Ja dat krijg je als je vakantie hebt en zowat alles kijktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:58 schreef ElmarO het volgende:
13e overall.En TheArt die gewoon boven Tong80 staat.
Valt me wel tegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:26 schreef Leatherface het volgende:
Net geen top 10.
Zo ongeveer de positie die ik verwacht, actief meepostende moderator zijnde.
Mijn beste prestatie ooit, maar aangezien ik een leven heb heeft de curve te maken met een afnemende stijging.\quote:013. (052) 037 Ofyles2
Maar deze prestatie probeer ik wel vol te houden. Ik verwacht niets, maar ergens binnen de top-25 zou wel leuk zijn.quote:031. (036) 155 (037) Ofyles2
Valt me ook tegen van Tong80. Dat hij gisteren geen algemene top-100-notering haalde wil bijna zeggen dat hij alle reserves moet aanspreken om de strijd om het goud niet te verliezen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:58 schreef ElmarO het volgende:
13e overall.En TheArt die gewoon boven Tong80 staat.
Ach, ik zal ook wel omlaag gaan. Dit is mijn laatste week vakantie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je vakantie hebt en zowat alles kijktNormaal prijk ik overal zowat onderaan
![]()
Gaat niet lukken hier, heb deels andere verplichtingen in het weekendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:29 schreef Denewar het volgende:
gas erop!
Cruise control zeg ik.quote:031. (031) 0179 (024) Ofyles2
OS 2006quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:30 schreef Ericr het volgende:
Eindelijk een beetje normaal postingaantal. De aantallen van de OS 2006 zal ik alleen nooit meer halen maar dat was ook makkelijker qua tijden.
Was het toen drukker dan tijdens deze OS? Postte toen op het laatst vrij veel maar heb ook het idee dat tijdens die OS het subforum drukker bezocht werd.quote:
Toen viel 't qua tijden wat gunstigerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Was het toen drukker dan tijdens deze OS? Postte toen op het laatst vrij veel maar heb ook het idee dat tijdens die OS het subforum drukker bezocht werd.
Klopt precies volgens mijn gegevens.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:54 schreef Sporttv het volgende:
volgens mij kan die 57 posts niet heb ik er niet minder?
Het was tijdens de winterspelen idd iets drukker, en dat zal zeker ook met te maken hebben met het tijdstip, maar ook de 3000m Mannenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Was het toen drukker dan tijdens deze OS? Postte toen op het laatst vrij veel maar heb ook het idee dat tijdens die OS het subforum drukker bezocht werd.
Nee, maar ik vond het gewoon leuk om nog een keer te noemenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:09 schreef Wombcat het volgende:
Briljant topic was dat.
Maar één topic zal toch niet zo'n verschil maken (da's maar 300 posts tenslotte).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |