ff luisterenquote:
Klopt! Geweldige stad, mits je de regels in acht neemtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
Fantastisch, lees net weer een nieuwe update van mijn toneelverloofde, die nu in Johannesburg zit voor stage.CF, jij hebt daar toch ook gezeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Das nou het heerlijke van internetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Eigenlijk lult iedereen hier ook maar zijn ditjes en datjes door elkaar heen, bij gebrek aan beter hè?
Nou, eerst zat ze in een zwarte wijk en nu zit ze in Camps Bay, en ik geloof dat het uitgaan daar erg gezellig is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klopt! Geweldige stad, mits je de regels in acht neemt
Je had ons bij Big Brother moeten zien, dát was pas kansloos. Dit is valt nog reuze mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Eigenlijk lult iedereen hier ook maar zijn ditjes en datjes door elkaar heen, bij gebrek aan beter hè?
Lekker frips vind ik het, om af te wisselen met wijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond dat één avond lekker dacht ik, en toen wilde ik gewoon weer lekkere wijn drinken.
uhu, ik voel je!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker frips vind ik het, om af te wisselen met wijnHet moet wel ijs- en ijskoud zijn.
Onze BB verslaving, dát was pas lastig uitleggen aan familie, vrienden en collega'squote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
Je had ons bij Big Brother moeten zien, dát was pas kansloos. Dit is valt nog reuze mee.
Nee ik vind het juist erg vermakelijk hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Das nou het heerlijke van internet![]()
![]()
Wil je erover typen meis>?
yes!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:50 schreef Leintjeuh het volgende:
PF dat liedje van kate Perry is geniaal, dankje
Grote broer... workshop... achtig... iets.... euhhh...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onze BB verslaving, dát was pas lastig uitleggen bij familie, vrienden en collega's
Hoe is het met jou nu?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Das nou het heerlijke van internet![]()
![]()
Wil je erover typen meis>?
O dat afwisselen heb ik niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker frips vind ik het, om af te wisselen met wijnHet moet wel ijs- en ijskoud zijn.
Wat is beter dan dit dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
- ik heb het koudquote:
Want je hebt alle belangrijke mensen gedag gezegd?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:53 schreef AKnynke het volgende:
Zo.
Nu ga ik geen afscheid meer nemen van mensen in Maastricht!![]()
![]()
LOL!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Grote broer... workshop... achtig... iets.... euhhh...
doegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:54 schreef borisz het volgende:
Ik duik mijn nest in, morgenvroeg wielrennen kijken
Ajuus
yes. eindelijk. hoe raar dat ook klinkt!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Want je hebt alle belangrijke mensen gedag gezegd?
Wat jij nodig hebt, is een dosis gezond verstandquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
lein m'n vingers gaan ontsteken en nu vallen ze er afof voor altijd verlamd wat de dokter zei
i need sum magic pills
Een goed boek lezen.quote:
ik zit er al heel lang niet meer aan maar ze worden warm en pijnlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt, is een dosis gezond verstand
Was je handen met uni cura zeep (desinfecterend) of iets dat er op lijkt, plak er pleisters op en zit er niet meer aan.
Doooohooooooodquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
lein m'n vingers gaan ontsteken en nu vallen ze er afof voor altijd verlamd wat de dokter zei
i need sum magic pills
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
- ik heb het koud
- ik moest niezen
- alles doet pijn
- alles jeukt
- m'n buik is opgeblazen
- ik voel me stom en bah en stom en bah en stom en bah en stom en bah
- en alles doet pijn
- en mn vingers zijn koud
- en mn voeten
- en ik word moe van m'n gezeur
Knuffelalertquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik zit er al heel lang niet meer aan maar ze worden warm en pijnlijk
ze schrok gewoon van m'n vingersen als ik er aanzat zou ik m'n vingertoppen heel lang niet kunnen gebruiken
huuuuh
Veldhuis en Kemper Morgen Zal beter zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ga lekker slapen prinsesje.
Neem een kruik mee en een kopje thee ofzo.
Morgen is het beter.
heb ik echt getypt dat ze er af gaan vallenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doooohoooooood
Zei de dokter dat echt? Of alleen om je te laten schrikken?
Mooorgen zal het vreeeeeeeeeeeeeeeeeede zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Veldhuis en Kemper Morgen Zal beter zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |