Een stuk rustiger, of bedoel je wat anders?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
blerg, echt geen zin meer in die configs
maar goed, zo weer lekker verder inkloppen ....
ze vinden hier alleen dat ik anders ben dan voor de vakantie![]()
![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een stuk rustiger, of bedoel je wat anders?
Je was de kermis toch niet vergeten?quote:
nah, kermis was 3 weken terug, daarna weekje gewerkt en was alles nog ok. nu in 1 keer :xquote:
hihi ja!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je was de kermis toch niet vergeten?
Oja, had je al gelezen denk, maar Draakje komt op de camping langs he
Jij en rustig, heb je dat actieve aan mij overgegeven ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
kreeg het ook al van iemand anders te horen die mee was geweest dat ik op de terugweg zo stil was
moet wel zeggen dat het mezelf ook wel opvalt.
Ze had een kermis in het dorpquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja!
volgens mij heb ik een andere kermis in mn kop als waar lyn het over heeft
Ik had het over tilburger kermis.. Crazy + Diertjuhquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja!
volgens mij heb ik een andere kermis in mn kop als waar lyn het over heeft
En nee niet gelezen, maar nu welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je was de kermis toch niet vergeten?
Oja, had je al gelezen denk, maar Draakje komt op de camping langs he
ik had het goed maar ging twijfelen door droxzquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik had het over tilburger kermis.. Crazy + Diertjuh![]()
Dus jullie denken allemaal fout behalve crazy zelf
ehm, ik dacht kermis algemeenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef lynda het volgende:
[..]
weet niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:54 schreef draculettetje het volgende:
moe van de vakantie? of weer het werken?
Ik zat goed met "kermis"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Dude, wat doe je!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, ik dacht kermis algemeenniet eens over die dag .... maar daar was ook niks mis mee hoor.
Jah droxz, ik ben in 1 keer super rustig ....
weet ook niet, terwijl als ik thuis kom ik gewoon weer in 1 keer gek kan doen voor paar minuten en dan weer stil ben. Of gezellig met de hond bezig zijn, en dan weer in 1 keer stil.
als ik dat is wistquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, wat doe je!
Ik moet toch minder redbull drinken enzo, heb nog wel wat blikjes voor je liggen?
Eindelijk eens goede rust gehad?quote:
was op vakantie met vrienden en weten hoe ik ben, dus ja daar was ik ook lekker mezelf. lekker geine enzo. die dingen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eindelijk eens goede rust gehad?
Nog 3 weken, kan ik ook weer even een week relaxen... zou ik dan ook eens rustig terugkomen?
Das niet verkeerd FUB!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nog een maand ..... ruim
en dan 2 weekjes vertoeven
Misschien moet je gewoon bijkomen van je vakantie!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was op vakantie met vrienden en weten hoe ik ben, dus ja daar was ik ook lekker mezelf. lekker geine enzo. die dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |