abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60855832
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:10 schreef Liejannuh het volgende:

Jij gaat volgens mij bijna altijd op vakantie in eigen land, niet waar Miss S? Ook ontzettend leuk hoor.
Zijn er leuke dingen te doen in de omgeving van Domburg?
Als ik met mijn ouders ga wel inderdaad vanwege hun werk kunnen we nooit ver of lang weg
Maar in December ga ik met mijn vriendje naar London
En echt leuke dingen te doen vind ik niet, maar vind de omgeving en de natuur wel iets hebben dus ook veel foto's gemaakt
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:28:42 #102
30252 Soempie
Procreating
pi_60856360
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 14:10 schreef jhvhprotocol het volgende:
Hoi! Bas is terug, zeilen was tof enzo. Vooral omdat ik er nog ben afgevallen ook. XD Mijn huidige gewicht is 103.1, dat betekend dat ik dus 12 kilo ben kwijtgeraakt. Ik zat gisteren nog wel helemaal te paniekeren omdat ik een tosti heb gehad, en dan altijd het enge idee heb dat je direct aankomt. XD Maar dat was gelukkig niet zo. Mja, 12 kilo! Woehoe!
12 kilo! Goed bezig.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:31:41 #103
30252 Soempie
Procreating
pi_60856449
Oke, ik heb een bruiloft van m'n zus en ik moet een jurk aan. Nu heb ik geen verstand van jurken en wat staat als iemand maat 44 heeft. Ik heb dit gevonden:

en

Ik kan echt advies gebruiken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_60856501
Die laatste heeft volgens mij te veel frutsels en zal je alleen maar breder maken
Verder heb ik er ook geen verstand van ik trek altijd gewoon aan wat ik mooi vind
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:34:05 #105
30252 Soempie
Procreating
pi_60856518
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:12 schreef Miss_S het volgende:

Maar in December ga ik met mijn vriendje naar London
Was je daar niet al eens met hem geweest? Of was dat Parijs?
pi_60856527
Wat voor bouw heb je Soempie? Daar zou ik namelijk rekening mee houden bij het kopen van een jurk.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:34:38 #107
30252 Soempie
Procreating
pi_60856537
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:33 schreef Miss_S het volgende:
Die laatste heeft volgens mij te veel frutsels en zal je alleen maar breder maken
Verder heb ik er ook geen verstand van ik trek altijd gewoon aan wat ik mooi vind
Ja, ik dacht ook al dat die strik misschien niet zo'n goed idee was. Paas-ei-Soempie.
pi_60856574
Poeh, dat hangt eigenlijk van een hoop factoren af, zoals wat je sterke en zwakke punten zijn... Ik moet bv. geen jurken/topjes hebben die net onder je borsten het strakste punt hebben, ik lijkt standaard zwanger

Anders moet je even google'en op What not to wear, volgens mij stond daar ergens een test om zo je lichaamsfiguur en daarbij passende kleding te zoeken..

En wat je altijd kan gaan doen is gewoon gaan shoppen, en alles passen wat je mooi lijkt, dan kom je er snel achter wat je wel en niet kan hebben..
Of een wat kleinere winkel opzoeken, ik heb het idee dat daar meestal de wat betere verkoopsters zitten, met wat meer kijk op wat je wel en niet kan hebben..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60856609
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:34 schreef Soempie het volgende:

[..]

Was je daar niet al eens met hem geweest? Of was dat Parijs?
Dat was Parijs en nu voor December zaten we te twijfelen tussen Parijs en London
Binnekort eens naar het reisbureau
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:37:11 #110
30252 Soempie
Procreating
pi_60856612
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:34 schreef Liejannuh het volgende:
Wat voor bouw heb je Soempie? Daar zou ik namelijk rekening mee houden bij het kopen van een jurk.
Jeetje. Ik heb meestal dingen met V-hals aan om daar de nadruk op te leggen. Als ik dat niet doe wordt het zo massief heb ik het idee. En verder normaal? Vet is verdeeld. Niet dat ik dunne benen heb en dan een flinke buik ofzo. Ik heb gewoon dikke benen én een dikke buik én brede heupen en dergelijke.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:43:38 #111
30252 Soempie
Procreating
pi_60856823
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat was Parijs en nu voor December zaten we te twijfelen tussen Parijs en London
Binnekort eens naar het reisbureau
Mag ik voor volgend jaar Barcelona aanraden?

En Londen is zo leuk. Vergeet niet een park in te wandelen voor de eekhoorntjes.
pi_60856873
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:43 schreef Soempie het volgende:

[..]

Mag ik voor volgend jaar Barcelona aanraden?

En Londen is zo leuk. Vergeet niet een park in te wandelen voor de eekhoorntjes.
Barcelona zal ik zeker onthouden dankjewel
Eekhoorntjes
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:46:00 #113
30252 Soempie
Procreating
pi_60856913
Zal ik een foto van mezelf maken en posten? Ik ben een beetje wanhopig wat die jurk betreft.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:46:37 #114
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60856937
Hey miss_s! Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad.. en london... aaah ik wou dat ik er weer was!

Soempie heb je misschien niet een foto van jezelf? dan weten we namelijk jou bouw een beetje maar de rode is wel heel mooi!

Vraagje aan iedereen. Wanneer is jullie weegdag als jullie die hebben? Bedoel na het weekend is meestal dat je zwaarder bent dan vrijdag neem ik aan?
Qua lijnen gaat het goed! Ik heb echt geen zin in iets ongezond en de dieet gaat super! Vanavond vis met rijs ( bruin uiteraard ) met groente! mmmm lekker!
The girl that lost her mind
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:47:17 #115
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60856961
oh en jhvhprotocol goed bezig!!! daar mag je trots op zijn!
pi_60857036
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:46 schreef Zeeltje het volgende:
Hey miss_s! Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad.. en london... aaah ik wou dat ik er weer was!

Soempie heb je misschien niet een foto van jezelf? dan weten we namelijk jou bouw een beetje maar de rode is wel heel mooi!

Vraagje aan iedereen. Wanneer is jullie weegdag als jullie die hebben? Bedoel na het weekend is meestal dat je zwaarder bent dan vrijdag neem ik aan?
Qua lijnen gaat het goed! Ik heb echt geen zin in iets ongezond en de dieet gaat super! Vanavond vis met rijs ( bruin uiteraard ) met groente! mmmm lekker!
Iedereen is wel lekker enthousiast over London
Mijn weegdag (als ik me niet elke dag weeg) is woensdag en donderdag dan zijn de weekendkilo's er zeker vanaf
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:09:07 #117
30252 Soempie
Procreating
pi_60857674
Foto maken is moeilijker dan ik dacht.

Ik schaam me dood. Ik kijk nooit foto's van mezelf. Juist omdat ik dan goed zie hoe zwaar ik eigenlijk ben.

Maar de jurk dus, Help.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:10:36 #118
30252 Soempie
Procreating
pi_60857718
Met brakke webcam. Kon de digitale camera niet vinden.
pi_60857793

Vakantie foto, een paardje bij Terra Maris

En Soempie niets om voor te schamen, gewoon een mooi vrouwenlichaam hoor
pi_60857795
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef Soempie het volgende:
Foto maken is moeilijker dan ik dacht.

[ afbeelding ]

Ik schaam me dood. Ik kijk nooit foto's van mezelf. Juist omdat ik dan goed zie hoe zwaar ik eigenlijk ben.

Maar de jurk dus, Help.
De rode jurk!! Die gaat de taille die je wel degelijk hebt benadrukken en de mouwtjes vallen over het dikste gedeelte van je armen heen. Het enige waar ik over twijfel is die bloem in je middel, maar misschien kan je die eraf slopen!!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:15:13 #121
30252 Soempie
Procreating
pi_60857866
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
Vakantie foto, een paardje bij Terra Maris
Leuke foto.
quote:
En Soempie niets om voor te schamen, gewoon een mooi vrouwenlichaam hoor
Dankje, maar ik schaam me evengoed. Het idee wat ik van mezelf heb komt niet overeen met foto's en dan is het telkens weer schrikken. Hebben jullie dat niet?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:16:40 #122
30252 Soempie
Procreating
pi_60857918
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:13 schreef conleche het volgende:

[..]

De rode jurk!! Die gaat de taille die je wel degelijk hebt benadrukken en de mouwtjes vallen over het dikste gedeelte van je armen heen. Het enige waar ik over twijfel is die bloem in je middel, maar misschien kan je die eraf slopen!!
Dankjewel. Daarom zocht ik ook iets met mouwtjes en dat is nog best lastig. En die bloem kan er inderdaad misschien wel af.
pi_60857990
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:15 schreef Soempie het volgende:

[..]

Leuke foto.
[..]

Dankje, maar ik schaam me evengoed. Het idee wat ik van mezelf heb komt niet overeen met foto's en dan is het telkens weer schrikken. Hebben jullie dat niet?
Thanks
En ja dat ken ik wel......zit nu de vakantiefoto's terug te kijken, sommige zijn echt verschrikkelijk
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:38:05 #124
30252 Soempie
Procreating
pi_60858498
Die bloem is afneembaar. Maar nu vindt m'n vriend dat ik hem in het zwart moet bestellen in plaats van rood. Ik ben nogal bleek. Wat vinden jullie?
pi_60858569
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef Soempie het volgende:
Die bloem is afneembaar. Maar nu vindt m'n vriend dat ik hem in het zwart moet bestellen in plaats van rood. Ik ben nogal bleek. Wat vinden jullie?
Ik ben dol op rood, maar je staat dan wel in het middelpunt van de belangstelling: dat moet je wel leuk vinden! Zwart is altijd goed, maar wel wat sombertjes.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:47:36 #126
30252 Soempie
Procreating
pi_60858760
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben dol op rood, maar je staat dan wel in het middelpunt van de belangstelling: dat moet je wel leuk vinden! Zwart is altijd goed, maar wel wat sombertjes.
Ik vond zwart niet echt iets voor een bruiloft, maar volgens een vriend kan het wel als het met kleur geaccentueerd is.

Daarbij weet ik niet wat m'n zus aan doet en dat kan best een rode jurk worden. Zwart is dan wel veilig.
pi_60858817
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik vond zwart niet echt iets voor een bruiloft, maar volgens een vriend kan het wel als het met kleur geaccentueerd is.

Daarbij weet ik niet wat m'n zus aan doet en dat kan best een rode jurk worden. Zwart is dan wel veilig.
Hebben ze nog meer keuze? Of is het alleen zwart en rood?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:51:05 #128
30252 Soempie
Procreating
pi_60858834
Alleen zwart en rood.
pi_60858836
jhvhprotocol 12 kilo wat netjes!

Leuke foto Miss_S. Je ziet er goed uit.

Mooie jurk Soempie.
Misschien dat je voor de kleur nog met je zus kan overleggen?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:54:39 #130
30252 Soempie
Procreating
pi_60858917
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:51 schreef appelsap het volgende:

Mooie jurk Soempie.
Misschien dat je voor de kleur nog met je zus kan overleggen?
Ik heb de zwarte al besteld. Maar als hij tof staat bestel ik de rode ook gewoon.
pi_60859192
Leuk!

Krijgen wij ook nog een foto te zien als hij binnen is?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:09:09 #132
30252 Soempie
Procreating
pi_60859299
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:05 schreef appelsap het volgende:
Leuk!

Krijgen wij ook nog een foto te zien als hij binnen is?
We'll see.
pi_60859720
Sorry dat ik even in dit kliekje kom binnenvallen, was een beetje doelloos topics aan het aanklikken. Maar wilde toch ff reageren op Soempie.

Als ik jouw foto zie, heb je inderdaad (zoals iemand anders al zei) een vrouwelijk lichaam. Oftewel, je hebt wel een taille, heupen etc. Dus dan zal een jurk echt wel mooi staan, mits die niet te strak zit want dan lijk je ("je" in het algemeen, dat geldt voor iedereen) wat dikker. Daarbij kun je toch altijd een soort van "vormend" ondergoed/ korset eronder dragen?

En voor een witte huid is er altijd nog de bruin zonder zon. Ik gebruik Dove voor de normale tot donkere huid (ook al ben ik gewoon bleek van mezelf). Als je goed scrubt vantevoren krijg je geen vlekken, met een mooi resultaat. Dagje of 3 achter elkaar op je armen, benen en hals/ gezicht en je bent mooi bruin! En het staat vaak ook "slanker" dan als je heel wit bent...

Tot zover mijn ongevraagde mening
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_60859931
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:51 schreef appelsap het volgende:
jhvhprotocol 12 kilo wat netjes!

Leuke foto Miss_S. Je ziet er goed uit.

Dankjewel
De enige foto waarop ik er een beetje slank uitzie
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:38:13 #135
30252 Soempie
Procreating
pi_60859972
Dankje voor je mening.

Ik heb ook Dove gebruikt, maar dan word ik oranje. Sindsdien durf ik geen andere merken meer te proberen ook. Korset heb ik ook aan zitten denken, maar volgens mij is zoiets heel duur. M'n nichtje heeft er een, dus ik zal haar eens vragen. Misschien kan ik wel zo'n bridget-jones-grote-witte-oma-steunonderbroek proberen.

Eerst maar even de jurk afwachten. Ben echt zo benieuwd of het wat is. Heb niet zulke goede ervaringen met postorder. Dat het totaal niet op de afbeelding leek bijvoorbeeld. Afwachten dus.
pi_60860025
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:38 schreef Soempie het volgende:
Dankje voor je mening.

Ik heb ook Dove gebruikt, maar dan word ik oranje. Sindsdien durf ik geen andere merken meer te proberen ook. Korset heb ik ook aan zitten denken, maar volgens mij is zoiets heel duur. M'n nichtje heeft er een, dus ik zal haar eens vragen. Misschien kan ik wel zo'n bridget-jones-grote-witte-oma-steunonderbroek proberen.

Eerst maar even de jurk afwachten. Ben echt zo benieuwd of het wat is. Heb niet zulke goede ervaringen met postorder. Dat het totaal niet op de afbeelding leek bijvoorbeeld. Afwachten dus.
Ik durf die smeersels ook niet te gebruiken, al een keer helemaal gevlekt geworden

Wel een foto van jij in de jurk plaatsen he
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:19:28 #137
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60860738
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik durf die smeersels ook niet te gebruiken, al een keer helemaal gevlekt geworden

Wel een foto van jij in de jurk plaatsen he
vooral als je je handen vergeet te wassen net als ik

miss_s je ziet er goed uit en soempie ook! inderdaad vrouwlijke vormen! maar dan mag!
pi_60860766
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:19 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

vooral als je je handen vergeet te wassen net als ik

miss_s je ziet er goed uit en soempie ook! inderdaad vrouwlijke vormen! maar dan mag!
Oja dat had ik ook
ach ja ik blijf maar lekker wit, en toch hou ik van rode kleding

En dankjewel op het moment zit ik ook erg lekker in mijn vel. Ookal mogen er weer een paar kilo af
pi_60860774
oeh er worden foto's gepost dus ik kom even langs

Die rode jurk lijkt me goed kunnen voor jouw figuur Soempie, misschien zelfs wel gewoon met bloem (legt wel de aandacht op je smalste deel). En ik vond rood leuker dan zwart, maar inderdaad even met je zus overleggen!

Ik durf ook nooit aan de zelfbruiners. Heb nog trauma van vroeger toen ik als kleine octo het spul van mijn moeder op mijn benen smeerde en vervolgens aan mijn gezicht ging zitten met mijn ongewassen handen Oranje vlekken zijn niet tof
pi_60861259
Miss_S als je goed in je vel zit zullen die kilo's er vast wel afgaan!

Ik heb vandaag erg weinig gegeten. (niet expres.) Zo maar een maaltijdsalade in plaats van kip met wokgroente, dat zijn toch wat extra calorieën. Dan kom ik net aan 1000 Kcal.
Weet iemand hoe het precies zit met het minimum aantal calorieën wat je per dag 'moet' eten?
En dan bedoel ik om je stofwisseling gewoon normaal te houden!
Het voedingscentrum zegt 1400 maar dat haal ik vaak niet.
pi_60862846
Soempie, ik heb vorig week tijdens een bruiloft een jurkje van mexx aan gehad. Die had wel bandjes, maar ik droeg er een doorschijnend knoopshirtje over, waardoor ik alsnog iets van mouwen had. Dat vergroot de opties weer. Rood is wel heftig. Misschien kun je beide bestellen en dan vergelijken?

Deze dus:

Voor degenen die m'n hyves hebben: via vriend Simon kun je de foto's zien.

Zie nu dat hij inmiddels 40 euro goedkoper is.

-edit-
en jullie waren al een pagina verder, behoorlijk achterhaald dus
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60863142
Ik moet ook nog op jacht naar een jurkje voor de bruiloft van het nichtje van mijn vriend
Denk dat ik in Eindhoven ga kijken
pi_60868615
Wel een mooi jurkje yppy
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60872083
Goedemorgen iedereen
pi_60872157
Yppy, leuk jurkje. Ik wacht even deze af (niet in het rood, maar in het zwart) en mocht het niks zijn, dan kijk ik verder bij Mexx. Ik zag op de site dat ze nog meer jurkjes hebben. In elk geval bedankt voor de tip! Dan kan ik mooi verder als het met deze jurk niks wordt.

Goedemorgen. Wat zijn jullie weekendplannen?
pi_60872345
Goedenmorgen!
Vandaag is het weegdag. 1,1 kg eraf deze week! Erg netjes als je bekijkt dat we uit eten zijn geweest en ik heb deze week ook niet gesport omdat ik ziek was. Ik ben van plan morgen weer te gaan zwemmen, dan moet ik wel vroeg op.
Ik zal me binnenkort eens aanmelden voor het lijstje als ik het aandurf.

Mijn vriend en ik gaan dit weekend in de tuin werken. Die zijn we aan het opknappen en dat is echt veel en zwaar werk.
pi_60872354
Wat goed appelsap ruim 1 kilo in een week
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:52:42 #148
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60872815
gefeli appelsap!!

van mijn magische ruime kilo erbij is er idd. alweer bijna 1 af...zal toch wel vocht geweest zijn, of darmgedoe...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:51:00 #149
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60873649
Goedemorgen!
Gefeli appelsap! altijd fijn!
Dadelijk de stad in!! whoohhoo! En vanavond werken.
Gister al gewerkt. En het was de 2de keer dat ik in de bediening stond. Tjeetje het is zo druk ik loop ( pardon ren ) echt heel de avond! goed voor conditie! hehe
maar ja wat wil je als je werkt in een van de drukste bezochte restaurant van eindhoven..
  zondag 17 augustus 2008 @ 08:01:39 #150
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60894028
Mogge, wat is het rustig hier.

Gisterenavond lekker uit eten geweest (nog voor m'n verjaardag, lekker op tijd, 2 maanden na dato). Vast niet goed voor de lijn, maar de spareribs en chocolademousse waren wel erg lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')