Och, bij ons valt het momenteel niet zo op als we wat aankomenquote:Op zondag 17 augustus 2008 08:01 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge, wat is het rustig hier.
Gisterenavond lekker uit eten geweest (nog voor m'n verjaardag, lekker op tijd, 2 maanden na dato). Vast niet goed voor de lijn, maar de spareribs en chocolademousse waren wel erg lekker
dat is bij mij ook wel zo hoor, soms kan het mij ook echt niets meer schelen, en dan blijf ik snoepen..quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:45 schreef kwakveense het volgende:
lekker is dat zeg!
voor mij is t nog steeds moeilijk accepteren dat k vreselijk schommel en blijf hangen etc. op een gewicht, maar als ik dan doorzet, dan schiet ik na een week of twee ineens een kilo naar beneden. om vervolgens weer twee weken te schommelen op dat gewicht.
het is zo verleidelijk om dan "schijt op" te denken en te gaan snoepen en snacken...
Ik ben jaloers.quote:
lol.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:18 schreef appelsap het volgende:
Soempie dat gaat hard zo! Straks pas je niet meer in de jurk.
Leander, mooie naam. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:10 schreef kwakveense het volgende:
woohoo even een crosslinkje:
Zwangerschap en geboorte deel 396
freecell is mama!
same here hahaha. denk dat ik over een tijdje wel minder zal wegen, maar het gaat nu nog zo goed dat ik het niet kan laten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:18 schreef kwakveense het volgende:
slim is niet vaker dan 1 keer in de week.
ik doe t elke dag.
Gaaf. Welke klas/ niveau vind je het leukst? Wij hadden trouwens geen scheikunde in de brugklas en in de 5e vond ik het echt heel moeilijk worden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:20 schreef teigan het volgende:
soempie, ik geef scheikunde, dit jaar aan brugklassen, een tweede klas, 4 havo en 5 atheneum..
dat ga in vanavond kijken..quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:33 schreef Miss_S het volgende:
Vanavond Super size me op tv (en een docu over anorexia)
Dat was ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:01 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
dat ga in vanavond kijken..
freecell GEFELICITEERD!... ik dacht dat je pas in september uitgerekend was!
daar zou ik me dus echt helemaal niet druk om m aken op dit moment zeg.... Ga toch lekker even genieten van je kleine joh....quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat was ik ook
(en ontopic, ik ben onder de 70 kilo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |