Daar waren we al achter, toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij en ik, dat gaat niet werken schat
Ga lekker ontbijten in de stad Nynquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:38 schreef AKnynke het volgende:
hoe moet ik nu ontbijten? Ik heb al m'n borden ingepakt, al m'n snijplanken ingepakt en ik wil zo graag een boterham met hagelslag!
Als jullie nu eens een oplossing verzinnen, ga ik eerst m'n glas wegbrengen.
als ik daar tijd voor had was het een goed plan. Maar, om 11 uur komt iemand m'n kast kopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga lekker ontbijten in de stad NynEn gewoon lekker op je laatste dag daar croissantje, koffie, sapje en broodjes
Bij een hotel oid
quote:
Mijn gnoom-ideeën waren net wegquote:
Wel doen! Al weet je zéker dat ze niet controleren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zat te twijfelen net of ik wel een kaartje zou halen voor tussen Den Bosch en Utrecht. In bussen controleren ze toch nooit.
Je bent wel echt de lul als ze wel controleren heh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zat te twijfelen net of ik wel een kaartje zou halen voor tussen Den Bosch en Utrecht. In bussen controleren ze toch nooit.
voel je je weer een beejte beter?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je bent wel echt de lul als ze wel controleren heh.
Goeiemorgen trouwens![]()
![]()
![]()
Ik voel me *nu* wel ok hoor! In ieder geval goed genoeg om uit bed te komenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
voel je je weer een beejte beter?
Ik heb heerlijk ontbeten met chocoladebroodjes en een vers sapje!
Ohja je hebt dat ding vandaag heh! Heb je er een beetje zin in?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
even een dagje zonder man weg is ook best leuk
vind ik nou ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
even een dagje zonder man weg is ook best leuk
Duikpak met naaldhakken en in je tas als reserve sportkleding met gympenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:33 schreef octopussy het volgende:
godsamme ik weet niet of ik mijn duikpak met naaldhakken aan moet trekken, of een sportbroek met gympjes en een hemdje
misschienquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohja je hebt dat ding vandaag heh! Heb je er een beetje zin in?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:36 schreef Stereotomy het volgende:
'Goeiedag'
- 'Kaartje is niet nodig voor de bus hoor!'
''
Doe niet aan karma.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar het is wel goed voor je karma
Daaaagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:41 schreef AKnynke het volgende:
Zo. ik ga m'n laptop inpakken! Laaste post vanuit Maastricht!
Daag allemaal!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:41 schreef AKnynke het volgende:
Zo. ik ga m'n laptop inpakken! Laaste post vanuit Maastricht!
Daag allemaal!
?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:02 schreef Stereotomy het volgende:
I only know what I can see
So I imagine what could be
Where the horizon meets the air
Look for me out there
Someday I'll touch the blue blue sky
Someday I'll touch the blue blue sky
Wat heb je gedroomd dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:11 schreef freecell het volgende:
Ik kom hier trouwens te veelVanacht over jullie gedroomd
Ik weet het niet precies meer, was wat warrig allemaal, maar toen ik wakker werd, waren jij en CF net samen aan de drankquote:
Dan kom je hier idd veel te veelquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:11 schreef freecell het volgende:
Ik kom hier trouwens te veelVanacht over jullie gedroomd
Blehquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet lekkerdus ik kom hier maar even klagen dat ik me niet lekker voel
Oh noesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies meer, was wat warrig allemaal, maar toen ik wakker werd, waren jij en CF net samen aan de drank
Hoe dan ook niet besmettelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Buikkramp, rugkramp, gevoelige borsten, algehele malaise, chagrijnig gevoel, kribbig, snel geïrriteerd....wat is jullie diagnose?
Mag nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, KrnK hoeft zich dus geen zorgen te maken
Ik ga trouwens rabarbertaart maken vandaag. Is typisch Vlaams geloof ik. Idee?
zwangerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Buikkramp, rugkramp, gevoelige borsten, algehele malaise, chagrijnig gevoel, kribbig, snel geïrriteerd....wat is jullie diagnose?
Je hebt een gevaarlijke bloeding die slechts te stelpen is met grote hoeveelheden chocolade en thee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Je vergeet bergen aandacht en tederheidquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt een gevaarlijke bloeding die slechts te stelpen is met grote hoeveelheden chocolade en thee.
Mocht deze roodheid niet toenemen, kunnen we ook nog uitgaan van een innestelingsbloeding natuurlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Zwanger zou wel spannend zijnHeilige Maagd Maria
Maar er is idd enige roodheid waargenomen, het zou bloed kùnnen zijn. En ik heb zin in chocolade
Maar er zaten bonkjes en sliertjes bijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Mocht deze roodheid niet toenemen, kunnen we ook nog uitgaan van een innestelingsbloeding natuurlijk
Vrouw.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik woon in Belgie; daar mag datquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Mag niet
Langste dag geweest, dan eet je geen rabarber meer
Ja, dat ligt toch meer voor de hand. Met dat powerzaad van DH kan dat ook gewoon niet anders.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Mocht deze roodheid niet toenemen, kunnen we ook nog uitgaan van een innestelingsbloeding natuurlijk
Kusje kroel voor jouquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet lekkerdus ik kom hier maar even klagen dat ik me niet lekker voel
Hmm ongesteld? verkoudheidsvirusje? aankomend griepje desnoods? of ben je op stap geweestquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Dan valt innestelingsbloeding afquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar er zaten bonkjes en sliertjes bij
Das waar ook, die was zich aan het vermenigvuldigenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, dat ligt toch meer voor de hand. Met dat powerzaad van DH kan dat ook gewoon niet anders.
Ik geloof dat het rode leger oprukt, Isa!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:59 schreef freecell het volgende:
Dan valt innestelingsbloeding af
Ik vermoed dat er sprake is van een afstoting van het endometrium![]()
Heul niet!quote:
Een heul leger van springende eieren denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik geloof dat het rode leger oprukt, Isa!
Je haar wordt er stroef vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Er zit hier zo ranzig veel kalk in het water dat ik me daar geen zorgen over maak, freecell
zou je dat opnemen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Er zit hier zo ranzig veel kalk in het water dat ik me daar geen zorgen over maak, freecell
aahw..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Oh dat had ik gister ook. Drink wodka.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ja kunnen steer en DH niet gewoon een baby makenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een heul leger van springende eieren denk ikSnél bestrijden met wat onrustige genen van Steer.
Hebben we 2 vliegen in 1 klap
Nou heb ik de aftocht van Nynky gemistMaar ze zal toch wel snel weer scandinavisch zwaaien
En ik alwéér sokjes breien zekerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja kunnen steer en DH niet gewoon een baby maken!
Dat heb je ervan. Als je de SC-moedert wilt zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik alwéér sokjes breien zeker [ afbeelding ]
Das leuk toch? Als je kan breien tenminste, ik kan het nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik alwéér sokjes breien zeker [ afbeelding ]
Nee joh. Zo erg was het niet, ik merkte alleen dat ik nogal wat typfouten ging makenquote:
oi, jij dronk toch helemaal niet vaak/veel enzo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh. Zo erg was het niet, ik merkte alleen dat ik nogal wat typfouten ging maken
Ik denk wel dat een kind van DH en Steer gedoemd is om homo te worden; zoveel metro-genen in één kind...
En het wordt mijn zusjequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
En ze heet Sophieen wij worden allemaal tante
Nuchtere maag, jeweetsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oi, jij dronk toch helemaal niet vaak/veel enzo?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nuchtere maag, jeweetsDude, ik heb gisteren maar 4 glazen wijn op hoor, dat is minder dan jij toen je kwam eten, denk ik
Ja maar sommige mensen kunnen er gewoon beter tegenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nuchtere maag, jeweetsDude, ik heb gisteren maar 4 glazen wijn op hoor, dat is minder dan jij toen je kwam eten, denk ik
Ach joh, ff dooroefenen en voor je het weet kan je weer fléssen tegelik achterover slaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Twee nuchter, twee na het eten. Mijn imago, wat doe je
Mijn alcoholtolerantie is iig drastisch gedaald, de afgelopen jaren
ieuw snickers...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
4 snickers en een fles rosé wil je ook niet
yep, erg lekker voor af en toequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
Mmmm, limoncellodat moet ik ook weer s kopen
Nou, enjoy vanavond!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb limoncello in de koelkast
En wie gaat het kind dragen eigenlijk? Steer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
DH metro?
Dan wordt het toch een meisje
zo half Chinees
neequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En wie gaat het kind dragen eigenlijk? Steer?![]()
btw PF ga jij naar apeldoorn?
Ja, positiebroeken in Steers lengtemaat, dat gaat m niet wordenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:19 schreef DarkElf het volgende:
andersom lijkt me makkelijker, dat de grootste gaat werpen zeg maar
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, positiebroeken in Steers lengtemaat, dat gaat m niet worden
Ik ga naar Brussel, op tassenjachtVanavond naar die Batmanfilm
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
Als het erop aankomt is DH zacht hoor.
Ja?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
Als het erop aankomt is DH zacht hoor.
Mental image: pricelessquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
![]()
Btw ik zit al te filosoferen over de verwekking van het kinden hoe dat allemaal zal gaan
En welke hoek DH's benen moeten maken om "doggie style" bij Steer binnen te gaan
Dan rij je toch ff een dagje met mij meequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:35 schreef Vork het volgende:
Zo, ik moet toch nog wel even wat conditie opbouwen, voordat ik uberhaupt een maandlang door Europa kan fietsen (en dan hebben we het nog nieteens over snelheden en afstanden).
Voor de rest: Mastercardquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn onbetaalbaar Lein
Ja maar dat jij bijzonder bent, is niet nieuwquote:Op zaterdag 9 Augustus 2008 15:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
eerst vond ik wodka sterk en sambal pittig
nu drink en eet ik het bij het leven
lol wtfquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar dat jij bijzonder bent, is niet nieuw
Dure Champagne hoeft niet persé beter te zijn dan goedkope. Ik vind ook niet alle Champagnes lekker. Duur is het vaak omdat je een beetje voor de naam betaald. Van de bekende vind ik Mumm heel lekker. Of anders een Paul Marie Bertrand, die is ook héél lekker maar dat is mss wel omdat ik daar zelf heb geplukt. Daar zou ik wel weer zin in hebben, echt leuk is dat. Je slaapt dan op een zaaltje bij de boer thuis met 20-25 mensen en er is een kok die voor het eten zorgt. Tussen de middag en ´s avonds een 5 gangenmaal met wijn en Champagne. Goooodquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:48 schreef freecell het volgende:
Klinkt goed!![]()
Al moet ik zeggen dat ik het vercshil tussen goedkope en dure champagne nooit zo goed kan onderscheiden
aaaw wat liefquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ook niet. Maargoed, ik volg het lijstje alleen maar. Ze gaan ook brie van kaas-tucjes eten geloof ik
Wat voor budget? Man of vrouw?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zoek een cadeau voor iemand die ik 18 jaar ken, maar niet ken.
Liefst binnen 5 minuten.
Ga naar de Xenos, koop een leuk klein mandje, 2 leuke glaasjes. Ga naar de Hema, koop een flesje wijn of bubbels, een zakje knabbeltjes, doe het leuk samen in het mandje en doe er een strik omheenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
vrouw
20 jr
hm.. ja tientje of zo
als t leuk is meer
Dan doe je voor 2 tientjes en doe je er een kleed en een doosje condooms bijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
leuk idee! maar ik bedenk me net dat het met haar vriend samen is
Dan doe je er iets anders bij in, massage olie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:ze doen het zonder condooms
waarom weet ik dit
Als je dan ook nog 3x sex hebt gehad zónder condoom misschien wel jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
zou als je twee dagen heel veel eet (dus non stop) 's avonds bij de laatste dag opeens 6 kilo zwaarder kunnen zijn?
want als je bijv. een heel weekend alleen maar drokz neemt val je volgens mij ook heel veel af.
Drugs are bad, mkay?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
zou als je twee dagen heel veel eet (dus non stop) 's avonds bij de laatste dag opeens 6 kilo zwaarder kunnen zijn?
want als je bijv. een heel weekend alleen maar drokz neemt val je volgens mij ook heel veel af.
huhquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je dan ook nog 3x sex hebt gehad zónder condoom misschien wel ja![]()
btw drokztsss
Ja dat sowieso.quote:
Gezond is het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Maar ik vroeg me af als ik bijv nu de hele dag nonstop eet het al meteen omgezet wordt in vet of dat dat niet zo snel kan..
Ik denk van wel want je maag breekt het voedsel wat je eet meteen af toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik was het ook niet van plan
Maar ZOU het kunnen?
Ik zou zeggen, probeer het uit en hou er over op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja maar of het zou kunnen? Of als je nu heel veel eet je opeens over 7 dagen *ploef* aangekomen bent?
Ik schommel soms 1 a 1.5 kg in gewicht met een paar dagen tijd, maar meer ook niet. Vocht kan ook al heel wat schelen. Soms zie je van die types in zo'n zweetpak in de gym. Dan gaan ze na 't trainen op de weegschaal staan en zie je ze denken: "Zo toch weer 2 kg erafquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja maar of het zou kunnen? Of als je nu heel veel eet je opeens over 7 dagen *ploef* aangekomen bent?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
chago
Ja dat werkt niet ehquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik schommel soms 1 a 1.5 kg in gewicht met een paar dagen tijd, maar meer ook niet. Vocht kan ook al heel wat schelen. Soms zie je van die types in zo'n zweetpak in de gym. Dan gaan ze na 't trainen op de weegschaal staan en zie je ze denken: "Zo toch weer 2 kg eraf"
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dure Champagne hoeft niet persé beter te zijn dan goedkope. Ik vind ook niet alle Champagnes lekker. Duur is het vaak omdat je een beetje voor de naam betaald. Van de bekende vind ik Mumm heel lekker. Of anders een Paul Marie Bertrand, die is ook héél lekker maar dat is mss wel omdat ik daar zelf heb geplukt. Daar zou ik wel weer zin in hebben, echt leuk is dat. Je slaapt dan op een zaaltje bij de boer thuis met 20-25 mensen en er is een kok die voor het eten zorgt. Tussen de middag en ´s avonds een 5 gangenmaal met wijn en Champagne. Gooood
* kaasplankje kickboxed PF Ga trainen sukkel!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat werkt niet ehEr zijn ook mensen die beweren na het sporten meteen dunner te zijn. Volgens mij zwellen je spieren ook een beetje op? En kan dat niet. Tenzij heel veel vocht
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
* kaasplankje kickboxed PF Ga trainen sukkel!
Volgens mij wel inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat als het nu oorlog is het de hele tijd over de OS gaat.
Of is dit een geval van "oh er is altijd wel ergens oorlog"
Slechts een deels geslaagde dag dus?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. In trein terug naar het zuiden. Straks met de bus tussen Utrecht en Den Bosch. Samenvatting dag:
- Onbeperkt sushi eten voor 16,50 EUR met familie is tof
- Bij Skins Amsterdam 15 kaartjes en 3 samples (L'Artisan Tea for Two, Dzhonga en Timbuktu), en leuk gesprek met leuke blonde verkoopster Denise gehad + heb haar mailadres
- De verkoper bij de H&M voelde aan mijn kont toen ik zei dat ik lengtemaat 30 nodig had- nog steeds geen spijkerbroek
- Manneke Pis aan het Damrak heeft matige friet. Hoe kunnen die tot nr. 1 gekozen zijn van Nederland?
- Ik vraag me af hoe het in Georgie is.
Daarom vroeg ik niet wat ze ophad.......quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Maar wat ze op had, geen idee: mijn neus zat dicht na zoveel samples.
Ja of juist wel te vaak.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:09 schreef krakkemieke het volgende:
Den haag doet vast niet zo met z'n laptop......
Gewoon puntige ellebogen kweken en ermee werken zodat je gewoon vooraan staat joh!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Maar voor de rest wil ik wel een dagje net zo lang zijn als DH en dan een concert bezoeken ofzo.
Ik geloof dat PF meer kan dan ze denkt en zeker meer dan haar vader denkt. Maar daarom zei ik ook 'misschien'quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
Jij weet niet wat de verborgen talenten van PF zijn.
Vertel eens?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
HahaEr is toch al een cure for cancer
Klopt, zo kom je dus vooraan!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
mensen stellen het niet op prijs ellebogen in hun ballen gestompt te krijgen.
Ja? Voor niks die kutstudie gevolgd dus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
HahaEr is toch al een cure for cancer
Dat zei je er niet bijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
Chemo en operaties kunnen helpen als je er vroeg genoeg bij bent.
Sommige soorten kanker worden pas gevonden als er niks meer aan te doen is.
Het gaat om DE methode die altijd geneest.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Epic fail trouwens.
Die knakker naast me heeft zijn benen gespreid en daar z'n laptop tussen gelegd. Zijn ballen moeten onderhand wel goed warm zijn.
Ribbroeken.
Ga anders streaken op het Damrakquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb nog 6 lege dagen te vullen
2 ochtendjes dokter, maar dan blijven er nog 4 ochtenden 6 middagen 6 avonden en 5 nachten over
Als het kan drie keer een avond sporten, maar iets bijdragen aan de samenleving oid is ook wel OK
Tips ?
Hahaha kom maar een stukje proeven krakkiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
Het is jouw schuld kaasplankje, nu heb ik zin in reblochon!
Ik denk niet dat dat het nieuws haaltquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ja. Ik geniet van de warmte die vanuit zijn been naar de mijne overstraalt. Onze moleculen trillen dankzij gelijke temperaturen als 1.
En idd, het journaal wordt idd een stuk leuker van een streakende PF op de Dam!
Ja dat trok ie nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ja stel dat iemand naar jouw tietjes kijkt. Zozo.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat trok ie niet![]()
Ik ga nu even een eigen mening verzinnen
tot zo!
Als het er rustig is durf ik welquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vond het naakstrand altijd leuk. Rustig, schoon, aardige mensen.
En nooit schurend zand tussen het elastiek van je badpak!
Nee, mijn moeder was hier net met vakantiefoto's uit Quebec, en dat was zó mooi dat ik er helemaal warm van geworden benquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Is het bij jullie ook zo koud? Ik zit echt te bibberen in mn vest
... Hoe ontzettend... aandoenlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder was hier net met vakantiefoto's uit Quebec, en dat was zó mooi dat ik er helemaal warm van geworden ben
Metro's, emo's... Watjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
Allemaal emo's, de mannen van de Cul sc.
Emo's, metro's, watjes en moederskindjes. *zucht*quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
álle mannen zijn moederskinderen mijn bestequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
vanmiddag welquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Is het bij jullie ook zo koud? Ik zit echt te bibberen in mn vest
heb je al een kado?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik moet zo naar een verjaardag
nou ja eigenlijk al 5 uur geleden
maar dat haat ik
Moe-ig, koud en knorrigquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, how YOU doin'? Fysiek weer wat fitter?
Oh maakt niet uit! Ik heb al de hele dag een kuthumeur en de hele wereld is tegen maar gelukkig was jij er tenminste om dat te bevestigenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moe-ig, koud en knorrigKheb lelijk gedaan tegen PF vanmiddag. Nu TV kijken, kan slechter.
Hoe is t met jou?
Amai ik ben heet johquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
Kaasplankje is oververhit
En oh jee. Wat had ze gedaan, dan?
Ik heb gewinkeld, maar nog steeds niet DE tas gevonden. Nou ja, ik zag er een van Tod's die heel mooi en heeeeel duur was, maar die was te klein
Vanmiddag was je echt aan het mutsen, en ik ergerde me eraanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit! Ik heb al de hele dag een kuthumeur en de hele wereld is tegen maar gelukkig was jij er tenminste om dat te bevestigen
Oh. Nu doe ik kut.
Verwoordde is met dubbel dquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik verwoorde het misschien een beetje raar
maar het hield me al dagen bezig
Ik geloof niet dat ik PF ooit iets anders heb zien doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ach, je moet gewoon eerst posten en dan pas nadenken. anders is er niks aan
zure taalpuristquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Verwoordde is met dubbel den het was meer een dieetclubvraag
Ja. Inderdaad. Problemen mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dan had iedereen zich aangevallen gevoeldquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Verwoordde is met dubbel den het was meer een dieetclubvraag
Gijse duivelquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe oud is kaasplankje eigenlijk? AFgaande op zijn avatar denk ik dat ie 35-40, niet erg hot en wel vrijgezel is
understatement!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
PF, je schrijft echt al stukken beter dan een paar maanden geleden hoor
Ja da kan ge ook ni weten eh, allee kzen 31quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten hoe oud jij bent?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En jouw haar zit stukken beter dan vorig jaar
Zet dan wat interessant info in je profiel ofzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja da kan ge ook ni weten eh, allee kzen 31
Voldoe je ook aan de tweede helft van de 20/20 regel?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zet dan wat interessant info in je profiel ofzo
Wat voor werk doe je?
Toen was ik ook een beetje in de warquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
PF, je schrijft echt al stukken beter dan een paar maanden geleden hoor
ik heb een eigen toko en bezorg allemaal kleine pakketjes, brieven, documenten en andere shit op deze fietsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zet dan wat interessant info in je profiel ofzo
Wat voor werk doe je?
Ik volg je ff niet, xcuz mequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voldoe je ook aan de tweede helft van de 20/20 regel?
Ja waarom niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
En, belangrijker vraag: waarom ben je in hemelsnaam op zaterdagavond thuis?
Ik ben dan wel een man, en het hier mee eensquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ook al ben ik vrouw, ik vind mooie benen interessanter dan blote borsten.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
lianne hier op de telefoon van moblo :p
ik heb niets te melden :p
Waar moet dat heen met CUL?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
lianne hier op de telefoon van moblo :p
ik heb niets te melden :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |