Inderdaad, DOA. RMA aanvragen, en als ze weigeren dan zeg je dat ze de tering kunnen krijgen, doe je beroep op de wet van kopen op afstand, stuurt hem terug, krijgt je geld terug, en koopt hem ergens anders.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:11 schreef 2cv het volgende:
Garantiekwestie, terug sturen dat ding.
1 jaar maar? Is het niet door de EU bepaald dat élk elektrisch apparaat minimaal 2 jaar garantie heeft?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Binnen 1 jaar na aankoop heb je sowieso recht op graties reparatie.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:01 schreef bierzuipert het volgende:
Helaas DOA idd
Ik heb hem gratis gehad van Hi omdat ik mijn abonnement heb verlengd en heb de leveringsbon en garantiebewijs nog dus terug he will go. De beschermstickertjes had ik nog nieteens eraf gepulkt.
Heb hem aan de lader gehangen, batterij er weer uit gehaald e.d. helpt niks.
Wordt hij eerst gerepareerd of krijg ik een nieuwe?
Ik gok dat ze hem naar Nokia hebben gestuurd en dat die een nieuwe hebben geregeld.quote:Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 28-6-2008 14:10:11
Service-aanmelding - Bevestigd 28-6-2008 14:10:16
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 30-6-2008 10:17:37
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 1-7-2008 3:20:13
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 1-7-2008 3:20:14
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 1-7-2008 7:43:44
Reparatie repair center - In behandeling 3-7-2008 10:25:06
Reparatie repair center - Afgebroken 3-7-2008 16:20:18
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 3-7-2008 16:41:48
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 4-7-2008 19:02:16
Logistiek - Product verstuurd naar externe reparatiedienst 4-7-2008 19:02:17
Logistiek - Product klaar voor retourzending 5-8-2008 14:15:39
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant 5-8-2008 23:55:10
Ja alsof andere merken nooit problemen hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:37 schreef mstx het volgende:
Ik had precies hetzelfde probleem. Toen ik het hier postte ( Probleem N73 nokia ) zei iedereen dat dat een uniek geval was, schijnbaar niet dus.![]()
Toevallig heb ik vandaag (na 6 weken wachten) mijn N82 teruggekregen van de Vodafone reparatieservice, ze hadden hem omgeruild voor een nieuwe. Hopelijk houdt deze het wat langer uit.
Mijn volgende telefoon wordt dus duidelijk geen Nokia.![]()
N95 die niet eens een xenon flitser heeftquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:54 schreef CG het volgende:
Als je je een beetje had ingelezen dan had je kunnen weten dat de N-serie van Nokia als redelijk brak bekend staat. Volgens mij is de N95 de enige fatsoenlijke telefoon uit die serie.
Een telepwn afkraken vanwege het ontbreken van een flitser.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
N95 die niet eens een xenon flitser heeft.
Ja, als voor mij de internet en fototoestel de belangrijkste functies zijn vind ik een goede flitser zeker belangrijk. Die op de N95 is een ledje trouwens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een telepwn afkraken vanwege het ontbreken van een flitser.__
Een goede flitser. <> dat geval op een telepwn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ja, als voor mij de internet en fototoestel de belangrijkste functies zijn vind ik een goede flitser zeker belangrijk. Die op de N95 is een ledje trouwens.
Ach ja, jij hebt natuurlijk altijd je Nokia 3310 nog op zak, daarbij nog een Canon 450D en een laptop en natuurlijk nog een Tomtomquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een goede flitser. <> dat geval op een telepwn..
Of Nikon, of Sony of Olympus whatever jij geil vindtquote:
Grappig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Binnen 1 jaar na aankoop heb je sowieso recht op graties reparatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |