vrouwen met een kort vlot kapselquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb donderdag nog 20 cm van het mijne af laten knippenjank niet
je zit al de hele tijd te zeggen van: ja mn haar zit tof enzo, maar foto's ervan maken doe je nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb donderdag nog 20 cm van het mijne af laten knippenjank niet
maar een motor is toch goedkoper dan 5k?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:17 schreef DeHangui het volgende:
Jawel, moet van mij zelfIk heb nu het rijbewijs en wil blazen je weetttttt
Juist, en daarom is het VERBOTEN om die samen te noemen wanneer zoeen prutsers als PK om komedies vraagt. Want dan denk je even na, schat je PK in, en noem je alleen de puberale B-komedies en laat je Python en Gump achterwegenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is ook heel anders dan die andere komedies maar dan valt het nog wel onder de noemer komedy
Dat feyenoord een kut club is en Ajax niet wil niet zeggen dat ze allebei geen voetbalclubs zijn
De wattes?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:18 schreef De_Ananas het volgende:
Stop met die PUB SC hier(!!!!
Typ verdomme normaal [ afbeelding ]
kusje erop?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:18 schreef De_Ananas het volgende:
Stop met die PUB SC hier(!!!!
Typ verdomme normaal [ afbeelding ]
et is een SC...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:19 schreef De_Ananas het volgende:
Ja en flikker op met je haren enzo, post pics of houdt verdomme je bakkes dicht.
Ga maar naar de PUB SC als je dat wil. Wij posten hier tenminste nog normaal op z'n KLB's. Attention n00bs moeten maar ergens anders heen.quote:
GSX-R 750 K1quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
maar een motor is toch goedkoper dan 5k?
Nee, et is ene buitenaardse wezenquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee, et is ene buitenaardse wezen
Tot mn taillequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:17 schreef slindenau het volgende:
[..]
Boh, het stond zeker tot op je knieen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:23 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oh, ik ging uit van je voorbipshaar.
Wat dan...? Koste me auto ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
5k uitgeven aan je eerste motor...succes met sparen voor je volgende motor alvast
Waarom zou ik em in de prak rijdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:24 schreef slindenau het volgende:
Iets wat je niet gelijk 5k kost wanneer je 'em in de prak rijdt.
Casual, anders -> guidoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:25 schreef gers het volgende:
KUT wat moet ik aantrekken
burberry polotje ?
stone island shirtje ?
Lyle and scott polotje ?
casual shirtje ?
Hot Fuzzquote:
5k voor je vriendinquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:24 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Wat dan...? Koste me auto ooken me boot
en me vriendin
![]()
Casual please. En verbrand die burberry maarquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:25 schreef gers het volgende:
burberry polotje ?
stone island shirtje ?
Lyle and scott polotje ?
casual shirtje ?
casual is stone island enzo jewaidsquote:
TOP OSS HOOLIGANSquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:25 schreef gers het volgende:
burberry polotje ?
stone island shirtje ?
Lyle and scott polotje ?
casual shirtje ?
het zijn wel echte hoor niet van die mocro dingenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Casual please. En verbrand die burberry maar
sst de pliesie leest meequote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:23 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oh, ik ging uit van je voorbipshaar.
ALS JE UIT.. wacht laat ook maarquote:
daarom de :quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:26 schreef gers het volgende:
[..]
5k voor je vriendin![]()
in rusland zijn ze maar 500 euro ofzo
Ben ik dik?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:29 schreef GasTurbine het volgende:
Iedereen die op PUB-achtig post is FUCKING DIK!
dankuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |