ben gelukkig alweer thuis, idd broodje op!quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, lekker gegeten/gerookt
Nog 3 uur 40 te gaan
hoi en dan meteen ff in fotboeken spieken hequote:Op maandag 11 augustus 2008 14:14 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
Btje spanning is altijd handig. Ik wil me trouwens voorstellen als de volgende die geen reet op zn werk te doen heeft en/of doet:p
Hier nog een uurtje en 20 minutenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gah nog een uurtje min of meer
hahahaha,quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:54 schreef lynda het volgende:
Oke.. je moet niet een uurtje naar bed gaanDan slaap je namelijk door al je wekkers + mam die roept heen
hahaha, dat is inderdaad ook niet allesquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:01 schreef draculettetje het volgende:
of op de bank en dat dan ineens je hond op je springt
Dat klinkt als een goed plan!quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
* lynda slaapt vannacht nog wel![]()
Volgende keer he met zoiets.. nemen we de maandag vrij
ja en dan komen jullie brak deze komt op of ik die!quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
* lynda slaapt vannacht nog wel![]()
Volgende keer he met zoiets.. nemen we de maandag vrij
ow nee de volgende keer ben ik er gewoon bij en moet ik ook maandag vrijquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en dan komen jullie brak deze komt op of ik die!
Ik heb een leuke vraag voor je.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow nee de volgende keer ben ik er gewoon bij en moet ik ook maandag vrij
3 juli hoezo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb een leuke vraag voor je.
Op welke datum ben jij in het huwelijks bootje gestapt?
fijne avond!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:21 schreef Sgele het volgende:
Ben nu pas thuisVanwege de drukte helemaal vergeten te zeggen...
Prettige avond! En tot morgen![]()
![]()
Er werd mij dit weekend om een datum gevraagt... en die wisten WE eigenlijk niet,quote:
tot morgen dude!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:21 schreef Sgele het volgende:
Ben nu pas thuisVanwege de drukte helemaal vergeten te zeggen...
Prettige avond! En tot morgen![]()
![]()
hihi ik vertel het graag hoor!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er werd mij dit weekend om een datum gevraagt... en die wisten WE eigenlijk niet,
bij deze dus weldank u!
Meerdere mensen hebben er een leuke avond van gemaakt zullen we maar zeggenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik vertel het graag hoor!
blijft gewoon een bijzondere dagquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meerdere mensen hebben er een leuke avond van gemaakt zullen we maar zeggen
Ik nooit, ik ben heel subtielquote:
Hoe kan ik dit nou weer over het hoofd zien! *schaam schaam schaam*quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:05 schreef lynda het volgende:
[..]
J. maakt het af![]()
En ik ga zo nog een uurtje hoor![]()
[..]
![]()
Buiten dat kan ik altijd alles goed voor me houdenquote:
En bedankt he!quote:
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakjuhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef draculettetje het volgende:
was ik weer!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakjuhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
ik zat er net aan te denken om alvast naar bed te gaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]![]()
!
Ben een beetje actief ofzo, en dat voor een maandag..... ongekend!
zo dan! Heb Fok! niet echt kunnen/willen volgen vandaag, maar heb je zo'n drukke (misschien pootje pijn?) gehad?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zat er net aan te denken om alvast naar bed te gaan
ook maar dan kan ronja de bench in en kan erik haar als ie thuiskomt uitlatenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zo dan! Heb Fok! niet echt kunnen/willen volgen vandaag, maar heb je zo'n drukke (misschien pootje pijn?) gehad?
Pootje doet niet lief, foei!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook maar dan kan ronja de bench in en kan erik haar als ie thuiskomt uitlaten
poot is gewoon stom
vooral in het aftellen van....quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Pootje doet niet lief, foei!
Zit er trouwens nog wel vooruitgang in?
Aftellen van... tot?... vat hem even nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vooral in het aftellen van....
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:59 schreef Seventees het volgende:
295???
Het houdt niet op met dit topic
nijmegenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aftellen van... tot?... vat hem even niet
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:59 schreef Seventees het volgende:
295???
Het houdt niet op met dit topic
* draakje pakt ook een glaasjequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEVVVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!
* Dr.Droxz zet mango-ijsthee neer!
Hoop dat het ziekenhuis wat voor je kan betekenen!quote:
ik hoop eigenlijk dat ze al wel wat zeggen of ze wat kunnen doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoop dat het ziekenhuis wat voor je kan betekenen!
Ik moet nog bellen deze week... kijk er een beetje tegenop
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:11 schreef Seventees het volgende:
Mango ijsthee
Daar lust ik wel een hele kan van!
dat dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent en blijft hier bekend hoor!
Nog meer mango ijsthee nodig?
p.s
Hoest met Seven dan?
Hoop het ook, want elke keer als ik aan die foto van je been moet denken moet ik best even "slikken"quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat ze al wel wat zeggen of ze wat kunnen doen
al ga ik er niet vanuit
kan me voorstellen maar je kan beter wel even bellen morgen, ben je er ook vanaf!
trusten!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:16 schreef lynda het volgende:
* lynda zet vier wekkers aan tussen 04.30 en 05.10..trusten
Anders ben ik je persoonlijke wekker wel!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:16 schreef lynda het volgende:
* lynda zet vier wekkers aan tussen 04.30 en 05.10..trusten
Kun je me voor wakker makenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent en blijft hier bekend hoor!
Nog meer mango ijsthee nodig?
p.s
Hoest met Seven dan?
Iemand wakker kunnen maken voor mango ijsthee, dat hoor je niet vaakquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Kun je me voor wakker maken
Net als een lekker bord pasta
Gaat goed met Seven. Druk, always
Zeker met die verhuizing binnenkort.
Maar ik maak graag tijd om hier even binnen te wippen
Met jullie hier ook alles goed?
Grrrrrr doet me ergens anders aan denken hahhahaquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:29 schreef draculettetje het volgende:
mr E is thuis
ik zet een mooie big smile op
wat moet je.....
GRRRRR
is wel mijn plan in ieder geval ha haquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grrrrrr doet me ergens anders aan denken hahhaha
Zorgen dat je woensdag naar A'dam komt?
Camping lijkt me ook wel een goed idee ja, lekker relaxt!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is wel mijn plan in ieder geval ha ha
anders vind ik dat weekend ook wel leuk
dat moet te regelen zijn
gaat goed komen!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Camping lijkt me ook wel een goed idee ja, lekker relaxt!
Allemaal in een relaxte omgeving, de geur van bos... just relaxing
Kijk maar even, woensdag en dat weekend is natuurlijk nog beter hahaha
Natuurlijk gaat dat wel goedkomen, is het deze week niet, is het wel een andere keerquote:
ja vind dat wel grappigquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat wel goedkomen, is het deze week niet, is het wel een andere keer
Wel apart trouwens, mensen leren kennen via internet
Juist ik (als IT'er), had niet verwacht echt die mensen tegen te komen die echt relaxt zijn!quote:
Nee, dat had je nog niet verteld... wel cool om te horen Draakje!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:50 schreef draculettetje het volgende:
had ik eigenlijk al verteld dat het album zo goed als af is!
ik vind het wel grappig te ontdekken hoe mensen "echt" zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Juist ik (als IT'er), had niet verwacht echt die mensen tegen te komen die echt relaxt zijn!![]()
Ook jij moet lekker gaan slapen, want dat wil je al sinds uh.,.. een tijdje terug.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef draculettetje het volgende:
ik ben mn bed opzoeken
bedoel daar lig ik al in hoor maar ga mn ogen hopelijk even dicht doen!
tot morgen!
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik was op je trouwerij en kon alleen lynda hahahahaquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig te ontdekken hoe mensen "echt" zijn
bedoel hierzo kan je je best heel anders voordoen niemand die het zal merken
totdat je elkaar echt ontmoet!
en al was het maar kort en hebben we misschien een paar woorden gewisseld ik vond het leuk je in het echt te zien!
gewoon teveel gepost weer vandaagquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ook jij moet lekker gaan slapen, want dat wil je al sinds uh.,.. een tijdje terug.
Weltruste, slaap lekker en rust goed uit!![]()
Ik post dus juist onverdag niet meer zoveelquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon teveel gepost weer vandaag
tot gauw!
Mogguh!quote:
het duurde even maar uiteindelijk toch me bed uitgekomen met veel moeitequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:27 schreef draculettetje het volgende:
smorgens
wekkers en toeters en bellen dus gehoorf lyn?!
zit niet op het perron..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
* draakje blaast alle klanten van het perron, al kijk ik wel eerst of er geen trein aankomt
ow nou ja het was in ieder geval goed bedoeldquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:12 schreef lynda het volgende:
[..]
zit niet op het perron..zit waar de oude kaartverkoop loketten waren, dus nog lekker binnen
yoghurt bijna op! Gelijk vol na zon bak van halve liter
quote:
* Dr.Droxz pakt snel een lepel, en maakt bakje leegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:04 schreef lynda het volgende:
[..]
het duurde even maar uiteindelijk toch me bed uitgekomen met veel moeiteik krijg op werk niet eens de tijd om rustig me yoghurt op te eten (ja Droxz die overheerlijke framboos aardbei
) klanten laat me nou eens even vijf minuten met rust
Zeker weten! Was alleen nog steeds te actief om te slapen hahahahquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
mogguh droxz
was gezellig gister!
helaas al op!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt snel een lepel, en maakt bakje leeg
ik niet!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten! Was alleen nog steeds te actief om te slapen hahahah
Gaan we dan over op de slagroomquote:
met aardbeien?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaan we dan over op de slagroom?
Nee, daar kwamen we niet aan toe hahahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
met aardbeien?
trouwens dat weekend is goed gekeurd!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |