Is die ene site in de OP gewoon je algemene site waar alles op staat of op komt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:29 schreef emarwii het volgende:
Ik ben op het moment erg druk bezig met 2 reviews. De kleine zeemermin is er 1 van. Een aantal scenes zijn zelfs al klaar. Ik weet nu nog niet wat mijn volgende review word, maar waarschijnlijk een mega drive of DS game.
Ik zal er morgen even een aantal bekijken!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:43 schreef emarwii het volgende:
alle filmpjes op een rijtje:
www.dgvf.come2me.nl
Kijk dan op de pagina: Gefrustreerde reviews !!
Hij komt uit het noorden daar is de zwartekracht anders!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef Sackboy het volgende:
Wat een rare deurkruk heb jij.
[ afbeelding ]
DS man, doen, lekker met je camera voor dat priegelschermpje hangen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:29 schreef emarwii het volgende:
Ik ben op het moment erg druk bezig met 2 reviews. De kleine zeemermin is er 1 van. Een aantal scenes zijn zelfs al klaar. Ik weet nu nog niet wat mijn volgende review word, maar waarschijnlijk een mega drive of DS game.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:57 schreef Kriegel het volgende:
En toch hoop ik heel erg voor jou en de volksgezondheid dat jij de boel gigantisch zit te stangen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hee, dat klinkt me echt onbekend in de oren.quote:De gefrustreerde Video Game fan is een show waarin ik slechte spellen review. Vroeger was ik de gefrustreerde Nintendo fan !! en kon toen alleen maar slechte nintendo games reviewen. Nu ben ik onafhankelijk en kan ik van alle systemen reviews maken
Ik moest heel hard lachen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er uiteindelijk van zijn 'game' terecht gekomen? Heb het laatste topic gemist.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
Poll: Wat is jullie mening over dit alles?Erg vet! Erg kut! Erg kut maar het kan erg vet worden! Wij willen Roelof terug! !
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hahaquote:
Zatlapquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:57 schreef existenz het volgende:
Eej tequila duitser. Ik vind het maar kut. Waar is Roelof?
Dit gaat de beste post van 2008 wordenquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Nouja ik vind het nu toch wel echt een beetje triest worden hoor... Ik bedoel, die jongen doet gewoon hard zn best om zijn eigen draai te geven aan het reviewen van games en dan wordt ie zo hard afgebrand hier op dit mooie forum...
Persoonlijk vind ik hem leuker dan de AVGN, ik vind het accent juist wat toevoegen en ook het feit dat games hem soms zo frustreren dat ie letterlijk niet meer uit zn woorden komt is mij HEEL bekend! Ik zou eigenlijk ook eens een videoreview moeten maken, maar eerlijk gezegd durf ik dat niet juist vanwege alle kansloze agressieve negatieve reacties die je dan direct kunt verwachten. Dus hulde voor emarwii, dat ie wel de ballen heeft om dit allemaal op internet te zetten!
En nu ga ik weer lekker een afleveringetje kijken, heb ze nu bijna allemaal gezien! Snel weer een nieuwe online!
Uw zoekbewerking - oomzechertje - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:17 schreef emarwii het volgende:
De geshiedenis achter de deurklink:
Mijn oomzechertje kon de deur open doen dus moesten we de deurklink anders neerzetten... prachtig dit!
Dit topic gaat dus de geschiedenis in!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:25 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - oomzechertje - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Je bedoelt het feit dat hij al vanaf het opstartscherm in het Wii menu om werkelijk alles loopt te zeiken om het zeiken en nergens ook maar iets beargumenteert, maar in plaats daarvan onder het spelen half afgemaakte zinnen gaat lopen stotteren en zo'n duizend maal herhalen wat een 'vreselijk rotspel' het is alvorens als een spast op het doosje te rammen?quote:en ook het feit dat games hem soms zo frustreren dat ie letterlijk niet meer uit zn woorden komt is mij HEEL bekend!
Je kan gewoon beter eerlijk zijn als iets zuigt. Het is sneuer voor die jongen dat ie het idee krijgt leuk bezig te zijn, enkel om z'n leeftijd. Dat soort figuren komen bij Idols terecht waar ze helemaal een trauma van oplopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:54 schreef koei het volgende:
Jullie zijn wel hard voor die jongen hoor! Hij is pas 14 en nog niet zo lang bezig en dan is dit best goed. Tuurlijk heeft hij nog wel wat verbeterpuntjes zoals zijn uitspraak, maar het is fijn om eens geen kapot spang of lauwe shit te horen in een review. En je hebt er lef voor nodig om je videoreviews op internet te zetten, dat zie ik jullie nog niet doen!
Zelfkennis heet dat. Ik zou zoiets best kunnen doen, maar doe dat niet omdat ik vermoed dat ik niet grappig genoeg ben. Ook mis ik de technische middelen (programma's, apparatuur) om het ergens op te laten lijken, en ik neem zelf geen genoegen met een webcam.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:54 schreef koei het volgende:
En je hebt er lef voor nodig om je videoreviews op internet te zetten, dat zie ik jullie nog niet doen!
Wat de fuck heb je tegen mn reviews?!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:54 schreef koei het volgende:
Jullie zijn wel hard voor die jongen hoor! Hij is pas 14 en nog niet zo lang bezig en dan is dit best goed. Tuurlijk heeft hij nog wel wat verbeterpuntjes zoals zijn uitspraak, maar het is fijn om eens geen kapot spang of lauwe shit te horen in een review. En je hebt er lef voor nodig om je videoreviews op internet te zetten, dat zie ik jullie nog niet doen!
Je reviews zijn nou juist hetgeen waar ik niks tegen heb...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat de fuck heb je tegen mn reviews?!
Roelof kwam hier ook een keer op het forum met het plan om een game te maken maar dat ging ook helemaal nergens over! Maar dat was ook wel erg tofquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:47 schreef Kriegel het volgende:
Wie de fok is Roelof dan?
Je kijkt niet echt heel veel?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:24 schreef AQuila360 het volgende:
Dit is echt het beste dat ik OOIT heb gezien
Alles hier aan is toch grappigquote:
Sackboy van 1 t/m 10 hoe vet vind jij het?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:35 schreef Sackboy het volgende:
Je cameraman heeft wel een erg slechte conditie (vanaf 4:15). Dat lijkt me niet goed hoor. Misschien heeft ie wel astma ofzo.
Oja en hij heeft de hik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |