Ow kut ik ben een dag te vroegquote:
Ja je vriendin vond het wel een verschil met jou.quote:
Als ze met twee doelpunten verschil winnen hebben ze alles in eigen hand, dan zijn ze direct door.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:43 schreef TLC het volgende:
Kan Oranje nog groepswinnaar worden of zit dat er niet meer in
Dat vraagt ie toch niet miechhimeelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef Loofus het volgende:
[..]
Als ze met twee doelpunten verschil winnen hebben ze alles in eigen hand, dan zijn ze direct door.
Denk het niet, ook al zou Nederland dik voor of achter staan. Voetbal voor alles hè, de andere sporten kunnen wel herhaald wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:45 schreef thewarrior82 het volgende:
alles kan nog, ze kunnen ook nog laatste worden. Ik hoop trouwens wel dat de NOS morgenochtend naar andere sporten als het judo durft te schakelen tijdens het voetbal
NOS.nl misschien? daar zijn alle sporten live per stream te volgen, geen probleem, zelfs niet in kyrsigstan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef DeTolk het volgende:
Zit hier in Luxemburg. wordt die wedstrijd niet eens uitgezonden op eurosport
Aaarrgg...
hoewel ik alles volg met voetbal, hoop ik Dat echt!!! Heb de guts nosquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:45 schreef thewarrior82 het volgende:
alles kan nog, ze kunnen ook nog laatste worden. Ik hoop trouwens wel dat de NOS morgenochtend naar andere sporten als het judo durft te schakelen tijdens het voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |