Mogguh!quote:
het duurde even maar uiteindelijk toch me bed uitgekomen met veel moeitequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:27 schreef draculettetje het volgende:
smorgens
wekkers en toeters en bellen dus gehoorf lyn?!
zit niet op het perron..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
* draakje blaast alle klanten van het perron, al kijk ik wel eerst of er geen trein aankomt
ow nou ja het was in ieder geval goed bedoeldquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:12 schreef lynda het volgende:
[..]
zit niet op het perron..zit waar de oude kaartverkoop loketten waren, dus nog lekker binnen
yoghurt bijna op! Gelijk vol na zon bak van halve liter
quote:
* Dr.Droxz pakt snel een lepel, en maakt bakje leegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:04 schreef lynda het volgende:
[..]
het duurde even maar uiteindelijk toch me bed uitgekomen met veel moeiteik krijg op werk niet eens de tijd om rustig me yoghurt op te eten (ja Droxz die overheerlijke framboos aardbei
) klanten laat me nou eens even vijf minuten met rust
Zeker weten! Was alleen nog steeds te actief om te slapen hahahahquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
mogguh droxz
was gezellig gister!
helaas al op!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt snel een lepel, en maakt bakje leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |