Ja dat trok ie nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ja stel dat iemand naar jouw tietjes kijkt. Zozo.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat trok ie niet![]()
Ik ga nu even een eigen mening verzinnen
tot zo!
Als het er rustig is durf ik welquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vond het naakstrand altijd leuk. Rustig, schoon, aardige mensen.
En nooit schurend zand tussen het elastiek van je badpak!
Nee, mijn moeder was hier net met vakantiefoto's uit Quebec, en dat was zó mooi dat ik er helemaal warm van geworden benquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Is het bij jullie ook zo koud? Ik zit echt te bibberen in mn vest
... Hoe ontzettend... aandoenlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder was hier net met vakantiefoto's uit Quebec, en dat was zó mooi dat ik er helemaal warm van geworden ben
Metro's, emo's... Watjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
Allemaal emo's, de mannen van de Cul sc.
Emo's, metro's, watjes en moederskindjes. *zucht*quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
álle mannen zijn moederskinderen mijn bestequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
vanmiddag welquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Is het bij jullie ook zo koud? Ik zit echt te bibberen in mn vest
heb je al een kado?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik moet zo naar een verjaardag
nou ja eigenlijk al 5 uur geleden
maar dat haat ik
Moe-ig, koud en knorrigquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, how YOU doin'? Fysiek weer wat fitter?
Oh maakt niet uit! Ik heb al de hele dag een kuthumeur en de hele wereld is tegen maar gelukkig was jij er tenminste om dat te bevestigenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moe-ig, koud en knorrigKheb lelijk gedaan tegen PF vanmiddag. Nu TV kijken, kan slechter.
Hoe is t met jou?
Amai ik ben heet johquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
Kaasplankje is oververhit
En oh jee. Wat had ze gedaan, dan?
Ik heb gewinkeld, maar nog steeds niet DE tas gevonden. Nou ja, ik zag er een van Tod's die heel mooi en heeeeel duur was, maar die was te klein
Vanmiddag was je echt aan het mutsen, en ik ergerde me eraanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit! Ik heb al de hele dag een kuthumeur en de hele wereld is tegen maar gelukkig was jij er tenminste om dat te bevestigen
Oh. Nu doe ik kut.
Verwoordde is met dubbel dquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik verwoorde het misschien een beetje raar
maar het hield me al dagen bezig
Ik geloof niet dat ik PF ooit iets anders heb zien doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ach, je moet gewoon eerst posten en dan pas nadenken. anders is er niks aan
zure taalpuristquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Verwoordde is met dubbel den het was meer een dieetclubvraag
Ja. Inderdaad. Problemen mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dan had iedereen zich aangevallen gevoeldquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Verwoordde is met dubbel den het was meer een dieetclubvraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |