Dat vind ik juist een prachtig woord! Het is de perfecte omschrijving van het gevoel en de daad. Even lekker achterover zitten met de buik goed naar voren, bijkomen van een heerlijke maaltijd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:49 schreef timmmmm het volgende:
2: Uitbuiken
quote:
Of dat je giraffen vet kinky vindquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
![]()
alhoewel ik ook spijt heb van deze username want ondanks de giraf aan het eind, wekt dit toch de indruk dat ik mezelf kinky vind![]()
Ja, maar dat is ook gewoon zo, dus dat vind ik niet erg!quote:
Bovenstaand woord dus. Het zijn altijd trieste (meestal lelijke) wijven die dit woord constant gebruiken om klaarblijkelijk te benadrukken dat ze een relatie hebben en er trots op zijn ook.quote:
Inderdaad.quote:
dus ook viroootje ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Alles dat eindigt op -je
Tap-pe-na-de, en het is een Nederlandsch woord. En je smeert het op toastjes, wat je dan wel weer op zn engels uitspreekt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:24 schreef Rosbief het volgende:
wat is tapenade, spreek je dat op z'n engels uit?
je kan er gewoon niet mee omgaan, huulert.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:28 schreef Viking84 het volgende:
Tapenade is anders wél lekker.
Ik vind 'pisnicht' een vervelend woord.
Wees blij dat iemand het tegen je zegtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:36 schreef Copycat het volgende:
Ik vind seksen een stomvervelend woord.
Riekt zo naar tussen de soep en de spruitjes neuken.
Nee. Ik heb liever iemand die wil neuken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:37 schreef rieski het volgende:
Wees blij dat iemand het tegen je zegt
Schreeuw je dan zo van: ''JAAAAAA GEILE BEER, NEUK ME IN M'N KUTJE!''?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik heb liever iemand die wil neuken.
Kutje. Vind ik ook zo'n naar woord. Behalve tijdens het neuken.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Schreeuw je dan zo van: ''JAAAAAA GEILE BEER, NEUK ME IN M'N KUTJE!''?
Hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Schreeuw je dan zo van: ''JAAAAAA GEILE BEER, NEUK ME IN M'N KUTJE!''?
Maar dat geldt voor elk woord.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:01 schreef VjenneKloetn het volgende:
Als je het vaak herhaald dan klopt er helemaal geen drol meer van: poef poef poef poef poef poef poef poef poef poef
quote:
Inderdaad, wat een sneu woord is dat, ik erken het gewoon niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:02 schreef leonpwner1 het volgende:
Ooooooooooohh STAPPEN. Daar heb ik ook zo'n afschuwelijke KUThekel aan. Alsof je helemaal met je benen grote stappen gaat zetten ergens ofzoZeg verdomme gewoon: naar de discotheek ofzo.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:36 schreef Bot13 het volgende:
Naar z'n Gallemiezen (?)
Ik kan me dóódergeren aan heel veel woorden. Dit was wat er zo bij me op kwam; geef me een nachtje om na te denken
Vleespet...dat is inderdaad te ranzig! Vooral omdat je het gevoel krijgt dat je de vleespet ook af kan zetten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:30 schreef TeChNo2 het volgende:
en niet te vergeten: "vleespet" waar sommige mensen een kaal hoofd mee bedoelen, luguber woord, doet me aan Hannibal denken...brrrr
En wat dacht je van vleesboom.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:11 schreef Xessive het volgende:
[..]
Vleespet...dat is inderdaad te ranzig! Vooral omdat je het gevoel krijgt dat je de vleespet ook af kan zetten.
je bent een vies wijf Vencoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat dacht je van vleesboom.
Nooit van gehoord maar het klinkt echt vreselijk jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:11 schreef Xessive het volgende:
[..]
Vleespet...dat is inderdaad te ranzig! Vooral omdat je het gevoel krijgt dat je de vleespet ook af kan zetten.
Super!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef DaMart het volgende:
Ter info: het tapenadetopic is samengevoegd met een gelijksoortig topic in TTK.
Och, als ik principe schrijf, tik ik altijd die ' e ' ertussen, maar dan zie ik altijd dat dat niet klopt. Tis gewoon een rotwoord om te typen want ik ben altijd verkeerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:37 schreef Yozzz het volgende:
[..]
En de mensen die minder taalvaardig zijn en er 'princiepe' van maken
rieski vind ik trouwens ook zo'n irritant woord, lijkt wel een enge ziekte.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
rieski vind ik trouwens ook zo'n irritant woord, lijkt wel een enge ziekte.
Dat idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |