek niet afzakt. Als het alleen was voor de sier, hadden ze riemen wel plakstrips gegeven of bij aankoop al aan de broek vastgenaaid.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:12 schreef Omniej het volgende:
Waarom zou je je riem moeten verbergen?
Dat je je nou ergert aan modeverschijnselen als Bjorn Borg boxers e.d. die vrijwel in z'n geheel boven een broek uitsteken kan ik me nog voorstellen, maar een riem?
ik ben officieel owned.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:21 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde. De meeste meiden vinden jou er waarschijnlijk niet uitzien.
Als je naar de foto van de OP kijkt, dan zie je juist dat er een grote sier-gesp aan zit. Overigens kan een riem ook heel goed een kleurschakering breken.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:22 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Weet je, eigenlijk, misschien ook maar heel eigenlijk, is een riem niet bedoeld om te showen. Het zorgt ervoor dat een iets te ruime broek niet afzakt. Als het alleen was voor de sier, hadden ze riemen wel plakstrips gegeven of bij aankoop al aan de broek vastgenaaid.
Inderdaad, dat is mijn mening, scherp.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:21 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Dat is JOUW mening, zij vinden jou eruit zien als een alto/gothic/nerd waarschijnlijk.
Ik ben BIGPIMPINquote:Op zondag 27 juli 2008 14:21 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde. De meeste meiden vinden jou er waarschijnlijk niet uitzien.
Normaal reageren is moeilijk voor je blijkbaarquote:Op zondag 27 juli 2008 14:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is mijn mening, scherp.
Maar helaas kind, ik ben geen alto/gothic/nerd. Sterker nog, ik heb meer kaas gegeten van stijl dan die debieltjes in LIF. En aangezien jij nogal lijkt te sympathiseren met die minkukels ben jij voor mij ook gewoon een Untermensch.
En nu weer terug in je WoW-bunkertje, aap.
Waarom denk je dat er allemaal verschillende soorten riemen, inclusief riemen met versieringen, zijn?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:22 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk, misschien ook maar heel eigenlijk, is een riem niet bedoeld om te showen. Het zorgt ervoor dat een iets te ruime broek niet afzakt. Als het alleen was voor de sier, hadden ze riemen wel plakstrips gegeven of bij aankoop al aan de broek vastgenaaid.
Ah, mevrouw zegt iets over normaal reageren. Moet je nog eens kijken wat jouw eerste post was in dit topic:quote:Op zondag 27 juli 2008 14:28 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Normaal reageren is moeilijk voor je blijkbaarLaat iemand zich lekker zo kleden als hij/zij wil. En wie bepaald wat stijl is? WoW wordt overigens doorgaans meer gespeeld door rare mannetjes als jou, die op internet denken dat baas te zijn
Daar ga je al, simpele.quote:
Het vetgedrukte gedeelte is het mode gedeelte. De echte cowboys hadden hun riempjes nog om de middel hangen om hun schietijzers bij zich te kunnen dragen, tegenwoordig dragen mooiboys het om vrouwtjes mee in te palmen. Kortom, de riem is zijn eigenlijk praktische kant kwijt.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:28 schreef Omniej het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er allemaal verschillende soorten riemen, inclusief riemen met versieringen, zijn?
Strikt genomen zou je kunnen zeggen dat een broek of een shirt ook niet bedoeld is om te showen, kleding is toch alleen bedoeld als bescherming?
Of ben jij ook zo'n figuur die krampachtig alle logootjes op een broek of shirt gaat afplakken, om maar vooral niet over te komen als een modegevoelig iemand?
Eh nee. De echte cowboys hadden een gigantische beltbuckle met versieringen, zodat iedereen daar naar kijkt en en passant hun goed gevulde (met een ouwe sok) kruis zien.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:33 schreef Aardappelbeertje het volgende:
De echte cowboys hadden hun riempjes nog om de middel hangen om hun schietijzers bij zich te kunnen dragen
Anders neem je dat even serieusquote:Op zondag 27 juli 2008 14:31 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, mevrouw zegt iets over normaal reageren. Moet je nog eens kijken wat jouw eerste post was in dit topic:
Grappig, in het ene topic word ik voor elitair mannetje dat andere mensen niet moet dwingen om zich te ontwikkelen uitgemaakt, en hier voor simpelequote:Daar ga je al, simpele.
Je lijkt me een ontzettend vervelend figuur. Zo'n mannetje dat jaren gepest is, en nu op internet denkt dat ie wat voorstelt.quote:En wie bepaalt wat stijl is? Dat geef ik toch aan? Ik dus.
In het dagelijks leven woon je waarschijnlijk nog bij je ouders en zit je op je zolderkamertje stoer te doen om je leven nog een beetje proberen te compenseren. Volgens mij ben je nog maagdquote:Enneh, op internet hoef ik niet de baas te zijn, omdat ik weet dat ik dat in het dagelijks leven al ben. Zeker over puberale ongelukjes als jij.
Het was toch hoe groter de riem hoe meer overwinningen ze hebben gehad? Vanwege het prijzengeld ?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Eh nee. De echte cowboys hadden een gigantische beltbuckle met versieringen, zodat iedereen daar naar kijkt en en passant hun goed gevulde (met een ouwe sok) kruis zien.
En jouw kledingkast bestaat dus ook alleen maar uit exact dezelfde (uiteraard merkloze, want stel je voor) kleding?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:33 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Het vetgedrukte gedeelte is het mode gedeelte. De echte cowboys hadden hun riempjes nog om de middel hangen om hun schietijzers bij zich te kunnen dragen, tegenwoordig dragen mooiboys het om vrouwtjes mee in te palmen. Kortom, de riem is zijn eigenlijk praktische kant kwijt.
En kleding is inderdaad bedoeld om bescherming te bieden en omdat naakt tegenwoordig niet meer getolereerd wordt.
Ik plak geen logootjes af, want er zijn geen logo's? Mode is onzin, dus zijn er ook geen kleding merkjes, snap je?
Vroeger ging het nog om status en praktisch nut. De beste cowboy had de mooiste riem en de mooiste pistooltjes eraan hangen.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het was toch hoe groter de riem hoe meer overwinningen ze hebben gehad? Vanwege het prijzengeld ?
Hij loopt er zelf zo bij:quote:Op zondag 27 juli 2008 14:39 schreef Omniej het volgende:
[..]
En jouw kledingkast bestaat dus ook alleen maar uit exact dezelfde (uiteraard merkloze, want stel je voor) kleding?
Want hey, het is toch alleen maar bedoeld als bescherming, kleding is totáál niet bedoeld om er mooi en goed verzorgd uit te zien.
Ik weet niet onder welke steen jij hebt gelegen, maar kleding heeft al eeuwenlang z'n praktische kant verloren. Anders hadden we nog wel gewoon in een berenvel rondgelopen namelijk.
Kleren hoeven niet puur praktisch te zijn, dat jij dat idee hebt moet je zelf weten maar laat anderen die wel van mooie kleding houden dat zelf bepalen.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:39 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Vroeger ging het nog om status en praktisch nut. De beste cowboy had de mooiste riem en de mooiste pistooltjes eraan hangen.
Tegenwoordig heeft de domste de grootste riem met zijn pakkie gejatte shag achter zijn riem hangen.
Nee, ik heb wel verschillende kleding. Verschillende vormen en kleuren, van alles wat. Waarom? Omdat het saai is de hele tijd hetzelfde aan te hebben en andere mensen het soms leuk vinden als je iets vrolijks aan hebt. Naar kleding mag ook best gekeken worden, de praktische kant is inderdaad allang verloren gegaan. Ik moet wel zeggen dat als iedereen in een berenvel zou hebben gelopen vandaag de dag, ik er niet om zou staan gaan huilen of zoiets dergelijks.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:39 schreef Omniej het volgende:
[..]
En jouw kledingkast bestaat dus ook alleen maar uit exact dezelfde (uiteraard merkloze, want stel je voor) kleding?
Want hey, het is toch alleen maar bedoeld als bescherming, kleding is totáál niet bedoeld om er mooi en goed verzorgd uit te zien.
Ik weet niet onder welke steen jij hebt gelegen, maar kleding heeft al eeuwenlang z'n praktische kant verloren. Anders hadden we nog wel gewoon in een berenvel rondgelopen namelijk.
Ho, even een misverstand uit jouw belevingswereldje helpen!quote:Op zondag 27 juli 2008 14:36 schreef NMY1 het volgende:
bla bla jank jank
[..]
In het dagelijks leven woon je waarschijnlijk nog bij je ouders en zit je op je zolderkamertje stoer te doen om je leven nog een beetje proberen te compenseren. Volgens mij ben je nog maagd
Jaja vroeger ging het om status en was het cool. Nu gaat het om status en zijn het trieste mode-rukkertjes.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:39 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Vroeger ging het nog om status en praktisch nut.
quote:Op zondag 27 juli 2008 14:44 schreef Beauregard het volgende:
Wat je zegt ben je zelf!!! lekker puuuuh![]()
- Hoop onzin om zichzelf te bewijzen op internet -
Perfect gezegdquote:Op zondag 27 juli 2008 14:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Jaja vroeger ging het om status en was het cool. Nu gaat het om status en zijn het trieste mode-rukkertjes.
Ik heb niets met die pubertjes die de lelijkste dingen dragen om er maar krampachtig bij te horen (met name de Bjorn Borg fad wordt alleen gedragen door ultieme schandknaapjes), maar de mensen die krampachtig anti-mode zijn, zijn nog net een slag erger.
Van die lui die in hun wibra kleren rondlopen en volkomen clueless zijn waarom ze maar geen leuke vriendin krijgen, maar hee, alles beter dan modieus zijn, want ze zijn immers zo ontzettend uniek. Ik heb Informatica gestudeerd, ik ken er honderden.
Bij deze concludeer ik definitief dat je eigenlijk geen idee hebt wat je moet zeggen en maar beter terug kunt gaan naar het Viva forum.quote:
Zelden iemand gezien die zichzelf zo laat kennen, wat een triest mannetje ben jij zeg.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:48 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Bij deze concludeer ik definitief dat je eigenlijk geen idee hebt wat je moet zeggen en maar beter terug kunt gaan naar het Viva forum.
Het was gezellig. Kom nog eens terug.
Als je met de laatste mij bedoeld, mag je op opnieuw de hendel van de gokmachine aanzwendelen, gozer.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Jaja vroeger ging het om status en was het cool. Nu gaat het om status en zijn het trieste mode-rukkertjes.
Ik heb niets met die pubertjes die de lelijkste dingen dragen om er maar krampachtig bij te horen (met name de Bjorn Borg fad wordt alleen gedragen door ultieme schandknaapjes), maar de mensen die krampachtig anti-mode zijn, zijn nog net een slag erger.
Van die lui die in hun wibra kleren rondlopen en volkomen clueless zijn waarom ze maar geen leuke vriendin krijgen, maar hee, alles beter dan modieus zijn, want ze zijn immers zo ontzettend uniek. Ik heb Informatica gestudeerd, ik ken er honderden.
Nou, hiermee is de vraag "waarom je riem zo?" perfect beantwoord, lijkt me.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:44 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel verschillende kleding. Verschillende vormen en kleuren, van alles wat. Waarom? Omdat het saai is de hele tijd hetzelfde aan te hebben en andere mensen het soms leuk vinden als je iets vrolijks aan hebt. Naar kleding mag ook best gekeken worden, de praktische kant is inderdaad allang verloren gegaan.
quote:Op zondag 27 juli 2008 14:51 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Zelden iemand gezien die zichzelf zo laat kennen, wat een triest mannetje ben jij zeg.
Waarom maak je je druk om de kleding van anderen en ga je vervolgens maar een boel onzin roepen wanneer iemand je daar op wijst?quote:
Eeeh nee?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou, hiermee is de vraag "waarom je riem zo?" perfect beantwoord, lijkt me.
Omdat ik elke FOK! user altijd wil overtuigen van mijn gelijk. Vreemd dat jij mijn grootse status nog steeds niet erkend en steeds maar pogingen blijft ondernemen om tegen mij in te gaan.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:55 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Waarom maak je je druk om de kleding van anderen en ga je vervolgens maar een boel onzin roepen wanneer iemand je daar op wijst?
Laten we die vraag eens omdraaien.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:58 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Eeeh nee?
Je kan het heel makkelijk beantwoorden eigenlijk.
Vraag: Waarom dragen mooiboys en consorten hun riem zo (verkeerd)?
Kies uit:
[ ] Omdat ze dan opeens wel slim zijn
[+] Omdat ze erbij willen horen
[ ] Vanwege het praktisch nut, want met een riem boven je tshirt uit kun je meer pakkies shag eraan hangen
[ ] Weet niet
Lijkt mij duidelijk.
Ok nu komt je sarcasme dus wél goed overquote:Op zondag 27 juli 2008 15:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Omdat ik elke FOK! user altijd wil overtuigen van mijn gelijk. Vreemd dat jij mijn grootse status nog steeds niet erkend en steeds maar pogingen blijft ondernemen om tegen mij in te gaan.
Ik vind dit werkelijk stuitend. Wie denk je wel niet dat je bent? Ongelooflijk dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |