Mogguh!quote:
het duurde even maar uiteindelijk toch me bed uitgekomen met veel moeitequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:27 schreef draculettetje het volgende:
smorgens
wekkers en toeters en bellen dus gehoorf lyn?!
zit niet op het perron..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
* draakje blaast alle klanten van het perron, al kijk ik wel eerst of er geen trein aankomt
ow nou ja het was in ieder geval goed bedoeldquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:12 schreef lynda het volgende:
[..]
zit niet op het perron..zit waar de oude kaartverkoop loketten waren, dus nog lekker binnen
yoghurt bijna op! Gelijk vol na zon bak van halve liter
quote:
* Dr.Droxz pakt snel een lepel, en maakt bakje leegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:04 schreef lynda het volgende:
[..]
het duurde even maar uiteindelijk toch me bed uitgekomen met veel moeiteik krijg op werk niet eens de tijd om rustig me yoghurt op te eten (ja Droxz die overheerlijke framboos aardbei
) klanten laat me nou eens even vijf minuten met rust
Zeker weten! Was alleen nog steeds te actief om te slapen hahahahquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
mogguh droxz
was gezellig gister!
helaas al op!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt snel een lepel, en maakt bakje leeg
ik niet!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten! Was alleen nog steeds te actief om te slapen hahahah
Gaan we dan over op de slagroomquote:
met aardbeien?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaan we dan over op de slagroom?
Nee, daar kwamen we niet aan toe hahahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
met aardbeien?
trouwens dat weekend is goed gekeurd!![]()
hoop in dat opzicht dan wel dat het een bus slagroom wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, daar kwamen we niet aan toe hahaha
Ik had zaterdag geeen slagroom meer, dus wij samen even halen bij de winkel...
Slagroom is niet dichtgebleven onderweg hahahah
TOPPIIIIIIIIIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 bussen jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoop in dat opzicht dan wel dat het een bus slagroom was
en niet zo'n pakje dat je nog met de mixer moet doen voor het slagroom is
ik moest lachen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2 bussen ja
Ik zie mezelf al staan op straat met een klopper hahahaha
Anders ik welquote:
* Sgele wil dat het vrijdag 5 uur isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ wil dat het 5uur is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |