fijne avond!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:21 schreef Sgele het volgende:
Ben nu pas thuisVanwege de drukte helemaal vergeten te zeggen...
Prettige avond! En tot morgen![]()
![]()
Er werd mij dit weekend om een datum gevraagt... en die wisten WE eigenlijk niet,quote:
tot morgen dude!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:21 schreef Sgele het volgende:
Ben nu pas thuisVanwege de drukte helemaal vergeten te zeggen...
Prettige avond! En tot morgen![]()
![]()
hihi ik vertel het graag hoor!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er werd mij dit weekend om een datum gevraagt... en die wisten WE eigenlijk niet,
bij deze dus weldank u!
Meerdere mensen hebben er een leuke avond van gemaakt zullen we maar zeggenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik vertel het graag hoor!
blijft gewoon een bijzondere dagquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meerdere mensen hebben er een leuke avond van gemaakt zullen we maar zeggen
Ik nooit, ik ben heel subtielquote:
Hoe kan ik dit nou weer over het hoofd zien! *schaam schaam schaam*quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:05 schreef lynda het volgende:
[..]
J. maakt het af![]()
En ik ga zo nog een uurtje hoor![]()
[..]
![]()
Buiten dat kan ik altijd alles goed voor me houdenquote:
En bedankt he!quote:
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakjuhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef draculettetje het volgende:
was ik weer!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakjuhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
ik zat er net aan te denken om alvast naar bed te gaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]![]()
!
Ben een beetje actief ofzo, en dat voor een maandag..... ongekend!
zo dan! Heb Fok! niet echt kunnen/willen volgen vandaag, maar heb je zo'n drukke (misschien pootje pijn?) gehad?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zat er net aan te denken om alvast naar bed te gaan
ook maar dan kan ronja de bench in en kan erik haar als ie thuiskomt uitlatenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zo dan! Heb Fok! niet echt kunnen/willen volgen vandaag, maar heb je zo'n drukke (misschien pootje pijn?) gehad?
Pootje doet niet lief, foei!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook maar dan kan ronja de bench in en kan erik haar als ie thuiskomt uitlaten
poot is gewoon stom
vooral in het aftellen van....quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Pootje doet niet lief, foei!
Zit er trouwens nog wel vooruitgang in?
Aftellen van... tot?... vat hem even nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vooral in het aftellen van....
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:59 schreef Seventees het volgende:
295???
Het houdt niet op met dit topic
nijmegenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aftellen van... tot?... vat hem even niet
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:59 schreef Seventees het volgende:
295???
Het houdt niet op met dit topic
Forum Opties | |