Eeeh nee?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou, hiermee is de vraag "waarom je riem zo?" perfect beantwoord, lijkt me.
Omdat ik elke FOK! user altijd wil overtuigen van mijn gelijk. Vreemd dat jij mijn grootse status nog steeds niet erkend en steeds maar pogingen blijft ondernemen om tegen mij in te gaan.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:55 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Waarom maak je je druk om de kleding van anderen en ga je vervolgens maar een boel onzin roepen wanneer iemand je daar op wijst?
Laten we die vraag eens omdraaien.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:58 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Eeeh nee?
Je kan het heel makkelijk beantwoorden eigenlijk.
Vraag: Waarom dragen mooiboys en consorten hun riem zo (verkeerd)?
Kies uit:
[ ] Omdat ze dan opeens wel slim zijn
[+] Omdat ze erbij willen horen
[ ] Vanwege het praktisch nut, want met een riem boven je tshirt uit kun je meer pakkies shag eraan hangen
[ ] Weet niet
Lijkt mij duidelijk.
Ok nu komt je sarcasme dus wél goed overquote:Op zondag 27 juli 2008 15:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Omdat ik elke FOK! user altijd wil overtuigen van mijn gelijk. Vreemd dat jij mijn grootse status nog steeds niet erkend en steeds maar pogingen blijft ondernemen om tegen mij in te gaan.
Ik vind dit werkelijk stuitend. Wie denk je wel niet dat je bent? Ongelooflijk dit.
Wat ben jij een ontzettende kutuserquote:Op zondag 27 juli 2008 15:02 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Laten we die vraag eens omdraaien.
Vraag: Waarom draagt Aardappelbeertje kleding die niet in de mode is?
Kies uit:
[ ] Omdat ie bij de groep mensen wil horen die absoluut niets met mode heeft
[ ] Omdat ie gepest wordt/werd door wat hij 'mooiboys' noemt
[ ] Hij heeft een uitkering en geen geld voor een dure riem
[ ] Hij weet niet waar hij die kleding kan kopen en is jaloers
[+] Al het bovenstaande
Zie je nu zelf in hoe dom je topic/klacht is?
Over zomaar aannames doen gesprokenquote:Op zondag 27 juli 2008 15:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee joh, hij is alwetend. Zie je niet wat voor aannames hij doet? Briljant is dat ventje!
Wat zou jij op een dergelijke lijst hersenspinsels antwoorden?quote:
En iemand die zoveel lapt voor een stukje ijzer en leer mag ook best geridiculiseerd worden.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:09 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Een riem van 100 euri mag best gezien worden.
Je doet me echt denken aan een kleuter. Als je het niet kon winnen, ging je maar slaan met je schepje of 'maar jij bent een sukkel en dom' roepen.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat zou jij op een dergelijke lijst hersenspinsels antwoorden?
Mijn ervaring leert dat het praktisch zinloos is om met zwakbegaafd volk in discussie te treden en toch blijf ik het doen. Waarom? Puur voor de hobby. Ooit raak ik het wel beu, denk ik.
Daar kan ik me weinig bij voorstellen, eerlijk gezegd. In mijn kleutertijd heb ik nooit en te nimmer iets verloren. Idem voor de rest van mijn leven. Behalve mijn maagdelijkheid... Dat ga jij ook nog wel 'n keer meemaken.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:16 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Je doet me echt denken aan een kleuter. Als je het niet kon winnen, ging je maar slaan met je schepje of 'maar jij bent een sukkel en dom' roepen.
Die gast in de OP is doodnormaal. Dat kan ik niet zeggen van zo'n guido, dat vind ik er gewoon beschamend uitzien. Maar ook dat moeten ze zelf weten, zij lopen er zo bij.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Zoals het in de OP staat, vind ik het op zich nog wel meevallen. Het is pas erg als het hele shirt er in gepropt zit.
QFT.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:04 schreef Aardappelbeertje het volgende:
ModeWanneer komt men er nou eens achter dat het één grote fakezooi is...
quote:Op zondag 27 juli 2008 15:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
En iemand die zoveel lapt voor een stukje ijzer en leer mag ook best geridiculiseerd worden.
triest dat je een ziekte moet gebruiken om je punt te maken..quote:Op zondag 27 juli 2008 13:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
wat heb je dan een kankerriem. Zitten er haken aan ofzo ?
Dan hoop ik dat het die dikke niet isquote:Op zondag 27 juli 2008 15:32 schreef Beauregard het volgende:
[..]
TS heeft al een foto van zichzelf gepost, poephoofd.
Wel alert blijven, he?
En hoezo hoop jij dat het die dikke niet is ?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:34 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het die dikke niet isIn dat geval snap ik z'n kritiek wel, hij heeft zelf geen riem nodig, in zjn maat zijn ze er niet eens
Maar goed, met dat pak is weinig mis, maar daar loop je niet 24/7 in lijkt me. Bovendien lijkt de jongen op de foto in de OP me niet ouder dan een jaar of 21, zou iemand van 18/19 dan al in een pak moeten rond gaan lopen volgens de TS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |