En wie gaat het kind dragen eigenlijk? Steer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
DH metro?
Dan wordt het toch een meisje
zo half Chinees
neequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En wie gaat het kind dragen eigenlijk? Steer?![]()
btw PF ga jij naar apeldoorn?
Ja, positiebroeken in Steers lengtemaat, dat gaat m niet wordenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:19 schreef DarkElf het volgende:
andersom lijkt me makkelijker, dat de grootste gaat werpen zeg maar
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, positiebroeken in Steers lengtemaat, dat gaat m niet worden
Ik ga naar Brussel, op tassenjachtVanavond naar die Batmanfilm
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
Als het erop aankomt is DH zacht hoor.
Ja?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
Als het erop aankomt is DH zacht hoor.
Mental image: pricelessquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
![]()
Btw ik zit al te filosoferen over de verwekking van het kinden hoe dat allemaal zal gaan
En welke hoek DH's benen moeten maken om "doggie style" bij Steer binnen te gaan
Dan rij je toch ff een dagje met mij meequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:35 schreef Vork het volgende:
Zo, ik moet toch nog wel even wat conditie opbouwen, voordat ik uberhaupt een maandlang door Europa kan fietsen (en dan hebben we het nog nieteens over snelheden en afstanden).
Voor de rest: Mastercardquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn onbetaalbaar Lein
Ja maar dat jij bijzonder bent, is niet nieuwquote:Op zaterdag 9 Augustus 2008 15:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
eerst vond ik wodka sterk en sambal pittig
nu drink en eet ik het bij het leven
lol wtfquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar dat jij bijzonder bent, is niet nieuw
Dure Champagne hoeft niet persé beter te zijn dan goedkope. Ik vind ook niet alle Champagnes lekker. Duur is het vaak omdat je een beetje voor de naam betaald. Van de bekende vind ik Mumm heel lekker. Of anders een Paul Marie Bertrand, die is ook héél lekker maar dat is mss wel omdat ik daar zelf heb geplukt. Daar zou ik wel weer zin in hebben, echt leuk is dat. Je slaapt dan op een zaaltje bij de boer thuis met 20-25 mensen en er is een kok die voor het eten zorgt. Tussen de middag en ´s avonds een 5 gangenmaal met wijn en Champagne. Goooodquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:48 schreef freecell het volgende:
Klinkt goed!![]()
Al moet ik zeggen dat ik het vercshil tussen goedkope en dure champagne nooit zo goed kan onderscheiden
aaaw wat liefquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ook niet. Maargoed, ik volg het lijstje alleen maar. Ze gaan ook brie van kaas-tucjes eten geloof ik
Wat voor budget? Man of vrouw?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zoek een cadeau voor iemand die ik 18 jaar ken, maar niet ken.
Liefst binnen 5 minuten.
Ga naar de Xenos, koop een leuk klein mandje, 2 leuke glaasjes. Ga naar de Hema, koop een flesje wijn of bubbels, een zakje knabbeltjes, doe het leuk samen in het mandje en doe er een strik omheenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
vrouw
20 jr
hm.. ja tientje of zo
als t leuk is meer
Dan doe je voor 2 tientjes en doe je er een kleed en een doosje condooms bijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
leuk idee! maar ik bedenk me net dat het met haar vriend samen is
Dan doe je er iets anders bij in, massage olie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:ze doen het zonder condooms
waarom weet ik dit
Als je dan ook nog 3x sex hebt gehad zónder condoom misschien wel jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
zou als je twee dagen heel veel eet (dus non stop) 's avonds bij de laatste dag opeens 6 kilo zwaarder kunnen zijn?
want als je bijv. een heel weekend alleen maar drokz neemt val je volgens mij ook heel veel af.
Drugs are bad, mkay?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
zou als je twee dagen heel veel eet (dus non stop) 's avonds bij de laatste dag opeens 6 kilo zwaarder kunnen zijn?
want als je bijv. een heel weekend alleen maar drokz neemt val je volgens mij ook heel veel af.
huhquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je dan ook nog 3x sex hebt gehad zónder condoom misschien wel ja![]()
btw drokztsss
Ja dat sowieso.quote:
Gezond is het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Maar ik vroeg me af als ik bijv nu de hele dag nonstop eet het al meteen omgezet wordt in vet of dat dat niet zo snel kan..
Ik denk van wel want je maag breekt het voedsel wat je eet meteen af toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik was het ook niet van plan
Maar ZOU het kunnen?
Ik zou zeggen, probeer het uit en hou er over op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja maar of het zou kunnen? Of als je nu heel veel eet je opeens over 7 dagen *ploef* aangekomen bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |