Dat vind ik juist een prachtig woord! Het is de perfecte omschrijving van het gevoel en de daad. Even lekker achterover zitten met de buik goed naar voren, bijkomen van een heerlijke maaltijd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:49 schreef timmmmm het volgende:
2: Uitbuiken
quote:
Of dat je giraffen vet kinky vindquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
![]()
alhoewel ik ook spijt heb van deze username want ondanks de giraf aan het eind, wekt dit toch de indruk dat ik mezelf kinky vind![]()
Ja, maar dat is ook gewoon zo, dus dat vind ik niet erg!quote:
Bovenstaand woord dus. Het zijn altijd trieste (meestal lelijke) wijven die dit woord constant gebruiken om klaarblijkelijk te benadrukken dat ze een relatie hebben en er trots op zijn ook.quote:
Inderdaad.quote:
dus ook viroootje ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Alles dat eindigt op -je
Tap-pe-na-de, en het is een Nederlandsch woord. En je smeert het op toastjes, wat je dan wel weer op zn engels uitspreekt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:24 schreef Rosbief het volgende:
wat is tapenade, spreek je dat op z'n engels uit?
je kan er gewoon niet mee omgaan, huulert.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:28 schreef Viking84 het volgende:
Tapenade is anders wél lekker.
Ik vind 'pisnicht' een vervelend woord.
Wees blij dat iemand het tegen je zegtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:36 schreef Copycat het volgende:
Ik vind seksen een stomvervelend woord.
Riekt zo naar tussen de soep en de spruitjes neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |