Dat komt door het standaard meegeleverde kaartje. Wanneer je het kaartje een keer formatteerd heb je nergens meer last van..quote:Op maandag 30 juni 2008 17:33 schreef mstx het volgende:
Het lijkt mijn N82 wel.Die heb ik zaterdag dus teruggestuurd naar vodafone ter reparatie omdat hij 20x per dag vastliep
Kaartje al 5x geformatteerd. Zonder kaartje, met ander kaartje, met sim, zonder sim, het maakt allemaal geen ruk uit, hij blijft vastlopen. Zelfs na een harde reset liep hij 10 seconden later weer vast.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dat komt door het standaard meegeleverde kaartje. Wanneer je het kaartje een keer formatteerd heb je nergens meer last van..
Dan heb je duidelijk een maandagochtendexemplaar, de mijne is uber-stabiel.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Kaartje al 5x geformatteerd. Zonder kaartje, met ander kaartje, met sim, zonder sim, het maakt allemaal geen ruk uit, hij blijft vastlopen. Zelfs na een harde reset liep hij 10 seconden later weer vast.
mine tooquote:Op maandag 30 juni 2008 21:24 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk een maandagochtendexemplaar, de mijne is uber-stabiel.
Enigste is dat de batterij sneller leeg is dan je lief is met zulke topkwaliteit foto's. Super toestelquote:
Nietesquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:39 schreef Drommelsch85 het volgende:
Waarom? Omdat jullie te n00b zijn om hem te voorzien van fatsoenlijke fiirmware?
Ik heb mijn Windows Mobile MDA Compact wel bijna tegen de muur gegooid, that is. Verkocht omdat ik geen 150 euro in de sloot wou gooien, anders..
Dan kun je hem nog beter aan een unlockturk verkopen die bijv. het display of behuizing kan gebruiken. Klikt alsof jij een maandagochtendtelefoon hebt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:23 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nietes![]()
Eerst al eens 6 weken kwijt geweest omdat ie "opeens" nog maar 1 dag met z'n accu wilde doen. Toegegeven, dat was wel een noob/firmware dingetje, want dat was alles wat Neukia met het ding ter reparatie gedaan heeft...![]()
Nu gaat ie om de haverklap gewoon uit. Pats-Boem uit. Helpt denk ik geen firmware aan.
Dood aan alle N73's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |