abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:22:38 #1
67205 Colplay
How you doin??
pi_60797936
Hier verder:
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Hou toch op man

Wat heeft Dennis nou zo verkeerd gedaan dan?

Hij zit in een reclamespotje, oeh wat erg O wacht, Veldhuis, Bos, Moreira de Melo, Van As, Van Grunsven, zomaar een korte greep uit wie er nog een spotje doen. Bovendien, Dennis is echt niet in dat spotje terechtgekomen omdat hij dat zelf wilde, voor zoiets word je nog altijd gevraagd

Hij zit in Peking, Vuijsters niet. Ik geef toe, je kan je vraagtekens erbij zetten. Maar die beslissing is genomen door bondscoach Maarten Arens en de Judobond Nederland, daar had Dennis echt niks mee te maken. En natuurlijk zullen de woordjes vriendjespolitiek wel weer vallen, maar daar wil ik dan eerst concreet bewijs van zien, anders is het zo'n ontzettende dooddoener.

Dennis is gewoon een goede judoka, klaar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dennis_van_der_Geest

Zoals je hier zult zien draait de loopbaan van Van der Geest sinds 2005 voornamelijk om televisieoptredens en zo en niet om judo. Tot 2005 was het een topjudoka en daarna heeft hij dat gebruikt om zoveel mogelijk op tv te komen. Prima als dat zijn keuze is, maar nu blokkeert hij de loopbaan van Vuijsters. En als jij het zomaar gelooft dat Cor van der Geest heel objectief naar de prestaties van zijn zoon en Vuijsters heeft gekeken vind ik dat prima hoor, maar ik zet er vraagtekens bij. Als Dennis toch echt veel beter is dan Vuijsters hadden ze hem ook wel naar het EK gestuurd.

Ik heb de laatste jaren niet de indruk gekregen dat bij Van der Geest judo op een staat.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60797952
AFC AJAX
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 augustus 2008 @ 16:25:03 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60798002
Go Grol
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60798096
Eens, van der Geest had niet veel te maken met de beslissing van de bond om hem al maanden van te voren naar Peking te sturen. Als Vuijsters daar een zaak van maakt (wat ik kan begrijpen) dan is het zijn goed recht zijn plek te verdedigen.

Waar ik wel moeite mee heb zijn de vele tv-optredens en DJ-snabbels terwijl de prestaties niet je van het waren en Vuijsters de betere was. Ik heb hem iets te vaak in Waku Waku gezien.

Maar goed, morgen eerst Grol. Wanneer Uilenhoed?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60798215
Hoeveel NLers gaan nog voor een Judo plak deze spelen ?
pi_60798226
Laat het hier eerst eens over Henk Grol gaan

Hij zit als topfavoriet wel in een loodzwaar gedeelte van het schema. In de eerste ronde de Braziliaanse wereldkampioen Correa (nummer 6 van de wereld) en in ronde 2 waarschijnlijk de Israëliër Zeevi (de nummer 2 van de wereld) en daarna zeer waarschijnlijk de Pool Matyjaszek (de nummer 5 van de wereld) in de kwartfinale. Als hij dit deel van het schema door is en dus de halve finales heeft bereikt, zit goud er echt in.
pi_60798255
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:28 schreef marcodej het volgende:
Ik heb hem iets te vaak in Waku Waku gezien.
Nieuw stopwoord ofzo Je gebruikt 'm maar in elke post in het judo topic hoor, verder niet.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60798277
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:32 schreef TheArt het volgende:
Als hij dit deel van het schema door is en dus de halve finales heeft bereikt, zit goud er echt in.
Of hij is zo vermoeid dat hij zich laat verrassen door een mindere judoka.
Maar als je puur naar de tegenstanders bekijkt dan heb je zeker gelijk.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:34:30 #9
62913 Blik
The one and Only!
pi_60798290
Vergeet ook niet 51 graden noord, waarbij die 2 a 3 weken in Noorwegen zat. waar hij overigens wel zilver haalde
pi_60798319
Hoewel ik hoop dat Dennis vd Geest me positief gaat verrassen en ik hem zeker geen gebroken arm toewens kan ik me verder wel een beetje vinden in de punten die Colplay aanhaalt.
Dennis heeft na zijn wereldtitel van 2005 weinig meer op de mat gestaan, mede door blessures en op grote toernooien ook niet heel veel laten. Zijn medaille in Athene en zijn wereldtitel in 2005 heeft hij daarentegen wel volkomen uitgebuit door overal op tv te verschijnen, reclamespotjes te doen en als dj aan de slag te gaan. en dat heeft hem in financieel opzicht geen windeieren gelegd. Dat is zijn goed recht, en ook logisch want van alleen judo'en wordt je niet rijk.
Maar als je kijkt naar de prestaties was er dit jaar een betere judoka in zijn klasse die het meer had verdiend om in Peking voor Nederland op de mat te staan. Vage regels die pas later duidelijk worden over een beschermde status (zonder heel duidelijke beschrijving waar die status op gebaseerd is) zorgden ervoor dat Dennis slechts vormbehoud hoefde te tonen terwijl Grim de plek voor de +100kg voor Nederland binnensleepte door bij de eerste negen op de Europese ranking te staan.
Van der Geest heeft afgelopen jaren dus absoluut niet alles voor zn sport opzij gezet en is ook geen favoriet voor een medaille als je af gaat op zijn recente prestaties.
Maar verrassingen zijn altijd leuk dus hopelijk laat hij vrijdag zien waarom hij naar Peking mocht.
pi_60798446
Stel van der Geest wint goud.
Ben benieuwd naar alle reacties dan.
*verwijderd door Admin*
pi_60798527
Dan zijn we blij en is het een gigantische verrassing
  Moderator woensdag 13 augustus 2008 @ 16:42:13 #13
155227 crew  Guppy
dus
pi_60798537
Ruben Houkes zit ook in dat spotje en met hem is het ook helemaal goed gekomen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_60798570
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:35 schreef thewarrior82 het volgende:
Hoewel ik hoop dat Dennis vd Geest me positief gaat verrassen en ik hem zeker geen gebroken arm toewens kan ik me verder wel een beetje vinden in de punten die Colplay aanhaalt.
Dennis heeft na zijn wereldtitel van 2005 weinig meer op de mat gestaan, mede door blessures en op grote toernooien ook niet heel veel laten. Zijn medaille in Athene en zijn wereldtitel in 2005 heeft hij daarentegen wel volkomen uitgebuit door overal op tv te verschijnen, reclamespotjes te doen en als dj aan de slag te gaan. en dat heeft hem in financieel opzicht geen windeieren gelegd. Dat is zijn goed recht, en ook logisch want van alleen judo'en wordt je niet rijk.
Maar als je kijkt naar de prestaties was er dit jaar een betere judoka in zijn klasse die het meer had verdiend om in Peking voor Nederland op de mat te staan. Vage regels die pas later duidelijk worden over een beschermde status (zonder heel duidelijke beschrijving waar die status op gebaseerd is) zorgden ervoor dat Dennis slechts vormbehoud hoefde te tonen terwijl Grim de plek voor de +100kg voor Nederland binnensleepte door bij de eerste negen op de Europese ranking te staan.
Van der Geest heeft afgelopen jaren dus absoluut niet alles voor zn sport opzij gezet en is ook geen favoriet voor een medaille als je af gaat op zijn recente prestaties.
Maar verrassingen zijn altijd leuk dus hopelijk laat hij vrijdag zien waarom hij naar Peking mocht.
Heel veel zal natuurlijk afhangen van zijn eerste kamp tegen de Russische medefavoriet Timenov.
pi_60798571
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:41 schreef thewarrior82 het volgende:
Dan zijn we blij en is het een gigantische verrassing
tuurlijk maar zeggen we dan nog dat Grim Vuisters had gemoeten?
*verwijderd door Admin*
pi_60798655
Zal mooi zijn als Carola Uilenhoed, Henk Grol of Dennis van der Geest een goude plak zouden winnen

tvp
............................
pi_60798691
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:39 schreef JanJanJan het volgende:
Stel van der Geest wint goud.
Ben benieuwd naar alle reacties dan.
Dan bewijst hij het tegendeel, zijn we enorm verrast en ben ik absoluut blij!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:47:42 #18
67205 Colplay
How you doin??
pi_60798713
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

tuurlijk maar zeggen we dan nog dat Grim Vuisters had gemoeten?
Ja, want er is geen enkele objectieve reden om Van der Geest naar de Spelen af te vaardigen. Het enige pluspunt wat hij ten opzichte van Vuijsters heeft is dat hij meer ervaring heeft.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60798790
OK

helemaal mee eens.
*verwijderd door Admin*
pi_60798867
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:35 schreef thewarrior82 het volgende:
Je reactie kan ik me in vinden.

Vd Geest staat er nu eenmaal. Dus hoop ik dan maar dat hij er het beste van maakt.
pi_60798914
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nieuw stopwoord ofzo Je gebruikt 'm maar in elke post in het judo topic hoor, verder niet.
omdat het me hoog zit en ik het niet snap. Dan zat hij weer in een tv programma, terwijl ik denk Joh, als je wat beter presteert dan mag dit. Maar nu de resultaten wat minder zijn (al dan niet door blessures) moet je laten zien dat je er alles voor over hebt om terug op topniveau te komen en dat doe je eerder door meer te trainen of op bed te liggen dan in een tv programma op te treden... Hij werd als de knuffelbeer van de nederlandse sport gezien terwijl de prestaties zo zo waren en hij voorbij werd gejudoot door een ander.
pi_60799013
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef marcodej het volgende:

[..]

omdat het me hoog zit en ik het niet snap. Dan zat hij weer in een tv programma, terwijl ik denk Joh, als je wat beter presteert dan mag dit. Maar nu de resultaten wat minder zijn (al dan niet door blessures) moet je laten zien dat je er alles voor over hebt om terug op topniveau te komen en dat doe je eerder door meer te trainen of op bed te liggen dan in een tv programma op te treden... Hij werd als de knuffelbeer van de nederlandse sport gezien terwijl de prestaties zo zo waren en hij voorbij werd gejudoot door een ander.
Och dat mag allemaal, zijn goed recht, als ie maar niet verwacht dat ie ondanks dat toch wel naar de spelen gaat. Helaas is dit dankzij keuzes van de bond wel zo.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60799208
Inderdaad, hij mag het allemaal doen en in de beslissing rond zijn plaatsing speelt hij geen rol, daar kan hij niets aan doen. Hoewel ik het een rare beslissing van de bond vond staat hij daar gewoon terecht! En hoewel het begrijpelijk is van Vuiijsters dat hij protesteert, kon van der Geest daar weinig mee!

Hij staat er nu, maar nu moet hij nog presteren. En op voorhand denk ik dat hij het om de reden die ik genoemd heb zeer moeilijk gaat krijgen, en dat vind ik jammer. Ik hoop alsnog dat hij Tmenov en de hele bende op zn rug legt, maar ik moet het nog maar zien...
pi_60799223
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Hou toch op man

Wat heeft Dennis nou zo verkeerd gedaan dan?

Hij zit in een reclamespotje, oeh wat erg O wacht, Veldhuis, Bos, Moreira de Melo, Van As, Van Grunsven, zomaar een korte greep uit wie er nog een spotje doen. Bovendien, Dennis is echt niet in dat spotje terechtgekomen omdat hij dat zelf wilde, voor zoiets word je nog altijd gevraagd

Hij zit in Peking, Vuijsters niet. Ik geef toe, je kan je vraagtekens erbij zetten. Maar die beslissing is genomen door bondscoach Maarten Arens en de Judobond Nederland, daar had Dennis echt niks mee te maken. En natuurlijk zullen de woordjes vriendjespolitiek wel weer vallen, maar daar wil ik dan eerst concreet bewijs van zien, anders is het zo'n ontzettende dooddoener.

Dennis is gewoon een goede judoka, klaar

Van der Geest
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:04:50 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_60799243
Eerst maar eens Grol goud laten winnen, daarna zien we het wel met v.d. Geest.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')