hoop in dat opzicht dan wel dat het een bus slagroom wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, daar kwamen we niet aan toe hahaha
Ik had zaterdag geeen slagroom meer, dus wij samen even halen bij de winkel...
Slagroom is niet dichtgebleven onderweg hahahah
TOPPIIIIIIIIIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 bussen jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoop in dat opzicht dan wel dat het een bus slagroom was
en niet zo'n pakje dat je nog met de mixer moet doen voor het slagroom is
ik moest lachen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2 bussen ja
Ik zie mezelf al staan op straat met een klopper hahahaha
Anders ik welquote:
* Sgele wil dat het vrijdag 5 uur isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ wil dat het 5uur is
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele wil dat het vrijdag 5 uur is
hahahaha, en ondertussen.... lekker opmaken! hahahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:05 schreef lynda het volgende:
En dan thuis komen en rustig zeggen oja.. De slagroom is op een of andere manier open gegaan hoor ma![]()
oja.. Ik heb geen zin meer.. Nog drie uurtjes en dan zitten de zeven uur er weer op!
Succes dude!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:30 schreef Sgele het volgende:
VerdommeVergadering... + training.
Mensen...de groeten!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Succes dude!!!
Damn, ik ben niet vrolijk... steeds ruzie, en de tijd lijkt echt niet op te schieten
Ik heb echt geen zin meer!
Kan ik je inhuren om ook mijn kut collega eens in "ons" systeem te laten werken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
zo he he komt hier wat verbetering in de samenwerking met collega
het systeem zoals we gaan werken lijkt tenminste nu logisch te kloppen
en ik snap het!
wel heel veel overzet en aanpas werk vanuit het oude systeem maar toch!
trouwens deze week ben ik op 13,5 aan het werk!
Dank u!quote:
Cool! Waarom hier geen onweer? hahahahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:46 schreef lynda het volgende:
Zo en anders klappen hier bijna de ramen eruit door een paar hele goede onweerklappers.. Cool!
baas ook weer blij, meer klanten dan gister op dit tijdstip en meer omzet.. Ook niet zo gek.. Maarja
ben ik blij dat ik daar niet benquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:46 schreef lynda het volgende:
Zo en anders klappen hier bijna de ramen eruit door een paar hele goede onweerklappers.. Cool!
baas ook weer blij, meer klanten dan gister op dit tijdstip en meer omzet.. Ook niet zo gek.. Maarja
je mag ook wel wat configuraties inkloppen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Cool! Waarom hier geen onweer? hahahaha
Meer klanten is altijd goed, gaat de dag ook lekker snel
nog 4 uur en 3 kwartier,quote:
Was net bezig met wat andere zinloze dingen, branders inbouwen enzo...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je mag ook wel wat configuraties inkloppen hoor
Wel thuis Draakje!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:20 schreef draculettetje het volgende:
ik ga alvast afsluiten hier
eet smakelijk straks en tot later dan verschijn ik hier vast wel weer!
Toppie!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:13 schreef lynda het volgende:
yeah!!!!!!! klaar
* lynda moet een agenda kopen.. Ik ben deze week even 5 afspraken vergeten
Een stuk rustiger, of bedoel je wat anders?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
blerg, echt geen zin meer in die configs
maar goed, zo weer lekker verder inkloppen ....
ze vinden hier alleen dat ik anders ben dan voor de vakantie![]()
![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een stuk rustiger, of bedoel je wat anders?
Je was de kermis toch niet vergeten?quote:
nah, kermis was 3 weken terug, daarna weekje gewerkt en was alles nog ok. nu in 1 keer :xquote:
hihi ja!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je was de kermis toch niet vergeten?
Oja, had je al gelezen denk, maar Draakje komt op de camping langs he
Jij en rustig, heb je dat actieve aan mij overgegeven ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
kreeg het ook al van iemand anders te horen die mee was geweest dat ik op de terugweg zo stil was
moet wel zeggen dat het mezelf ook wel opvalt.
Ze had een kermis in het dorpquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja!
volgens mij heb ik een andere kermis in mn kop als waar lyn het over heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |