Mag nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, KrnK hoeft zich dus geen zorgen te maken
Ik ga trouwens rabarbertaart maken vandaag. Is typisch Vlaams geloof ik. Idee?
zwangerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Buikkramp, rugkramp, gevoelige borsten, algehele malaise, chagrijnig gevoel, kribbig, snel geïrriteerd....wat is jullie diagnose?
Je hebt een gevaarlijke bloeding die slechts te stelpen is met grote hoeveelheden chocolade en thee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Buikkramp, rugkramp, gevoelige borsten, algehele malaise, chagrijnig gevoel, kribbig, snel geïrriteerd....wat is jullie diagnose?
Je vergeet bergen aandacht en tederheidquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt een gevaarlijke bloeding die slechts te stelpen is met grote hoeveelheden chocolade en thee.
Mocht deze roodheid niet toenemen, kunnen we ook nog uitgaan van een innestelingsbloeding natuurlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Zwanger zou wel spannend zijnHeilige Maagd Maria
Maar er is idd enige roodheid waargenomen, het zou bloed kùnnen zijn. En ik heb zin in chocolade
Maar er zaten bonkjes en sliertjes bijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Mocht deze roodheid niet toenemen, kunnen we ook nog uitgaan van een innestelingsbloeding natuurlijk
Vrouw.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik woon in Belgie; daar mag datquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Mag niet
Langste dag geweest, dan eet je geen rabarber meer
Ja, dat ligt toch meer voor de hand. Met dat powerzaad van DH kan dat ook gewoon niet anders.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Mocht deze roodheid niet toenemen, kunnen we ook nog uitgaan van een innestelingsbloeding natuurlijk
Kusje kroel voor jouquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet lekkerdus ik kom hier maar even klagen dat ik me niet lekker voel
Hmm ongesteld? verkoudheidsvirusje? aankomend griepje desnoods? of ben je op stap geweestquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Dan valt innestelingsbloeding afquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar er zaten bonkjes en sliertjes bij
Das waar ook, die was zich aan het vermenigvuldigenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, dat ligt toch meer voor de hand. Met dat powerzaad van DH kan dat ook gewoon niet anders.
Ik geloof dat het rode leger oprukt, Isa!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:59 schreef freecell het volgende:
Dan valt innestelingsbloeding af
Ik vermoed dat er sprake is van een afstoting van het endometrium![]()
Heul niet!quote:
Een heul leger van springende eieren denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik geloof dat het rode leger oprukt, Isa!
Je haar wordt er stroef vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Er zit hier zo ranzig veel kalk in het water dat ik me daar geen zorgen over maak, freecell
zou je dat opnemen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Er zit hier zo ranzig veel kalk in het water dat ik me daar geen zorgen over maak, freecell
aahw..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet lekkerdus ik kom hier maar even klagen dat ik me niet lekker voel
Oh dat had ik gister ook. Drink wodka.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ja kunnen steer en DH niet gewoon een baby makenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een heul leger van springende eieren denk ikSnél bestrijden met wat onrustige genen van Steer.
Hebben we 2 vliegen in 1 klap
Nou heb ik de aftocht van Nynky gemistMaar ze zal toch wel snel weer scandinavisch zwaaien
En ik alwéér sokjes breien zekerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja kunnen steer en DH niet gewoon een baby maken!
Dat heb je ervan. Als je de SC-moedert wilt zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik alwéér sokjes breien zeker [ afbeelding ]
Das leuk toch? Als je kan breien tenminste, ik kan het nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik alwéér sokjes breien zeker [ afbeelding ]
Nee joh. Zo erg was het niet, ik merkte alleen dat ik nogal wat typfouten ging makenquote:
oi, jij dronk toch helemaal niet vaak/veel enzo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh. Zo erg was het niet, ik merkte alleen dat ik nogal wat typfouten ging maken
Ik denk wel dat een kind van DH en Steer gedoemd is om homo te worden; zoveel metro-genen in één kind...
En het wordt mijn zusjequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
En ze heet Sophieen wij worden allemaal tante
Nuchtere maag, jeweetsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oi, jij dronk toch helemaal niet vaak/veel enzo?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nuchtere maag, jeweetsDude, ik heb gisteren maar 4 glazen wijn op hoor, dat is minder dan jij toen je kwam eten, denk ik
Ja maar sommige mensen kunnen er gewoon beter tegenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nuchtere maag, jeweetsDude, ik heb gisteren maar 4 glazen wijn op hoor, dat is minder dan jij toen je kwam eten, denk ik
Ach joh, ff dooroefenen en voor je het weet kan je weer fléssen tegelik achterover slaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Twee nuchter, twee na het eten. Mijn imago, wat doe je
Mijn alcoholtolerantie is iig drastisch gedaald, de afgelopen jaren
ieuw snickers...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
4 snickers en een fles rosé wil je ook niet
yep, erg lekker voor af en toequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
Mmmm, limoncellodat moet ik ook weer s kopen
Nou, enjoy vanavond!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb limoncello in de koelkast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |