quote:blastof1 (16 hours ago) Show Hide
0 Poor comment Good comment
Marked as spam
Reply | Spam
Je hoofd is net zo slecht en lelijk als je review
Welnee gek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:56 schreef emarwii het volgende:
Op sommige punten zijn mijn reviews nog niet zo heel goed idd, maar dat komt nog. Als je mijn 1ste en mijn laatste review bekijkt, kun je zien dat ik toch echt vooruitgang boek.
Ik raad je ten stelligste aan om er mee stoppen. Je hebt er echt totaal geen aanleg voor imho.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:56 schreef emarwii het volgende:
Op sommige punten zijn mijn reviews nog niet zo heel goed idd, maar dat komt nog. Als je mijn 1ste en mijn laatste review bekijkt, kun je zien dat ik toch echt vooruitgang boek.
ja dat klopt zeker, je bent snel vooruit gegaan! toi toi toi met je volgende filmpje! let gewoon op je zwakke punten en verbeter het en op een dag word je net zo goed als AVGNquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:56 schreef emarwii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:00 schreef Nosh het volgende:
omdat ze een kapper maar 'dure gekkigheid' vonden?
quote:Ik werd door vele mensen afgekraakt en belachelijk gemaakt, maar dat hield me niet tegen om door te gaan! Nu, meer dan een half jaar later, is de show al veel beter en heb ik meer fans. Hoewel er nog steets mensen zijn die mijn show 'haten', ga ik gewoon lekker door.
emarwii, waar heb je dat shirt gekocht?quote:
"Sommige van jullie zullen mij vast wel kennen."quote:
quote:
"Maar mensen, g-geloof me. Het w-w-w-was het wachten waaaaard."quote:
Vooral doorgaan, niks aantrekken van de mensen die negatief over je zijn. Iedereen heeft talent. Doe het voor de mensen die het wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:20 schreef emarwii het volgende:
Als jullie tips hebben mogen jullie die ook posten. Verwacht mijn volgende review over 2 weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige wat hier gefrustreerd is, is zijn seksleven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, en je praat steeds op een irritante monotome kutmanier. En het gezeik slaat nergens op.
-blijf buiten beeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:20 schreef emarwii het volgende:
Als jullie tips hebben mogen jullie die ook posten. Verwacht mijn volgende review over 2 weken.
Welke?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het enige wat hier gefrustreerd is, is zijn seksleven..
Dat kriebelende gevoel in zijn onderbuik bij iedere close-up van pikachu.quote:
Misschien is de N64 controller nog wel goed als een soort dildo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat kriebelende gevoel in zijn onderbuik bij iedere close-up van pikachu.
Ja, moedig die kneus nog even aan ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Emarwii, laat je niet afleiden door al deze jaloerse fanboys! Je reviewt games eerlijk, laat duidelijk zien wat de gebreken zijn van de spellen en doet het ook nog eens vol enthousiasme!
De enige tip die ik voor je heb is dat je soms wat duidelijker moet proberen te praten, afgezien daarvan zit je helemaal op het goede pad
Kom, doe eens gek, biedt die knul een podium op die site van jullie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Emarwii, laat je niet afleiden door al deze jaloerse fanboys! Je reviewt games eerlijk, laat duidelijk zien wat de gebreken zijn van de spellen en doet het ook nog eens vol enthousiasme!
De enige tip die ik voor je heb is dat je soms wat duidelijker moet proberen te praten, afgezien daarvan zit je helemaal op het goede pad
Ik weet niet hoe goed hij zich aan kan passen aan het format warin we werken, maar het staat hem altijd vrij om een sollicitatie te sturen naar games@fok.nl!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kom, doe eens gek, biedt die knul een podium op die site van jullie.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed hij zich aan kan passen aan het format warin we werken, maar het staat hem altijd vrij om een sollicitatie te sturen naar games@fok.nl!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
TS, You're on the weblog.![]()
AVGN-wannabee
O ja, FOK!weblog kan niet aansprakelijk worden gesteld op eventuele emotionele gevolgen voor TS.quote:
"gamekjoeb"quote:
Heeft ie van AVGNquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:36 schreef Blackninjadude het volgende:
Dude! Zeuren over een labeltje ....
Hou op, het sarcasme doet gewoon pijn!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb het even bekeken Emarwii!
En ik moet zeggen dat het er goed uitziet je bent zeker op de goede weg! Het is idd wel duidelijk dat je je inspiratie bij AVGN vandaan haalt maar ik moet zeggen dat je niet onder doet voor hem!
Welke spellen ben je van plan in de toekomst nog te gaan doen? Of ben je momenteel bezig met iets?
Ik ben blij dat je het leuk vindquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:43 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hou op, het sarcasme doet gewoon pijn!
No. way.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het leuk vind![]()
Maar ik meen het echt!![]()
Al wist ie amper wat een gameconsole was, laat staan wat je ermee kan; zolang ie iets deed wat de moeite van het zien waard was maakt zoiets totaal niet uit. Het kan mij ook geen kak schelen welke achievements Yahtzee heeft gehaald, zolang hij maar met dat onberispelijke accent dingen af blijft zeiken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En gamen kan ie ook al niet, al geldt dat voor z'n grote voorbeeld net zo hard dus dat is 'm nog vergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |