Dat is inderdaad het probleem met Nederland, wat betekend dat je op een doordeweekse dag eigenlijk niet uit kunt gaan. In andere Europese landen is het van 20:00* tot 1:00 ofzo, en dan sluit alles. Kan je ook nog een beetje normaal slaap pakken enzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt gelijkhier is er voor 1en sowieso geen reet aan.
are we there yetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat zijn leuke komediefilms die ik moet downloaden?
Tsja, ik hou wel van eerst rondsuffen achter de computer. Rustig opmaken enzo. En daarna genieten van de nachtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem met Nederland, wat betekend dat je op een doordeweekse dag eigenlijk niet uit kunt gaan. In andere Europese landen is het van 20:00* tot 1:00 ofzo, en dan sluit alles. Kan je ook nog een beetje normaal slaap pakken enzo.
(* dan begint het te leven zegmaar, wat hier in NL rond 1 uur is)
sorry meneer ananasquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:03 schreef De_Ananas het volgende:
KOmop, maak hier nou geen PUB SC van.
bIEr eN TIEtuHHH!!! JeWeeetzsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:03 schreef De_Ananas het volgende:
KOmop, maak hier nou geen PUB SC van.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat zijn leuke komediefilms die ik moet downloaden?
+1quote:
Linkje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]zoek de foto's zou ik zeggen.
hihi dankjequote:
Watte? Ik fail lezen jouw postquote:
Dodgeballquote:
Wat dacht je van:quote:
quote:
quote:
quote:
Kontje verkopen achter het station.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:07 schreef DeHangui het volgende:
Weet iemand ook hoe ik snel 5k kan verdienen?
gosh die is ook erg, godsallejezus. Ben je nu opeens 8?quote:
jahoor je vriendin uitlenen aan de antiliaan achter CS rotterdamquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:07 schreef DeHangui het volgende:
Weet iemand ook hoe ik snel 5k kan verdienen?
Ik snap jou echt niet...je noemt genialiteiten (Python) samen met puberale b-komedies (de rest) samen in 1 lijstquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dodgeball
The Girl Next Door
Life of Brian
Quest for the HOly Grail
The Meaning of Life
Oldschool
Beerfest
Forrest Gump
Eurotrip
Grandma's boy
Dude where is my car
Harold & Kumar go to Guantanomo Bay
Harold & Kumar go to white castle
Boat Trip
dankuquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dodgeball
The Girl Next Door
Life of Brian
Quest for the HOly Grail
The Meaning of Life
Oldschool
Beerfest
Forrest Gump
Eurotrip
Grandma's boy
Dude where is my car
Harold & Kumar go to Guantanomo Bay
Harold & Kumar go to white castle
Boat Trip
Moet eigenlijk binnen 2 maandenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:09 schreef gers het volgende:
[..]
jahoor je vriendin uitlenen aan de antiliaan achter CS rotterdam
Pikkewasserquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:09 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet...je noemt genialiteiten (Python) samen met puberale b-komedies (de rest) samen in 1 lijst???
En dan Forrest Gump als een buitenbeentje (Drama) er tussen?
Meer Drama dan Komedie nerdje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pikkewasser
Forrest Gump is trouwens ook gewoon een komedie
Nee, dat is lelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:05 schreef gers het volgende:
owja even een vraag aan de lieve fokkertjes
zal ik me haren weer milimeteren of niet
lenen.nlquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:10 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Moet eigenlijk binnen 2 maanden
Mijn eigenschappen:
Auto monteur
Alle soort beveiligings werkzaamheden
Profesioneel vrouwen-verwenner
IT nerd
Klusjes in en om het huis
maar nu is me haar keilangquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat is lelijk.
@ Sackboy - Ik heb ze verwijderd, je moet maar wachten op een freak die ze op slaat en breathtaking.rar gaat maken ofzo
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:10 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Moet eigenlijk binnen 2 maanden
Mijn eigenschappen:
Auto monteur 15p/u
Alle soort beveiligings werkzaamheden 15p/u
Profesioneel vrouwen-verwenner 5k p/o
IT nerd 10p/u
Klusjes in en om het huis v.a 10p/u
ik had dat plaatje nog gezien, toen zat ik net op fok!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat is lelijk.
@ Sackboy - Ik heb ze verwijderd, je moet maar wachten op een freak die ze op slaat en breathtaking.rar gaat maken ofzo
maarre waarom 5 k nodigquote:
je wilt mijn haar niet zien als ik uit de douche komquote:
Het is ook heel anders dan die andere komedies maar dan valt het nog wel onder de noemer komedyquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:14 schreef slindenau het volgende:
Het mag dan wel een "Comedy" tag op IMDb hebben, het is een hele andere straat..wat ik zeg, een heel ander continent dan die puberale b-komedies van je lijst (behalve Python, wat ook weer een heel ander continent is).
Moet motor kopequote:
Boh, het stond zeker tot op je knieenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb donderdag nog 20 cm van het mijne af laten knippenjank niet
herkenbaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
je wilt mijn haar niet zien als ik uit de douche kom, dan ben ik net einstein
![]()
enige verschil is dat ik een MBO patiënt ben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |