quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:41 schreef TheArt het volgende:
KUT!
Ashwanden verloren en Huizinga dus niet naar de herkansingen. Einde carrière.
Inderdaad, erg jammerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:54 schreef At_Fundum het volgende:
Jammer dat die Zwitser ook verloren heeft door een strafje en in zijn eerste ronde ook alleen maar strafjes in zijn partij heeft gezien. Huizinga moest zijn enthousiaste activiteit bekopen met twee overnames, maar uit zichzelf zou de zwitser nooit wat doen blijkbaar.Kwestie van onderschatting ben ik bang. Al met al mag hij niet ontevreden zijn over z'n carrière lijkt mij.
Ueno heeft heel weinig op topniveau geacteerd. Het staat 2-2 in onderlinge resultaten, maar de laatste ontmoeting dateert van 2005.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:16 schreef Marcoss het volgende:
Ik weet dat ze van Ueno verloor op de Spelen in 2004, maar een jaar later won ze wel van haar op het WK.
Iemand enig idee wat er daarna met beiden is gebeurd?
Na de eerste overname moest Huizinga natuurlijk wel, want hij stond een half punt achter. Was daarna ook veel sterker, maar lukte net niet om te gooien en in de slotminuut loopt hij tegen een nieuwe overname aan. Jammer dat zijn laatste partij tegen deze Zwitser is en niet tegen een wereldtopper.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:08 schreef TheVulture het volgende:
Het gevaar van een aanvallende judoka als Huizinga is altijd al geweest dat ie door overnames op zijn rug wordt gegooid... is al een paar keer gebeurd in zijn carriere... jammer maar toch een briljante carriere gehad.
Hopelijk kan Bosch Ueno kloppen vanmiddag
Ze zijn blijven trainen en staan nu tegenoverelkaar in de halve finale van de Spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:16 schreef Marcoss het volgende:
Ik weet dat ze van Ueno verloor op de Spelen in 2004, maar een jaar later won ze wel van haar op het WK.
Iemand enig idee wat er daarna met beiden is gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |