abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60855832
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:10 schreef Liejannuh het volgende:

Jij gaat volgens mij bijna altijd op vakantie in eigen land, niet waar Miss S? Ook ontzettend leuk hoor.
Zijn er leuke dingen te doen in de omgeving van Domburg?
Als ik met mijn ouders ga wel inderdaad vanwege hun werk kunnen we nooit ver of lang weg
Maar in December ga ik met mijn vriendje naar London
En echt leuke dingen te doen vind ik niet, maar vind de omgeving en de natuur wel iets hebben dus ook veel foto's gemaakt
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:28:42 #102
30252 Soempie
Procreating
pi_60856360
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 14:10 schreef jhvhprotocol het volgende:
Hoi! Bas is terug, zeilen was tof enzo. Vooral omdat ik er nog ben afgevallen ook. XD Mijn huidige gewicht is 103.1, dat betekend dat ik dus 12 kilo ben kwijtgeraakt. Ik zat gisteren nog wel helemaal te paniekeren omdat ik een tosti heb gehad, en dan altijd het enge idee heb dat je direct aankomt. XD Maar dat was gelukkig niet zo. Mja, 12 kilo! Woehoe!
12 kilo! Goed bezig.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:31:41 #103
30252 Soempie
Procreating
pi_60856449
Oke, ik heb een bruiloft van m'n zus en ik moet een jurk aan. Nu heb ik geen verstand van jurken en wat staat als iemand maat 44 heeft. Ik heb dit gevonden:

en

Ik kan echt advies gebruiken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_60856501
Die laatste heeft volgens mij te veel frutsels en zal je alleen maar breder maken
Verder heb ik er ook geen verstand van ik trek altijd gewoon aan wat ik mooi vind
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:34:05 #105
30252 Soempie
Procreating
pi_60856518
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:12 schreef Miss_S het volgende:

Maar in December ga ik met mijn vriendje naar London
Was je daar niet al eens met hem geweest? Of was dat Parijs?
pi_60856527
Wat voor bouw heb je Soempie? Daar zou ik namelijk rekening mee houden bij het kopen van een jurk.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:34:38 #107
30252 Soempie
Procreating
pi_60856537
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:33 schreef Miss_S het volgende:
Die laatste heeft volgens mij te veel frutsels en zal je alleen maar breder maken
Verder heb ik er ook geen verstand van ik trek altijd gewoon aan wat ik mooi vind
Ja, ik dacht ook al dat die strik misschien niet zo'n goed idee was. Paas-ei-Soempie.
pi_60856574
Poeh, dat hangt eigenlijk van een hoop factoren af, zoals wat je sterke en zwakke punten zijn... Ik moet bv. geen jurken/topjes hebben die net onder je borsten het strakste punt hebben, ik lijkt standaard zwanger

Anders moet je even google'en op What not to wear, volgens mij stond daar ergens een test om zo je lichaamsfiguur en daarbij passende kleding te zoeken..

En wat je altijd kan gaan doen is gewoon gaan shoppen, en alles passen wat je mooi lijkt, dan kom je er snel achter wat je wel en niet kan hebben..
Of een wat kleinere winkel opzoeken, ik heb het idee dat daar meestal de wat betere verkoopsters zitten, met wat meer kijk op wat je wel en niet kan hebben..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60856609
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:34 schreef Soempie het volgende:

[..]

Was je daar niet al eens met hem geweest? Of was dat Parijs?
Dat was Parijs en nu voor December zaten we te twijfelen tussen Parijs en London
Binnekort eens naar het reisbureau
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:37:11 #110
30252 Soempie
Procreating
pi_60856612
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:34 schreef Liejannuh het volgende:
Wat voor bouw heb je Soempie? Daar zou ik namelijk rekening mee houden bij het kopen van een jurk.
Jeetje. Ik heb meestal dingen met V-hals aan om daar de nadruk op te leggen. Als ik dat niet doe wordt het zo massief heb ik het idee. En verder normaal? Vet is verdeeld. Niet dat ik dunne benen heb en dan een flinke buik ofzo. Ik heb gewoon dikke benen én een dikke buik én brede heupen en dergelijke.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:43:38 #111
30252 Soempie
Procreating
pi_60856823
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat was Parijs en nu voor December zaten we te twijfelen tussen Parijs en London
Binnekort eens naar het reisbureau
Mag ik voor volgend jaar Barcelona aanraden?

En Londen is zo leuk. Vergeet niet een park in te wandelen voor de eekhoorntjes.
pi_60856873
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:43 schreef Soempie het volgende:

[..]

Mag ik voor volgend jaar Barcelona aanraden?

En Londen is zo leuk. Vergeet niet een park in te wandelen voor de eekhoorntjes.
Barcelona zal ik zeker onthouden dankjewel
Eekhoorntjes
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:46:00 #113
30252 Soempie
Procreating
pi_60856913
Zal ik een foto van mezelf maken en posten? Ik ben een beetje wanhopig wat die jurk betreft.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:46:37 #114
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60856937
Hey miss_s! Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad.. en london... aaah ik wou dat ik er weer was!

Soempie heb je misschien niet een foto van jezelf? dan weten we namelijk jou bouw een beetje maar de rode is wel heel mooi!

Vraagje aan iedereen. Wanneer is jullie weegdag als jullie die hebben? Bedoel na het weekend is meestal dat je zwaarder bent dan vrijdag neem ik aan?
Qua lijnen gaat het goed! Ik heb echt geen zin in iets ongezond en de dieet gaat super! Vanavond vis met rijs ( bruin uiteraard ) met groente! mmmm lekker!
The girl that lost her mind
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:47:17 #115
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60856961
oh en jhvhprotocol goed bezig!!! daar mag je trots op zijn!
pi_60857036
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:46 schreef Zeeltje het volgende:
Hey miss_s! Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad.. en london... aaah ik wou dat ik er weer was!

Soempie heb je misschien niet een foto van jezelf? dan weten we namelijk jou bouw een beetje maar de rode is wel heel mooi!

Vraagje aan iedereen. Wanneer is jullie weegdag als jullie die hebben? Bedoel na het weekend is meestal dat je zwaarder bent dan vrijdag neem ik aan?
Qua lijnen gaat het goed! Ik heb echt geen zin in iets ongezond en de dieet gaat super! Vanavond vis met rijs ( bruin uiteraard ) met groente! mmmm lekker!
Iedereen is wel lekker enthousiast over London
Mijn weegdag (als ik me niet elke dag weeg) is woensdag en donderdag dan zijn de weekendkilo's er zeker vanaf
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:09:07 #117
30252 Soempie
Procreating
pi_60857674
Foto maken is moeilijker dan ik dacht.

Ik schaam me dood. Ik kijk nooit foto's van mezelf. Juist omdat ik dan goed zie hoe zwaar ik eigenlijk ben.

Maar de jurk dus, Help.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:10:36 #118
30252 Soempie
Procreating
pi_60857718
Met brakke webcam. Kon de digitale camera niet vinden.
pi_60857793

Vakantie foto, een paardje bij Terra Maris

En Soempie niets om voor te schamen, gewoon een mooi vrouwenlichaam hoor
pi_60857795
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef Soempie het volgende:
Foto maken is moeilijker dan ik dacht.

[ afbeelding ]

Ik schaam me dood. Ik kijk nooit foto's van mezelf. Juist omdat ik dan goed zie hoe zwaar ik eigenlijk ben.

Maar de jurk dus, Help.
De rode jurk!! Die gaat de taille die je wel degelijk hebt benadrukken en de mouwtjes vallen over het dikste gedeelte van je armen heen. Het enige waar ik over twijfel is die bloem in je middel, maar misschien kan je die eraf slopen!!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:15:13 #121
30252 Soempie
Procreating
pi_60857866
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
Vakantie foto, een paardje bij Terra Maris
Leuke foto.
quote:
En Soempie niets om voor te schamen, gewoon een mooi vrouwenlichaam hoor
Dankje, maar ik schaam me evengoed. Het idee wat ik van mezelf heb komt niet overeen met foto's en dan is het telkens weer schrikken. Hebben jullie dat niet?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:16:40 #122
30252 Soempie
Procreating
pi_60857918
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:13 schreef conleche het volgende:

[..]

De rode jurk!! Die gaat de taille die je wel degelijk hebt benadrukken en de mouwtjes vallen over het dikste gedeelte van je armen heen. Het enige waar ik over twijfel is die bloem in je middel, maar misschien kan je die eraf slopen!!
Dankjewel. Daarom zocht ik ook iets met mouwtjes en dat is nog best lastig. En die bloem kan er inderdaad misschien wel af.
pi_60857990
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:15 schreef Soempie het volgende:

[..]

Leuke foto.
[..]

Dankje, maar ik schaam me evengoed. Het idee wat ik van mezelf heb komt niet overeen met foto's en dan is het telkens weer schrikken. Hebben jullie dat niet?
Thanks
En ja dat ken ik wel......zit nu de vakantiefoto's terug te kijken, sommige zijn echt verschrikkelijk
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:38:05 #124
30252 Soempie
Procreating
pi_60858498
Die bloem is afneembaar. Maar nu vindt m'n vriend dat ik hem in het zwart moet bestellen in plaats van rood. Ik ben nogal bleek. Wat vinden jullie?
pi_60858569
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef Soempie het volgende:
Die bloem is afneembaar. Maar nu vindt m'n vriend dat ik hem in het zwart moet bestellen in plaats van rood. Ik ben nogal bleek. Wat vinden jullie?
Ik ben dol op rood, maar je staat dan wel in het middelpunt van de belangstelling: dat moet je wel leuk vinden! Zwart is altijd goed, maar wel wat sombertjes.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:47:36 #126
30252 Soempie
Procreating
pi_60858760
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben dol op rood, maar je staat dan wel in het middelpunt van de belangstelling: dat moet je wel leuk vinden! Zwart is altijd goed, maar wel wat sombertjes.
Ik vond zwart niet echt iets voor een bruiloft, maar volgens een vriend kan het wel als het met kleur geaccentueerd is.

Daarbij weet ik niet wat m'n zus aan doet en dat kan best een rode jurk worden. Zwart is dan wel veilig.
pi_60858817
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik vond zwart niet echt iets voor een bruiloft, maar volgens een vriend kan het wel als het met kleur geaccentueerd is.

Daarbij weet ik niet wat m'n zus aan doet en dat kan best een rode jurk worden. Zwart is dan wel veilig.
Hebben ze nog meer keuze? Of is het alleen zwart en rood?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:51:05 #128
30252 Soempie
Procreating
pi_60858834
Alleen zwart en rood.
pi_60858836
jhvhprotocol 12 kilo wat netjes!

Leuke foto Miss_S. Je ziet er goed uit.

Mooie jurk Soempie.
Misschien dat je voor de kleur nog met je zus kan overleggen?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:54:39 #130
30252 Soempie
Procreating
pi_60858917
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:51 schreef appelsap het volgende:

Mooie jurk Soempie.
Misschien dat je voor de kleur nog met je zus kan overleggen?
Ik heb de zwarte al besteld. Maar als hij tof staat bestel ik de rode ook gewoon.
pi_60859192
Leuk!

Krijgen wij ook nog een foto te zien als hij binnen is?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:09:09 #132
30252 Soempie
Procreating
pi_60859299
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:05 schreef appelsap het volgende:
Leuk!

Krijgen wij ook nog een foto te zien als hij binnen is?
We'll see.
pi_60859720
Sorry dat ik even in dit kliekje kom binnenvallen, was een beetje doelloos topics aan het aanklikken. Maar wilde toch ff reageren op Soempie.

Als ik jouw foto zie, heb je inderdaad (zoals iemand anders al zei) een vrouwelijk lichaam. Oftewel, je hebt wel een taille, heupen etc. Dus dan zal een jurk echt wel mooi staan, mits die niet te strak zit want dan lijk je ("je" in het algemeen, dat geldt voor iedereen) wat dikker. Daarbij kun je toch altijd een soort van "vormend" ondergoed/ korset eronder dragen?

En voor een witte huid is er altijd nog de bruin zonder zon. Ik gebruik Dove voor de normale tot donkere huid (ook al ben ik gewoon bleek van mezelf). Als je goed scrubt vantevoren krijg je geen vlekken, met een mooi resultaat. Dagje of 3 achter elkaar op je armen, benen en hals/ gezicht en je bent mooi bruin! En het staat vaak ook "slanker" dan als je heel wit bent...

Tot zover mijn ongevraagde mening
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_60859931
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:51 schreef appelsap het volgende:
jhvhprotocol 12 kilo wat netjes!

Leuke foto Miss_S. Je ziet er goed uit.

Dankjewel
De enige foto waarop ik er een beetje slank uitzie
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:38:13 #135
30252 Soempie
Procreating
pi_60859972
Dankje voor je mening.

Ik heb ook Dove gebruikt, maar dan word ik oranje. Sindsdien durf ik geen andere merken meer te proberen ook. Korset heb ik ook aan zitten denken, maar volgens mij is zoiets heel duur. M'n nichtje heeft er een, dus ik zal haar eens vragen. Misschien kan ik wel zo'n bridget-jones-grote-witte-oma-steunonderbroek proberen.

Eerst maar even de jurk afwachten. Ben echt zo benieuwd of het wat is. Heb niet zulke goede ervaringen met postorder. Dat het totaal niet op de afbeelding leek bijvoorbeeld. Afwachten dus.
pi_60860025
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:38 schreef Soempie het volgende:
Dankje voor je mening.

Ik heb ook Dove gebruikt, maar dan word ik oranje. Sindsdien durf ik geen andere merken meer te proberen ook. Korset heb ik ook aan zitten denken, maar volgens mij is zoiets heel duur. M'n nichtje heeft er een, dus ik zal haar eens vragen. Misschien kan ik wel zo'n bridget-jones-grote-witte-oma-steunonderbroek proberen.

Eerst maar even de jurk afwachten. Ben echt zo benieuwd of het wat is. Heb niet zulke goede ervaringen met postorder. Dat het totaal niet op de afbeelding leek bijvoorbeeld. Afwachten dus.
Ik durf die smeersels ook niet te gebruiken, al een keer helemaal gevlekt geworden

Wel een foto van jij in de jurk plaatsen he
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:19:28 #137
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60860738
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik durf die smeersels ook niet te gebruiken, al een keer helemaal gevlekt geworden

Wel een foto van jij in de jurk plaatsen he
vooral als je je handen vergeet te wassen net als ik

miss_s je ziet er goed uit en soempie ook! inderdaad vrouwlijke vormen! maar dan mag!
pi_60860766
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:19 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

vooral als je je handen vergeet te wassen net als ik

miss_s je ziet er goed uit en soempie ook! inderdaad vrouwlijke vormen! maar dan mag!
Oja dat had ik ook
ach ja ik blijf maar lekker wit, en toch hou ik van rode kleding

En dankjewel op het moment zit ik ook erg lekker in mijn vel. Ookal mogen er weer een paar kilo af
pi_60860774
oeh er worden foto's gepost dus ik kom even langs

Die rode jurk lijkt me goed kunnen voor jouw figuur Soempie, misschien zelfs wel gewoon met bloem (legt wel de aandacht op je smalste deel). En ik vond rood leuker dan zwart, maar inderdaad even met je zus overleggen!

Ik durf ook nooit aan de zelfbruiners. Heb nog trauma van vroeger toen ik als kleine octo het spul van mijn moeder op mijn benen smeerde en vervolgens aan mijn gezicht ging zitten met mijn ongewassen handen Oranje vlekken zijn niet tof
pi_60861259
Miss_S als je goed in je vel zit zullen die kilo's er vast wel afgaan!

Ik heb vandaag erg weinig gegeten. (niet expres.) Zo maar een maaltijdsalade in plaats van kip met wokgroente, dat zijn toch wat extra calorieën. Dan kom ik net aan 1000 Kcal.
Weet iemand hoe het precies zit met het minimum aantal calorieën wat je per dag 'moet' eten?
En dan bedoel ik om je stofwisseling gewoon normaal te houden!
Het voedingscentrum zegt 1400 maar dat haal ik vaak niet.
pi_60862846
Soempie, ik heb vorig week tijdens een bruiloft een jurkje van mexx aan gehad. Die had wel bandjes, maar ik droeg er een doorschijnend knoopshirtje over, waardoor ik alsnog iets van mouwen had. Dat vergroot de opties weer. Rood is wel heftig. Misschien kun je beide bestellen en dan vergelijken?

Deze dus:

Voor degenen die m'n hyves hebben: via vriend Simon kun je de foto's zien.

Zie nu dat hij inmiddels 40 euro goedkoper is.

-edit-
en jullie waren al een pagina verder, behoorlijk achterhaald dus
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60863142
Ik moet ook nog op jacht naar een jurkje voor de bruiloft van het nichtje van mijn vriend
Denk dat ik in Eindhoven ga kijken
pi_60868615
Wel een mooi jurkje yppy
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60872083
Goedemorgen iedereen
pi_60872157
Yppy, leuk jurkje. Ik wacht even deze af (niet in het rood, maar in het zwart) en mocht het niks zijn, dan kijk ik verder bij Mexx. Ik zag op de site dat ze nog meer jurkjes hebben. In elk geval bedankt voor de tip! Dan kan ik mooi verder als het met deze jurk niks wordt.

Goedemorgen. Wat zijn jullie weekendplannen?
pi_60872345
Goedenmorgen!
Vandaag is het weegdag. 1,1 kg eraf deze week! Erg netjes als je bekijkt dat we uit eten zijn geweest en ik heb deze week ook niet gesport omdat ik ziek was. Ik ben van plan morgen weer te gaan zwemmen, dan moet ik wel vroeg op.
Ik zal me binnenkort eens aanmelden voor het lijstje als ik het aandurf.

Mijn vriend en ik gaan dit weekend in de tuin werken. Die zijn we aan het opknappen en dat is echt veel en zwaar werk.
pi_60872354
Wat goed appelsap ruim 1 kilo in een week
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:52:42 #148
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60872815
gefeli appelsap!!

van mijn magische ruime kilo erbij is er idd. alweer bijna 1 af...zal toch wel vocht geweest zijn, of darmgedoe...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:51:00 #149
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60873649
Goedemorgen!
Gefeli appelsap! altijd fijn!
Dadelijk de stad in!! whoohhoo! En vanavond werken.
Gister al gewerkt. En het was de 2de keer dat ik in de bediening stond. Tjeetje het is zo druk ik loop ( pardon ren ) echt heel de avond! goed voor conditie! hehe
maar ja wat wil je als je werkt in een van de drukste bezochte restaurant van eindhoven..
  zondag 17 augustus 2008 @ 08:01:39 #150
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60894028
Mogge, wat is het rustig hier.

Gisterenavond lekker uit eten geweest (nog voor m'n verjaardag, lekker op tijd, 2 maanden na dato). Vast niet goed voor de lijn, maar de spareribs en chocolademousse waren wel erg lekker
pi_60894056
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 08:01 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge, wat is het rustig hier.

Gisterenavond lekker uit eten geweest (nog voor m'n verjaardag, lekker op tijd, 2 maanden na dato). Vast niet goed voor de lijn, maar de spareribs en chocolademousse waren wel erg lekker
Och, bij ons valt het momenteel niet zo op als we wat aankomen
En een keertje kan best! Lekker van genieten.
(overigens valt chocolademousse best mee, omdat het merendeel lucht is)
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:28:58 #152
30252 Soempie
Procreating
pi_60895272
En ook al ben je op dieet..van etentjes moet je gewoon lekker genieten.

Hier vanmorgen 86.6 Dat terwijl ik gister en eergister heb gedronken en vrijdag ook nog naar de snackbar ben geweest. Straks weer naar de sportschool.
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:29:25 #153
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60895281
ik had vanochtend 81.4 op de weegschaal staan. ineens. ik viel bijna steil achterover...

heb t na gewogen, of drei plekken in de kamer, 10 keer op dat ding, naar voren en achteren geleund, en t bleef staan.

81.4...

ik hoop dat t blijft... ik was van de week nog zo boos....op dat getal in de 83... ben blij dat ik toch heb doorgezet...
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:31:12 #154
30252 Soempie
Procreating
pi_60895311
pi_60895923
hardstikke mooi kwakveense..

ik ben met mijn nieuwe weegschaal nu ook onder de 80 beland, en dat voelt best goed.
Ik merk dat nu ik rust in mijn hoofd heb, het gewoon automatisch gaat.. Zelfs wat snoepen lijkt niet echt uit te maken..
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:45:00 #156
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60896677
lekker is dat zeg!

voor mij is t nog steeds moeilijk accepteren dat k vreselijk schommel en blijf hangen etc. op een gewicht, maar als ik dan doorzet, dan schiet ik na een week of twee ineens een kilo naar beneden. om vervolgens weer twee weken te schommelen op dat gewicht.

het is zo verleidelijk om dan "schijt op" te denken en te gaan snoepen en snacken...
pi_60897812
Dat is leuk kwakveense.

Fijn dat je weer onder die psychologische grens zit teigan. Wat een tegenvaller, als je dan ineens een zoveel hoger getal ziet staan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60898154
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:45 schreef kwakveense het volgende:
lekker is dat zeg!

voor mij is t nog steeds moeilijk accepteren dat k vreselijk schommel en blijf hangen etc. op een gewicht, maar als ik dan doorzet, dan schiet ik na een week of twee ineens een kilo naar beneden. om vervolgens weer twee weken te schommelen op dat gewicht.

het is zo verleidelijk om dan "schijt op" te denken en te gaan snoepen en snacken...
dat is bij mij ook wel zo hoor, soms kan het mij ook echt niets meer schelen, en dan blijf ik snoepen..

yppy, het is wel fijn,e n leuk om te zien dat het naar beneden gaat.. Vanmorgen weer een drempel overwonnen, ik heb eindelijk weer eens hardgelopen... ik heb les 8 van Evy gedaan, en dat ging best ok, al heb ik waarschijnlijk wel spierpijn... Nu hopen dat ik het door kan zetten, ik vond het wel erg lekker altijd...
pi_60901360
Hoi, even een kort berichtje uit Guatemala. Alles hier prima. De reis is mooi en indrukwekkend en de groep is super leuk. Vandaag ga ik met nog een paar in de jungle paardrijden, V. is met de rest van de groep naar de ruines van Tikal. Nog maar een week en dan zijn we al weer thuis, het gaat echt weer super snel.
Zodra ik thuis ben zal ik wat fotootjes plaatsen en wat meer vertellen.
Groetjes van Levi-op-reis.
zit te typen op een spaans toetsenbord, dat als amerikaans is ingesteld, er klopt echt geen zak van de tekens die op de toetsen staan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_60901387
Oja, het is hier trouwens pas 8 uur 's morgens! Nog een hele zondag voor de boeg!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  zondag 17 augustus 2008 @ 19:29:27 #161
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60905400
Veel plezier nog Levitation! Guatelmala moet prachtig zijn. Klinkt super dat jungle paardrijden (en lekker actief ook!).

Mooi zeg kwakveense, dat dat zo ineens spontaan verscheen op je weegschaal. Dat moet je in gedachten houden als je weer stilstaat de volgende keer. Goed dat je hebt doorgezet!

Soempie, je gaat lekker zeg. Super!

teigan, fijn dat je weer onder die 80 zit op de nieuwe weegschaal. Kan me voorstellen dat dat psychologisch een lekker gevoel geeft (en je bent natuurlijk gewoon weer afgevallen).

Hier gaat het ook goed. Ik hoop dat ik morgenochtend onder de 115 zit, wat zou betekenen dat ik deze week al 2,5 kg ben afgevallen. Daar ben ik heel tevreden mee. Overigens nu ook al hoor want 2 kg in een week is natuurlijk prima. Spannend..
pi_60906524
Levitation, wat klinkt dat heerlijk zeg. Geniet er maar lekker van, fijne vakantie verder!

Soempie dat gaat hard zo! Straks pas je niet meer in de jurk.

Teigan, fijn dat je weer onder de 80 zit en dat je weer rust in je hoofd hebt.
En ook weer begonnen met hardlopen, helemaal goed.

Kwakveense ook super voor jou. Nou even en je duikt onder de 80.

Wauw Happyme dat gaat dan ook lekker vlot zeg! Ik zou met 2 kilo ook al dik tevreden zijn. Doe mij ook maar zo'n score voor volgende week.

[ Bericht 0% gewijzigd door appelsap op 17-08-2008 20:47:01 ]
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:42:22 #163
4177 Jojogirl
pi_60907107
Wat gaan jullie allemaal lekker
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:40:35 #164
30252 Soempie
Procreating
pi_60912135
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:57 schreef Levitation het volgende:
Levi-op-reis.
Ik ben jaloers. Volgens mij maak je de mooiste reizen.
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:18 schreef appelsap het volgende:

Soempie dat gaat hard zo! Straks pas je niet meer in de jurk.
lol.

Ik heb maat 44 besteld en vandaag kon ik weer een broek maat 42 aan. Is een paar maanden geweest dat dat niet kon. Ben al heel blij als alles maat 42 kan zijn.
pi_60915469
Goedemorgen allemaal
Het is te vroeg
En donderdag was ik me van plan te wegen maar moet ongesteld worden dus helemaal realistisch zal het niet worden
pi_60915485
Hier is het ook vroeg, vandaag mijn eerste werkdag, en ik ben alvast aan het wennen aan het vroeg opstaan....

Ik heb best spierpijn van gisteren, en ben ook zwaarder dan gisteren... Maar dat gaat vast wel weer over..
pi_60915512
Hier ook mijn eerste dag voorschoolse en tussenschoolse opvang, ben benieuwd hoe de kinderen zo na de vakantie zijn
pi_60915519
ik heb vandaag alleen vergaderingen.. Morgen meehelpen met de introductie, en dana donderdag mijn eerste lessen geven..
  maandag 18 augustus 2008 @ 08:39:08 #169
30252 Soempie
Procreating
pi_60915999
Wat voor lessen geef je?

Goedemorgen trouwens. Ik heb zo'n spierpijn in m'n buik.
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:10:53 #170
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60918477
woohoo even een crosslinkje:
Zwangerschap en geboorte deel 396

freecell is mama!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 augustus 2008 @ 11:44:06 #171
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60919352
hoi
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:46:03 #172
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60919424
en tara is papa uitreaard!

gefeliciteerd!
pi_60921065
Hoe vaak per tijd wegen jullie jezelf? Ik nu te vaak krijg ik het idee
En wat is slim?
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:18:20 #174
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60921872
slim is niet vaker dan 1 keer in de week.

ik doe t elke dag.
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:46:32 #175
30252 Soempie
Procreating
pi_60922600
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:10 schreef kwakveense het volgende:
woohoo even een crosslinkje:
Zwangerschap en geboorte deel 396

freecell is mama!
Leander, mooie naam. Gefeliciteerd.
pi_60922787
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:18 schreef kwakveense het volgende:
slim is niet vaker dan 1 keer in de week.

ik doe t elke dag.
same here hahaha. denk dat ik over een tijdje wel minder zal wegen, maar het gaat nu nog zo goed dat ik het niet kan laten.

maar inderdaad zou 1 keer per week voldoende zijn.
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:46:03 #177
30252 Soempie
Procreating
pi_60924429
Ik weeg me ook elke dag, maar zondag is nu de officiele weegdag.

Net een zwemkaart gekocht en met m'n vriend uitgevochten wanneer we gaan fitnessen en wanneer ik kan gaan zwemmen. Besloten dat het maandag, woensdag en zaterdag fitness wordt en voor mij dinsdag en eventueel donderdag zwemmen.

Nu twijfel ik nog of ik volleybal zal gaan uitzoeken. Ik wil ook graag mensen leren kennen namelijk. Bij het baantjes trekken en fitnessen zie ik dat niet gebeuren. En ik ken hier haast nog niemand. En aangezien ik ga studeren in Nijmegen en woon in Breda schiet dat ook niet op.
pi_60925176
Ik weeg me ook elke dag hoor.
Maar ik hecht niet zoveel waarde aan de getallen tussendoor. Ik vind het zeker in het begin wel handig om te zien hoeveel het scheelt wat betreft menstruatie, na het eten en dat soort dingen. Zaterdag is het officiele weegdag.

Wauw Soempie, jij sport wel lekker veel zeg! Ik zou zeker voor volleybal gaan als je daar genoeg tijd voor hebt. Dan leer je vast wat mensen kennen!

Ik zou willen dat ik zoveel kon sporten. Ik ga nu uit noodzaak 2 keer in de week zwemmen maar ik vind dat erg saai. Ik wil binnenkort ook gaan fitnessen in plaats van zwemmen, een stuk leuker. Maar ik kan sowieso niet te vaak gaan sporten. Mijn vriend en ik moeten afwisselen ivm ons zoontje.

[ Bericht 1% gewijzigd door appelsap op 18-08-2008 15:23:06 ]
pi_60925334
soempie, ik geef scheikunde, dit jaar aan brugklassen, een tweede klas, 4 havo en 5 atheneum..

Pff, wat een rotdag vandaag.. had de autosleutels meegenomen, d us ik kon eerst niet weg, ik was echt even helemaal in paniek, en dat zeurt wat door, ik blijf me even rot voelen vandaag... hopelijk gaat het morgen weer beter..

Ik heb enorme spierpijn van het hardlopen van gisteren, ik kom geen trap op of af zonder heel raar te lopen... Ik ga zo dus ook maar even flink water drinken, kijken of ik de boel zo weer wat beter krijg....
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:23:01 #180
30252 Soempie
Procreating
pi_60925420
Mja, ik wil graag fitnessen, omdat het wel lekker is. Daarbij vind ik het fijn om even tijd voor mezelf te hebben en dan kan ik mooi gaan zwemmen. Dan heeft m'n vriend ook 1 a 2 avonden in de week tijd om iets voor zichzelf te doen.

Ik wist niet dat je een zoontje had. Wel knap dat je ook vwo doet/ deed tegelijkertijd? Staat in je profiel. Hoe oud is je zoontje nu?
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:26:52 #181
30252 Soempie
Procreating
pi_60925525
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:20 schreef teigan het volgende:
soempie, ik geef scheikunde, dit jaar aan brugklassen, een tweede klas, 4 havo en 5 atheneum..
Gaaf. Welke klas/ niveau vind je het leukst? Wij hadden trouwens geen scheikunde in de brugklas en in de 5e vond ik het echt heel moeilijk worden.
pi_60925616
Oei Teigan toch iets te fanatiek geweest? Zou het maar lekker even rustig aan doen en alles goed laten herstellen.

Ik ga per 1 september weer beginnen met 6 vwo. Heb ik al eerder gedaan maar daar moest ik mee stoppen omdat het tijdens mijn zwangerschap toch te zwaar werd. Mijn zoontje is nu 1,5 dus dat zal wel lekker druk worden. Naar school, werken, huis bijhouden, thuis nog een hoop leren en dan ook nog mijn zoontje. Vandaar dat ik me ook afvraag of ik wel genoeg tijd over zal houden.
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:35:27 #183
30252 Soempie
Procreating
pi_60925819
Ik vind het knap van je, appelsap.
pi_60925968
soempie, ik vind bovenbouw het leukst denk ik, daar kan ik mijn kennis ook een beetje kwijt, daar zit gewoon uitdaging in...

appelsap, ik denk dat ik iets te hard gelopen heb ja, ik hoop wel dat ik morgen verder kan, het is wel lekker om te lopen, even je hoofd leeg krijgen...
Ga je trouwens sprint vwo doen, of gewoon echt V6? In de zesde klas is er toch veel herhaling, dus dat scheelt in het begin hopelijk weer een beetje..
pi_60925988
Poef zijn mijn rug bijna
Morgen maar weer naar de fysio
stupidity has become as common as common sense was before
pi_60926419
Ik ben kapot
Niet het vroege opstaan is erg maar het 6 uur in elkaar zetten van ikea meubels sloopt je toch behoorlijk
Ik wou gaan hardlopen vandaag maar weet niet hoe slim dat is, morgen weer zo'n dag
pi_60926460
En gefeliciteerd Freecell natuurlijk
pi_60926593
Teigan, ik hoop dat je je snel weer beter voelt dan!
Ik ga het via het Roc (vavo) doen. Als ik het goed begrepen heb is het inderdaad een sprint. Maar daar is eigenlijk helemaal niet over gesproken en ik ben het ook vergeten te vragen.
Ik zal het dan grotendeels al gehad hebben, maar dat vind ik niet erg. Herhaling zal zeker goed voor me zijn.
pi_60928886
Vanavond Super size me op tv (en een docu over anorexia)
pi_60929433
Hoelaat en welke zender Miss_S?
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:01:41 #191
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60929455
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:33 schreef Miss_S het volgende:
Vanavond Super size me op tv (en een docu over anorexia)
dat ga in vanavond kijken..

freecell GEFELICITEERD!... ik dacht dat je pas in september uitgerekend was!
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:04:32 #192
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60929490
die docu over anorexia waar komt die op Miss-S? en hoe laat? klinkt boeiend
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60929531
Supersize me op ned 3 van ?tot 22.45
en de docu over anorexia op ned 2 van 22.45 tot ??
pi_60929558
NL 3
1:10 Super size me
(VPRO)
Documentaire waarin Morgan Spurlock het Amerikaanse eetpatroon aan de kaak stelt. Dertig dagen lang eet hij louter bij McDonald's en onderzoekt samen met artsen en een diëtist hoe zijn lichaam daarop reageert.

NL 2
22:45 NCRV Dokument: Dun
(NCRV)
Documentaire over vier jonge vrouwen die in een anorexiakliniek vechten tegen de eetstoornis die hun leven kapot maakt.

NL 3
23:00 De waarheid over eten
(NPS)
Serie reportages. Over voeding wordt veel onzin verteld. De voedingsindustrie komt steeds vaker met voedingssupplementen die ons moeten helpen gezond te worden en te blijven. Zijn die claims waar te maken?

voetnoot

Die doc Supersize Me moet je wel met een korrel zout nemen. Er is namelijk door een ander persoon (ik weet de naam en titel even niet) een tegenlicht gegeven. Hij heeft een doc gemaakt waarin hij ook enkel bij de mcDonalds eet. Hij kiest dan uit het gehele assortiment van de Mc en komt niet aan (valt volgens mij zelfs af?). Met andere woorden: ook al ga je elke dag naar de Mc, je maakt nog altijd zelf de keuze of je de Big Mac's pakt of de McSalad.

[ Bericht 0% gewijzigd door KinkyGiraf op 18-08-2008 18:14:31 ]
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:12:34 #195
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60929623
bedankt, ik ga die op NED 2 kijken vanavond
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60930117
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:01 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

dat ga in vanavond kijken..

freecell GEFELICITEERD!... ik dacht dat je pas in september uitgerekend was!
Dat was ik ook
(en ontopic, ik ben onder de 70 kilo)
pi_60930448
Sorry voor de onvolledige info maar had mijn bad aanstaan dus moest rennen

Ik ga vanavond eerst project catwalk kijken en die docu's zijn voor een andere keer
pi_60930547
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat was ik ook
(en ontopic, ik ben onder de 70 kilo)
daar zou ik me dus echt helemaal niet druk om m aken op dit moment zeg.... Ga toch lekker even genieten van je kleine joh....

Ik weet dat een reporter van het AD ook 30 dagen bij de Mac heeft gegeten, en hij viel inderdaad af... Maarja, de menu grootte in Nederland en de VS is ook niet te vergelijken volgens mij..
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:00:40 #199
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60930741
als ik bij de mac ben neem ik meestal een normale friet en kipnuggets. eet geen sausjes. nou, dan valt de schade ook best mee...
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:48:40 #200
4177 Jojogirl
pi_60934024
freecell

Hier was het vanochtend 89.5, die 90 komt echt te dichtbij

En "Supersize me" en "Dun"zijn wel aanraders. Ik heb beide al een keer gezien, dus ik ga voor NL3, als ik het haal tot 11 uur tenminste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')