Nee. Ik heb liever iemand die wil neuken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:37 schreef rieski het volgende:
Wees blij dat iemand het tegen je zegt
Schreeuw je dan zo van: ''JAAAAAA GEILE BEER, NEUK ME IN M'N KUTJE!''?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik heb liever iemand die wil neuken.
Kutje. Vind ik ook zo'n naar woord. Behalve tijdens het neuken.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Schreeuw je dan zo van: ''JAAAAAA GEILE BEER, NEUK ME IN M'N KUTJE!''?
Hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Schreeuw je dan zo van: ''JAAAAAA GEILE BEER, NEUK ME IN M'N KUTJE!''?
Maar dat geldt voor elk woord.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:01 schreef VjenneKloetn het volgende:
Als je het vaak herhaald dan klopt er helemaal geen drol meer van: poef poef poef poef poef poef poef poef poef poef
quote:
Inderdaad, wat een sneu woord is dat, ik erken het gewoon niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:02 schreef leonpwner1 het volgende:
Ooooooooooohh STAPPEN. Daar heb ik ook zo'n afschuwelijke KUThekel aan. Alsof je helemaal met je benen grote stappen gaat zetten ergens ofzoZeg verdomme gewoon: naar de discotheek ofzo.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:36 schreef Bot13 het volgende:
Naar z'n Gallemiezen (?)
Ik kan me dóódergeren aan heel veel woorden. Dit was wat er zo bij me op kwam; geef me een nachtje om na te denken
Vleespet...dat is inderdaad te ranzig! Vooral omdat je het gevoel krijgt dat je de vleespet ook af kan zetten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:30 schreef TeChNo2 het volgende:
en niet te vergeten: "vleespet" waar sommige mensen een kaal hoofd mee bedoelen, luguber woord, doet me aan Hannibal denken...brrrr
En wat dacht je van vleesboom.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:11 schreef Xessive het volgende:
[..]
Vleespet...dat is inderdaad te ranzig! Vooral omdat je het gevoel krijgt dat je de vleespet ook af kan zetten.
je bent een vies wijf Vencoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat dacht je van vleesboom.
Nooit van gehoord maar het klinkt echt vreselijk jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:11 schreef Xessive het volgende:
[..]
Vleespet...dat is inderdaad te ranzig! Vooral omdat je het gevoel krijgt dat je de vleespet ook af kan zetten.
Super!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef DaMart het volgende:
Ter info: het tapenadetopic is samengevoegd met een gelijksoortig topic in TTK.
Och, als ik principe schrijf, tik ik altijd die ' e ' ertussen, maar dan zie ik altijd dat dat niet klopt. Tis gewoon een rotwoord om te typen want ik ben altijd verkeerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:37 schreef Yozzz het volgende:
[..]
En de mensen die minder taalvaardig zijn en er 'princiepe' van maken
rieski vind ik trouwens ook zo'n irritant woord, lijkt wel een enge ziekte.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
rieski vind ik trouwens ook zo'n irritant woord, lijkt wel een enge ziekte.
Dat idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |