quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:08 schreef golfer het volgende:
Boe!
Ik ga me voorbereiden om straks om 04:00 uur het gewichtheffen voor vrouwen van -48 kilo te bekijken.
-48 kilo, bestaat dat dan? volgens mij is dat het gewicht van 1 tiet van b.
Ik kan mij er ook weinig bij voorstellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:10 schreef ColdFeet het volgende:48 kilo spier, lekkere wijven zullen dat zijn
Drink je ook de restjes bier en wijn nog even op? Is zo zonde andersquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:59 schreef Vork het volgende:
Zal ik dan maar de lichten uit doen en de deur op slot?
Maar daarvoor heb ik jou toch gewoon binnengesloten. Dan komt dat ook weer in orde.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:07 schreef remlof het volgende:
Drink je ook de restjes bier en wijn nog even op? Is zo zonde anders
Euhm Stereotomyquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:58 schreef Stereotomy het volgende:
Bovendien weet jij mijn naam wel quid pro quo![]()
![]()
Da's een goeie zin om iemand mee in bed te krijgen nadat je weet hoe de ander heet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ben nu wel aan slapen toe inmiddels, jij?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
Maarja, ik ga ook slapen. Morgen fokking in de bus zitten tussen Den Bosch en Utrecht. Kut Prorail.
Trusten Hob. Die vast een hele mooie naam heeft.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een vriend bracht me naar huis. Maar die moest wel echt een lekkere omelet van mij eten
zegt ie.. je vriendje is wel blij met je. niet ?
mensen moeten eten tochquote:
Auwquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
mensen moeten eten toch
tomaat, ei, kaas
ik ging geen kaas eten want kaas is vloeibare duivel!
ik heb m'n nagel er afgeschaafd met de kaasschaaf
Ochtendenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:32 schreef Liejannuh het volgende:
Iets met drank PF?
Have a nice day! Ik ga er zo vandoor.![]()
Gaan we echt niet mini-meeten in de trein Steer?
Goh. 14.gifquote:Fierce fighting between Russian and Georgian troops continues in the Georgian breakaway region of South Ossetia, reports say, while discussions at the United Nations make little progress.
hoezo?quote:
Jij en ik, dat gaat niet werken schatquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoezo?
Niets mis met ochtenden! ik ben een ochtendpersoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |