Ik schommel soms 1 a 1.5 kg in gewicht met een paar dagen tijd, maar meer ook niet. Vocht kan ook al heel wat schelen. Soms zie je van die types in zo'n zweetpak in de gym. Dan gaan ze na 't trainen op de weegschaal staan en zie je ze denken: "Zo toch weer 2 kg erafquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja maar of het zou kunnen? Of als je nu heel veel eet je opeens over 7 dagen *ploef* aangekomen bent?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
chago
Ja dat werkt niet ehquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik schommel soms 1 a 1.5 kg in gewicht met een paar dagen tijd, maar meer ook niet. Vocht kan ook al heel wat schelen. Soms zie je van die types in zo'n zweetpak in de gym. Dan gaan ze na 't trainen op de weegschaal staan en zie je ze denken: "Zo toch weer 2 kg eraf"
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dure Champagne hoeft niet persé beter te zijn dan goedkope. Ik vind ook niet alle Champagnes lekker. Duur is het vaak omdat je een beetje voor de naam betaald. Van de bekende vind ik Mumm heel lekker. Of anders een Paul Marie Bertrand, die is ook héél lekker maar dat is mss wel omdat ik daar zelf heb geplukt. Daar zou ik wel weer zin in hebben, echt leuk is dat. Je slaapt dan op een zaaltje bij de boer thuis met 20-25 mensen en er is een kok die voor het eten zorgt. Tussen de middag en ´s avonds een 5 gangenmaal met wijn en Champagne. Gooood
* kaasplankje kickboxed PF Ga trainen sukkel!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat werkt niet ehEr zijn ook mensen die beweren na het sporten meteen dunner te zijn. Volgens mij zwellen je spieren ook een beetje op? En kan dat niet. Tenzij heel veel vocht
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
* kaasplankje kickboxed PF Ga trainen sukkel!
Volgens mij wel inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat als het nu oorlog is het de hele tijd over de OS gaat.
Of is dit een geval van "oh er is altijd wel ergens oorlog"
Slechts een deels geslaagde dag dus?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. In trein terug naar het zuiden. Straks met de bus tussen Utrecht en Den Bosch. Samenvatting dag:
- Onbeperkt sushi eten voor 16,50 EUR met familie is tof
- Bij Skins Amsterdam 15 kaartjes en 3 samples (L'Artisan Tea for Two, Dzhonga en Timbuktu), en leuk gesprek met leuke blonde verkoopster Denise gehad + heb haar mailadres
- De verkoper bij de H&M voelde aan mijn kont toen ik zei dat ik lengtemaat 30 nodig had- nog steeds geen spijkerbroek
- Manneke Pis aan het Damrak heeft matige friet. Hoe kunnen die tot nr. 1 gekozen zijn van Nederland?
- Ik vraag me af hoe het in Georgie is.
Daarom vroeg ik niet wat ze ophad.......quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Maar wat ze op had, geen idee: mijn neus zat dicht na zoveel samples.
Ja of juist wel te vaak.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:09 schreef krakkemieke het volgende:
Den haag doet vast niet zo met z'n laptop......
Gewoon puntige ellebogen kweken en ermee werken zodat je gewoon vooraan staat joh!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Maar voor de rest wil ik wel een dagje net zo lang zijn als DH en dan een concert bezoeken ofzo.
Ik geloof dat PF meer kan dan ze denkt en zeker meer dan haar vader denkt. Maar daarom zei ik ook 'misschien'quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
Jij weet niet wat de verborgen talenten van PF zijn.
Vertel eens?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
HahaEr is toch al een cure for cancer
Klopt, zo kom je dus vooraan!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
mensen stellen het niet op prijs ellebogen in hun ballen gestompt te krijgen.
Ja? Voor niks die kutstudie gevolgd dus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
HahaEr is toch al een cure for cancer
Dat zei je er niet bijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
Chemo en operaties kunnen helpen als je er vroeg genoeg bij bent.
Sommige soorten kanker worden pas gevonden als er niks meer aan te doen is.
Het gaat om DE methode die altijd geneest.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Epic fail trouwens.
Die knakker naast me heeft zijn benen gespreid en daar z'n laptop tussen gelegd. Zijn ballen moeten onderhand wel goed warm zijn.
Ribbroeken.
Ga anders streaken op het Damrakquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb nog 6 lege dagen te vullen
2 ochtendjes dokter, maar dan blijven er nog 4 ochtenden 6 middagen 6 avonden en 5 nachten over
Als het kan drie keer een avond sporten, maar iets bijdragen aan de samenleving oid is ook wel OK
Tips ?
Hahaha kom maar een stukje proeven krakkiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
Het is jouw schuld kaasplankje, nu heb ik zin in reblochon!
Ik denk niet dat dat het nieuws haaltquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ja. Ik geniet van de warmte die vanuit zijn been naar de mijne overstraalt. Onze moleculen trillen dankzij gelijke temperaturen als 1.
En idd, het journaal wordt idd een stuk leuker van een streakende PF op de Dam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |