* draakje pakt ook een glaasjequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEVVVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!
* Dr.Droxz zet mango-ijsthee neer!
Hoop dat het ziekenhuis wat voor je kan betekenen!quote:
ik hoop eigenlijk dat ze al wel wat zeggen of ze wat kunnen doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoop dat het ziekenhuis wat voor je kan betekenen!
Ik moet nog bellen deze week... kijk er een beetje tegenop
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:11 schreef Seventees het volgende:
Mango ijsthee
Daar lust ik wel een hele kan van!
dat dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent en blijft hier bekend hoor!
Nog meer mango ijsthee nodig?
p.s
Hoest met Seven dan?
Hoop het ook, want elke keer als ik aan die foto van je been moet denken moet ik best even "slikken"quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat ze al wel wat zeggen of ze wat kunnen doen
al ga ik er niet vanuit
kan me voorstellen maar je kan beter wel even bellen morgen, ben je er ook vanaf!
trusten!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:16 schreef lynda het volgende:
* lynda zet vier wekkers aan tussen 04.30 en 05.10..trusten
Anders ben ik je persoonlijke wekker wel!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:16 schreef lynda het volgende:
* lynda zet vier wekkers aan tussen 04.30 en 05.10..trusten
Kun je me voor wakker makenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent en blijft hier bekend hoor!
Nog meer mango ijsthee nodig?
p.s
Hoest met Seven dan?
Iemand wakker kunnen maken voor mango ijsthee, dat hoor je niet vaakquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Kun je me voor wakker maken
Net als een lekker bord pasta
Gaat goed met Seven. Druk, always
Zeker met die verhuizing binnenkort.
Maar ik maak graag tijd om hier even binnen te wippen
Met jullie hier ook alles goed?
Grrrrrr doet me ergens anders aan denken hahhahaquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:29 schreef draculettetje het volgende:
mr E is thuis
ik zet een mooie big smile op
wat moet je.....
GRRRRR
is wel mijn plan in ieder geval ha haquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grrrrrr doet me ergens anders aan denken hahhaha
Zorgen dat je woensdag naar A'dam komt?
Camping lijkt me ook wel een goed idee ja, lekker relaxt!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is wel mijn plan in ieder geval ha ha
anders vind ik dat weekend ook wel leuk
dat moet te regelen zijn
gaat goed komen!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Camping lijkt me ook wel een goed idee ja, lekker relaxt!
Allemaal in een relaxte omgeving, de geur van bos... just relaxing
Kijk maar even, woensdag en dat weekend is natuurlijk nog beter hahaha
Natuurlijk gaat dat wel goedkomen, is het deze week niet, is het wel een andere keerquote:
ja vind dat wel grappigquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat wel goedkomen, is het deze week niet, is het wel een andere keer
Wel apart trouwens, mensen leren kennen via internet
Juist ik (als IT'er), had niet verwacht echt die mensen tegen te komen die echt relaxt zijn!quote:
Nee, dat had je nog niet verteld... wel cool om te horen Draakje!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:50 schreef draculettetje het volgende:
had ik eigenlijk al verteld dat het album zo goed als af is!
ik vind het wel grappig te ontdekken hoe mensen "echt" zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Juist ik (als IT'er), had niet verwacht echt die mensen tegen te komen die echt relaxt zijn!![]()
Ook jij moet lekker gaan slapen, want dat wil je al sinds uh.,.. een tijdje terug.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef draculettetje het volgende:
ik ben mn bed opzoeken
bedoel daar lig ik al in hoor maar ga mn ogen hopelijk even dicht doen!
tot morgen!
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik was op je trouwerij en kon alleen lynda hahahahaquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig te ontdekken hoe mensen "echt" zijn
bedoel hierzo kan je je best heel anders voordoen niemand die het zal merken
totdat je elkaar echt ontmoet!
en al was het maar kort en hebben we misschien een paar woorden gewisseld ik vond het leuk je in het echt te zien!
gewoon teveel gepost weer vandaagquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ook jij moet lekker gaan slapen, want dat wil je al sinds uh.,.. een tijdje terug.
Weltruste, slaap lekker en rust goed uit!![]()
Ik post dus juist onverdag niet meer zoveelquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon teveel gepost weer vandaag
tot gauw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |