Nynke Ratzinger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:00 schreef AKnynke het volgende:
oh, en Lein! Ik ben ook vrijgezel, en ik ga ook nooit trouwen.
Ohja, als ik 35 ben, met een man die benedict heet, als hij voor die tijd nog niet getrouwd is.
Aber dan muss ik deutsch reden, Benedict ist ein deutshcer!
ik ga altijd m'n eigen achternaam houden! Want die is vet tof!quote:
Laat Stefan je nergens toe dwingen, hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:04 schreef octopussy het volgende:
wat zijn jullie weer ouderwets gezellig belachelijk veel aan het posten
ik moet naar bed![]()
geen zin in
maar het moet
Ik ga geloof ik met Isa trouwen als ik 40 en ongehuwd ben. Of was het als Isa 40 en ongehuwd is?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:00 schreef AKnynke het volgende:
oh, en Lein! Ik ben ook vrijgezel, en ik ga ook nooit trouwen.
Ohja, als ik 35 ben, met een man die benedict heet, als hij voor die tijd nog niet getrouwd is.
Aber dan muss ik deutsch reden, Benedict ist ein deutshcer!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Laat Stefan je nergens toe dwingen, hoor
[terugleespost isa]quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik met Isa trouwen als ik 40 en ongehuwd ben. Of was het als Isa 40 en ongehuwd is?
quote:
En dan 4 blonde kindertjes maken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik met Isa trouwen als ik 40 en ongehuwd ben. Of was het als Isa 40 en ongehuwd is?
Jij maakt echt geen vrienden vandaag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[terugleespost isa]
Doe maar wanneer jij 40 wordt. Anders mag je je trouwerij nu al beginnen te plannen!![]()
[/terugleespost isa]
Van een anonieme donor die niet betrokken wenst te zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan 4 blonde kindertjes maken?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:20 schreef freecell het volgende:
Ik slaap, wens in het bijzonder Knynke een goede laatste nacht en zie jullie morgen wel weer
De dag is pas 10 minuten oud.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij maakt echt geen vrienden vandaag.
Bwhehehequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van een anonieme donor die niet betrokken wenst te zijn
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van een anonieme donor die niet betrokken wenst te zijn
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:49 schreef krakkemieke het volgende:
Niet altijd Duderinnetje....
Mangs wel, moar ait nich....dat taaltje spreek ik ook een beetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Beter dan met jou, mag ik hopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]!
Ja meer auw![]()
Moet zo ook naar bed merk ikmaar heb eigenlijk geen zin nog, sleep laptop wel ff mee.
En met jouhou >???
Ja? Dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wauw, en gister heb je ook al negatieve kudo´s gescoord. You´re on a roll.
ik heb koude wodka o vastquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:02 schreef krakkemieke het volgende:
Je kan je vingers altijd koelen.
Doe wat kouds in een plastic zakje en doe het in een washand of handdoek. doe het dan op je vingers.
Je laatste keer in Maastricht lang voelen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:16 schreef AKnynke het volgende:
Ik lig al in bed, maar moet m'n tanden toch nog maar even gaan poetsen enzo. Dan is het ook bijna genoeg voor mij!
Ik weet lekker waar de O voor staat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik heb koude wodka o vast
Thanks! Komt wel goed denk ik. Mr. Tilburg zowieso, eerst dat verhuizen maar even achter de rug hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Truste Nynke, en succes met verhuizen en Mr. Tilburg morgen
Damn, vodka en keukenapparatuur, wie had dat ooit gedacht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
DE WODKA WERKT
INVINCIBLE PRINCESS
Nu nog?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
de wodka zegt dat we uit gaan
Als je 1:13 wilt halen, moet je NU mascara opdoenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik moet dan om 0:43 weg of om 1:13
ga ik het halen
Dat hangt ervanaf hoever je moet lopen/fietsen naar die bushalte/dat stationquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik moet dan om 0:43 weg of om 1:13
ga ik het halen
Je kan nmatuurlijk ook gewoon thuis blijven en vroeg gaan slapen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf hoever je moet lopen/fietsen naar die bushalte/dat station
Dude, jij weet niets van vrouwenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf hoever je moet lopen/fietsen naar die bushalte/dat station
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |