om 43 bij mn huis weglopen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je 1:13 wilt halen, moet je NU mascara opdoenGa je via Muziekwijk?
Deo! vergeet deo niet!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
om 43 bij mn huis weglopen!
mascara van gister - check
Ik heb dat nooit helemaal begrepen. Behalve met voetbal. Dat nationalistische, het bij een volk willen horen en daarbij geweld willen gebruiken als dat niet helemaal lukt ofzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:36 schreef MissHobje het volgende:
Ja idd. Steer! Wat maakt het nou uit
Stomme haatdragende mensen enzo
Zonde en zielig
Ze is niet zo moeilijk:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude, jij weet niets van vrouwenOutfits uitkiezen en make-up aanbrengen is veel belangrijker dan naar het station fietsen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
kleren van gister - check
duh hakken!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oke
hakken = pf 1.85
of slippers
symbolisch! in relatie met PF's vraag 'hakken of slippers'quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:46 schreef ColdFeet het volgende:
Sinds wanneer ben jij allergisch, pieperd?
Je hebt iets gemistquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, jij en ik, wij hebben nog nooit gemeet.
Jij en ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, jij en ik, wij hebben nog nooit gemeet.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
symbolisch! in relatie met PF's vraag 'hakken of slippers'
metaforen enzo!![]()
Ja, YouTube helpt je echt sneller de bus te halenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat gevoel heb ik ook altijd, jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn leven wordt wel completer als ik Hobje ook eens meet, ja.
Als ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik heb alleen echte allergieen, geen symbolische
Die beeldspraak gaat me boven mijn pet
Kan echt niet hequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook altijd, ja
Ik vertel alleen dat je tof bent, niet hoe tofquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ey niet teveel credits he
dan gaat ie dinge verwachten
Met credits strooitquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ey niet teveel credits he
dan gaat ie dinge verwachten
Dat doe ik ook allemaalquote:
Iew, sportenquote:Omdat 'men' morgen vroeg weer moet sporten.![]()
![]()
Deze hebben wel een héle lange punt. Met iets minder lange punten zijn ze best mooi.quote:
FAIL.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
mên
001. 428 Principessa.Farfallus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |