http://nl.wikipedia.org/wiki/Dennis_van_der_Geestquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hou toch op man
Wat heeft Dennis nou zo verkeerd gedaan dan?
Hij zit in een reclamespotje, oeh wat ergO wacht, Veldhuis, Bos, Moreira de Melo, Van As, Van Grunsven, zomaar een korte greep uit wie er nog een spotje doen. Bovendien, Dennis is echt niet in dat spotje terechtgekomen omdat hij dat zelf wilde, voor zoiets word je nog altijd gevraagd
Hij zit in Peking, Vuijsters niet. Ik geef toe, je kan je vraagtekens erbij zetten. Maar die beslissing is genomen door bondscoach Maarten Arens en de Judobond Nederland, daar had Dennis echt niks mee te maken. En natuurlijk zullen de woordjes vriendjespolitiek wel weer vallen, maar daar wil ik dan eerst concreet bewijs van zien, anders is het zo'n ontzettende dooddoener.
Dennis is gewoon een goede judoka, klaar
Nieuw stopwoord ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:28 schreef marcodej het volgende:
Ik heb hem iets te vaak in Waku Waku gezien.
Of hij is zo vermoeid dat hij zich laat verrassen door een mindere judoka.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:32 schreef TheArt het volgende:
Als hij dit deel van het schema door is en dus de halve finales heeft bereikt, zit goud er echt in.
Heel veel zal natuurlijk afhangen van zijn eerste kamp tegen de Russische medefavoriet Timenov.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:35 schreef thewarrior82 het volgende:
Hoewel ik hoop dat Dennis vd Geest me positief gaat verrassen en ik hem zeker geen gebroken arm toewens kan ik me verder wel een beetje vinden in de punten die Colplay aanhaalt.
Dennis heeft na zijn wereldtitel van 2005 weinig meer op de mat gestaan, mede door blessures en op grote toernooien ook niet heel veel laten. Zijn medaille in Athene en zijn wereldtitel in 2005 heeft hij daarentegen wel volkomen uitgebuit door overal op tv te verschijnen, reclamespotjes te doen en als dj aan de slag te gaan. en dat heeft hem in financieel opzicht geen windeieren gelegd. Dat is zijn goed recht, en ook logisch want van alleen judo'en wordt je niet rijk.
Maar als je kijkt naar de prestaties was er dit jaar een betere judoka in zijn klasse die het meer had verdiend om in Peking voor Nederland op de mat te staan. Vage regels die pas later duidelijk worden over een beschermde status (zonder heel duidelijke beschrijving waar die status op gebaseerd is) zorgden ervoor dat Dennis slechts vormbehoud hoefde te tonen terwijl Grim de plek voor de +100kg voor Nederland binnensleepte door bij de eerste negen op de Europese ranking te staan.
Van der Geest heeft afgelopen jaren dus absoluut niet alles voor zn sport opzij gezet en is ook geen favoriet voor een medaille als je af gaat op zijn recente prestaties.
Maar verrassingen zijn altijd leuk dus hopelijk laat hij vrijdag zien waarom hij naar Peking mocht.
tuurlijk maar zeggen we dan nog dat Grim Vuisters had gemoeten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:41 schreef thewarrior82 het volgende:
Dan zijn we blij en is het een gigantische verrassing
Dan bewijst hij het tegendeel, zijn we enorm verrast en ben ik absoluut blij!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:39 schreef JanJanJan het volgende:
Stel van der Geest wint goud.
Ben benieuwd naar alle reacties dan.
Ja, want er is geen enkele objectieve reden om Van der Geest naar de Spelen af te vaardigen. Het enige pluspunt wat hij ten opzichte van Vuijsters heeft is dat hij meer ervaring heeft.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
tuurlijk maar zeggen we dan nog dat Grim Vuisters had gemoeten?
Je reactie kan ik me in vinden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:35 schreef thewarrior82 het volgende:
Hoewel ik hoop dat Dennis vd Geest me positief gaat verrassen en ik hem zeker geen gebroken arm toewens kan ik me verder wel een beetje vinden in de punten die Colplay aanhaalt.
Dennis heeft na zijn wereldtitel van 2005 weinig meer op de mat gestaan, mede door blessures en op grote toernooien ook niet heel veel laten. Zijn medaille in Athene en zijn wereldtitel in 2005 heeft hij daarentegen wel volkomen uitgebuit door overal op tv te verschijnen, reclamespotjes te doen en als dj aan de slag te gaan. en dat heeft hem in financieel opzicht geen windeieren gelegd. Dat is zijn goed recht, en ook logisch want van alleen judo'en wordt je niet rijk.
Maar als je kijkt naar de prestaties was er dit jaar een betere judoka in zijn klasse die het meer had verdiend om in Peking voor Nederland op de mat te staan. Vage regels die pas later duidelijk worden over een beschermde status (zonder heel duidelijke beschrijving waar die status op gebaseerd is) zorgden ervoor dat Dennis slechts vormbehoud hoefde te tonen terwijl Grim de plek voor de +100kg voor Nederland binnensleepte door bij de eerste negen op de Europese ranking te staan.
Van der Geest heeft afgelopen jaren dus absoluut niet alles voor zn sport opzij gezet en is ook geen favoriet voor een medaille als je af gaat op zijn recente prestaties.
Maar verrassingen zijn altijd leuk dus hopelijk laat hij vrijdag zien waarom hij naar Peking mocht.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nieuw stopwoord ofzoJe gebruikt 'm maar in elke post in het judo topic hoor, verder niet.
Och dat mag allemaal, zijn goed recht, als ie maar niet verwacht dat ie ondanks dat toch wel naar de spelen gaat. Helaas is dit dankzij keuzes van de bond wel zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef marcodej het volgende:
[..]omdat het me hoog zit en ik het niet snap. Dan zat hij weer in een tv programma, terwijl ik denk Joh, als je wat beter presteert dan mag dit. Maar nu de resultaten wat minder zijn (al dan niet door blessures) moet je laten zien dat je er alles voor over hebt om terug op topniveau te komen en dat doe je eerder door meer te trainen of op bed te liggen dan in een tv programma op te treden... Hij werd als de knuffelbeer van de nederlandse sport gezien terwijl de prestaties zo zo waren en hij voorbij werd gejudoot door een ander.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hou toch op man
Wat heeft Dennis nou zo verkeerd gedaan dan?
Hij zit in een reclamespotje, oeh wat ergO wacht, Veldhuis, Bos, Moreira de Melo, Van As, Van Grunsven, zomaar een korte greep uit wie er nog een spotje doen. Bovendien, Dennis is echt niet in dat spotje terechtgekomen omdat hij dat zelf wilde, voor zoiets word je nog altijd gevraagd
Hij zit in Peking, Vuijsters niet. Ik geef toe, je kan je vraagtekens erbij zetten. Maar die beslissing is genomen door bondscoach Maarten Arens en de Judobond Nederland, daar had Dennis echt niks mee te maken. En natuurlijk zullen de woordjes vriendjespolitiek wel weer vallen, maar daar wil ik dan eerst concreet bewijs van zien, anders is het zo'n ontzettende dooddoener.
Dennis is gewoon een goede judoka, klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |