J. maakt het afquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
j. maakt de dag voor je af?
Ga lekker je bedje in
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan wel lief zijn, zelfs ik heb zo mijn momenten (ookal zeg ik het zelf)
qua energieverspilling in ieder geval wel!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Da's ook niks... Misschien heel stom gedacht, maar als je het werk niet leuk vindt, staat dat de revalidatie dan ook niet in de weg?
Mop.. ga met je begeleider praten! Een keertje niets te doen hebben kan best maar elke keer weer.. Je bent er om te reintegreren/revalideren.. niet om niets te doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook en er is geen bal te doen hier dus ik ga zo maar naar huis
ik wil echt ander werk
ik vind jullie allebei liefquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan wel lief zijn, zelfs ik heb zo mijn momenten (ookal zeg ik het zelf)
Kan me ook voorstellen dat je er niet echt vrolijker van wordt.. Niks te doen hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
qua energieverspilling in ieder geval wel!
Maar ja dit is dan ook weer beter dan thuis zitten
ach ja dat gaat al een tijdje zo!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat je er niet echt vrolijker van wordt.. Niks te doen hebben
Gelijk heb jequote:Op maandag 11 augustus 2008 12:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja dat gaat al een tijdje zo!
ik richt me nu op volgende week vrijdag en dan maak ik weer nieuwe plannen
vast wel en zo niet dat toch!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gelijk heb jeHoop dat het lukt!
ben gelukkig alweer thuis, idd broodje op!quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, lekker gegeten/gerookt
Nog 3 uur 40 te gaan
hoi en dan meteen ff in fotboeken spieken hequote:Op maandag 11 augustus 2008 14:14 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
Btje spanning is altijd handig. Ik wil me trouwens voorstellen als de volgende die geen reet op zn werk te doen heeft en/of doet:p
Hier nog een uurtje en 20 minutenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gah nog een uurtje min of meer
hahahaha,quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:54 schreef lynda het volgende:
Oke.. je moet niet een uurtje naar bed gaanDan slaap je namelijk door al je wekkers + mam die roept heen
hahaha, dat is inderdaad ook niet allesquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:01 schreef draculettetje het volgende:
of op de bank en dat dan ineens je hond op je springt
Dat klinkt als een goed plan!quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
* lynda slaapt vannacht nog wel![]()
Volgende keer he met zoiets.. nemen we de maandag vrij
ja en dan komen jullie brak deze komt op of ik die!quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
* lynda slaapt vannacht nog wel![]()
Volgende keer he met zoiets.. nemen we de maandag vrij
ow nee de volgende keer ben ik er gewoon bij en moet ik ook maandag vrijquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en dan komen jullie brak deze komt op of ik die!
Ik heb een leuke vraag voor je.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow nee de volgende keer ben ik er gewoon bij en moet ik ook maandag vrij
3 juli hoezo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb een leuke vraag voor je.
Op welke datum ben jij in het huwelijks bootje gestapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |