Zonder gelijk heel arrogant te zijn, ik heb een vriendin die een totaal ander type is als ik, niet superaantrekkelijk om heel eerlijk te zijn. Maar ik had het er met een vriend over dat zij soms meer sjans had met stappen. Hij zei tegen mij dat dat kwam omdat ik soms heel afstandelijk en arrogant kan lijken waardoor mensen niet heel snel op je afstappen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is heel frustrerend als je vriendinnen om de haverklap sjans hebben en jij echt nooit. Er was eens een incident op een of ander stom studentenfeest dat me echt een knauw heeft gegeven wat dat betreft.
Hmm drama, doe ik gewoon niet aan eigenlijk dus ben benieuwd wat jij bedoeld met andersquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die doen hun drama's anders. Maar niet minder triest voor een buitenstaander.
De wonderen van het onderling niet communiceren. Struisvogelpolitiek FTWquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef heksehiel het volgende:
Alleen mannen zullen het nooit toegeven aan elkaar.
Alles valt plotseling op zijn plek!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ken ook genoeg jongens die weten dat ze buitengesloten worden omdat ze te knap zijn.
Ja maar daar zag ik dus geen leuke!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Die hebben ze toch gewoon bij de H&M?
Heb je al zoiets? Zo ja: pics?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dit soort dingen
Mannen praten niet met elkaar, die gaan rustig samen bier zuipen en over voetbal praten. Heerlijk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
De wonderen van het onderling niet communiceren. Struisvogelpolitiek FTW.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dit soort dingen
Ik snap wel een beetje dat je mannen af kan schrikken als ik in je fobo kijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zonder gelijk heel arrogant te zijn, ik heb een vriendin die een totaal ander type is als ik, niet superaantrekkelijk om heel eerlijk te zijn. Maar ik had het er met een vriend over dat zij soms meer sjans had met stappen. Hij zei tegen mij dat dat kwam omdat ik soms heel afstandelijk en arrogant kan lijken waardoor mensen niet heel snel op je afstappen.
Zij daarentegen is heel erg outgoing (voor zover ik dat niet was,maar ok) en praat tegen alles en iedereen. Kortom, je hoeft niet persé supermooi te zijn, als je maar een leuke uitstraling hebt.
Ik bedenk me nu dus net dat ik dan waarschijnlijk een kutuitstraling heb, maar goed.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen praten niet met elkaar, die gaan rustig samen bier zuipen en over voetbal praten. Heerlijk!
Als ik zondag niet met je durf te praten weet je meteen hoe het komt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dus net dat ik dan waarschijnlijk een kutuitstraling heb, maar goed.
Is dit een subtiele manier om me te vertellen dat ik eng ben?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik snap wel een beetje dat je mannen af kan schrikken als ik in je fobo kijk
Ik krijg nooit drankjes aangeboden, doe ik iets foutquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef liefie_ het volgende:
Ow ik heb duidelijk een kut uitstraling
Maar ik ben ook gewoon heel vaak niet aardig
En ik mag mensen in het begin altijd niet
Ik ben niet het typje dat aan de bar lief naar je staat te lachen
Ik ben dat meisje dat je drankje terug stuurt en weg kijkt als je lacht
Stom van me maar ja
Het scheelt een hoop gedoe
Daar hebben we ook weleens een discussie over gehad, dat ik te veel in elkaar zit en een beetje zo'n blik heb als een hertje dat in de koplampen van een auto zit ofzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar ligt dat dan niet aan je houding of zo?
Ik zal niet arrogant kijken, helpt dat, denk je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik zondag niet met je durf te praten weet je meteen hoe het komt.
Nou neequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dit een subtiele manier om me te vertellen dat ik eng ben?![]()
Ik tegenwoordig ook niet bedenk ik me nuquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik krijg nooit drankjes aangeboden, doe ik iets fout
Andere vriendin van me ook, die heeft gewoon een lekkere babbel, ik heb echt geen idee wat ik tegen een wildvreemde moet zeggen en zij lult gewoon lekker mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zonder gelijk heel arrogant te zijn, ik heb een vriendin die een totaal ander type is als ik, niet superaantrekkelijk om heel eerlijk te zijn. Maar ik had het er met een vriend over dat zij soms meer sjans had met stappen. Hij zei tegen mij dat dat kwam omdat ik soms heel afstandelijk en arrogant kan lijken waardoor mensen niet heel snel op je afstappen.
Zij daarentegen is heel erg outgoing (voor zover ik dat niet was,maar ok) en praat tegen alles en iedereen. Kortom, je hoeft niet persé supermooi te zijn, als je maar een leuke uitstraling hebt.
Ik blijf het vreemd vinden, je bent gewoon een hartstikke leuke vrouw.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hebben we ook weleens een discussie over gehad, dat ik te veel in elkaar zit en een beetje zo'n blik heb als een hertje dat in de koplampen van een auto zit ofzo.
Je bent je alvast aan het indekkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik zondag niet met je durf te praten weet je meteen hoe het komt.
Nou.. Ik vind het eigenlijk een vreemde discussie om met een vriendin te hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hebben we ook weleens een discussie over gehad, dat ik te veel in elkaar zit en een beetje zo'n blik heb als een hertje dat in de koplampen van een auto zit ofzo.
Ben wel onwijs benieuwd hoe jij er uit ziet eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef liefie_ het volgende:
Ow ik heb duidelijk een kut uitstraling
Maar ik ben ook gewoon heel vaak niet aardig
En ik mag mensen in het begin altijd niet
Ik ben niet het typje dat aan de bar lief naar je staat te lachen
Ik ben dat meisje dat je drankje terug stuurt en weg kijkt als je lacht
Stom van me maar ja
Het scheelt een hoop gedoe
Emancipatie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook niet bedenk ik me nu
Mannen worden steeds suffer
Zonnebrillen FTWquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef CherryLips het volgende:
een beetje zo'n blik heb als een hertje dat in de koplampen van een auto zit ofzo.
Maar dan denk jij dat het komt doordat je lelijk bent?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andere vriendin van me ook, die heeft gewoon een lekkere babbel, ik heb echt geen idee wat ik tegen een wildvreemde moet zeggen en zij lult gewoon lekker mee.
Ik ben niet zo snel bang, dat scheelt. Ik zal wel eest even de kat uit de boom kijken hoor maar als ik eenmaal los kom, berg je dan maar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal niet arrogant kijken, helpt dat, denk je?
Typisch, heb ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou nee
maar kijk je hebt donkere duidelijke wenkbrauwen
Ik was idd even oprecht beledigd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou nee
maar kijk je hebt donkere duidelijke wenkbrauwen
daarmee maak je je gezicht sprekender
en ook iets duidelijker en misschien wat afstandelijker
en voor de rest had ik het nog niet geanalyseerd
lief meisjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben wel onwijs benieuwd hoe jij er uit ziet eigenlijk
Dat begon vele topics terug alquote:
het is mooi.. maar het is ook een beetje "eng"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was idd even oprecht beledigd.
Maar ik snap wat je bedoelt, een beetje een "hard" gezicht. Daarom heb ik mijn haar ook lichter geverfd, omdat het anders heel erg is.
hihi je zei vrouwquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden, je bent gewoon een hartstikke leuke vrouw.
Maar ja, hoe vaak ik andere mensen wel niet heb horen zeggen dat ze het vreemd vinden dat ik zo'n moeite heb met vrouwen...
Gewoon het zelfde kletsen als hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andere vriendin van me ook, die heeft gewoon een lekkere babbel, ik heb echt geen idee wat ik tegen een wildvreemde moet zeggen en zij lult gewoon lekker mee.
Nee, gebrek aan telepathische vaardigheden waardoor ze liefie_ automatisch erkennen als godin en heerseres van het universum. Gek eigenlijk.quote:
Nee, lelijk is misschien wat overdreven. Uitstraling, dat is het, dat mis ik een beetje denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar dan denk jij dat het komt doordat je lelijk bent?
Misschien wel de gefilterde versie, CL is tot ze je beter kent in levende lijve zo'n lief meisjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Gewoon het zelfde kletsen als hier
Haha andersom ook (ik dus hoe jij er uit zietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben wel onwijs benieuwd hoe jij er uit ziet eigenlijk
In het wild valt dat toch niet altijd zo goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Gewoon het zelfde kletsen als hier
Misschien is dat juist het probleem, mannen willen geen ransbakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien wel de gefilterde versie, CL is tot ze je beter kent in levende lijve zo'n lief meisje. Daarna is ze nog steeds lief (en zo mogelijk liever), maar ook de verhalen die hier nog wel eens rondvliegen komen dan probleemloos haar mond uit
.
Probeer wat minder over kotsen te praten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het wild valt dat toch niet altijd zo goed.
Ach, het is mij ook al eens gelukt om een blind date te verpesten door te vroeg mezelf te zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het wild valt dat toch niet altijd zo goed.
Hoezo een vreemde discussie? Al sje echt vriendinnetjes bent, dan moet je toch juist alles met elkaar kunnen delen? Je dromen, je angsten, je onzekerheden en dan wil je toch het beste voor die ander? Net als met je partner alleen dan geen sex met elkaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou.. Ik vind het eigenlijk een vreemde discussie om met een vriendin te hebben.
Eigenlijk
Ik heb dan ook niet zoveel vriendinnen.
Ik kots ook minder, dus dat moet goed komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Probeer wat minder over kotsen te praten.
Mannen willen wel een vrouw waarbij ze zichzelf kunnen zijn. Misschien zoek je dus wel gewoon de verkeerde mannen opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is dat juist het probleem, mannen willen geen ransbak.
Liever op de blind date dan tijdens de huwelijksnacht natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, het is mij ook al eens gelukt om een blind date te verpesten door te vroeg mezelf te zijn.
Je liet jezelf zien?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, het is mij ook al eens gelukt om een blind date te verpesten door te vroeg mezelf te zijn.
Daar kun je aan werken!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, lelijk is misschien wat overdreven. Uitstraling, dat is het, dat mis ik een beetje denk ik.
Niet? En de pyjamaparties dan? En de kussengevechten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef heksehiel het volgende:
Net als met je partner alleen dan geen sex met elkaar
De ene dag barst ik van de zelfvertrouwen, heel raar is dat. Dinsdag was ik in Alkmaar en ik heb tegen alle gozers die langsliepen zitten lachen. Loopt veel lekkers rond daar trouwensquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daar kun je aan werken!
Ik dacht altijd dat ik heel lelijk was, en raar!
soms denk ik nog steeds van mwah. en dan snap ik niet dat iemand zo als mr pf kan zeggen dat ik zo mooi en lief ben en zo. denk ik. hou je cliché praatjes voor je
maar nu barst ik opeens van de zelfvertrouwen, somsheel vreemd!
Het is heel apart dat je soms bij dates een heel ander persoon ben, ik heb het in ieder geval wel. Heel bizar hoef je hoofd dan in elkaar staat. Fascinerend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja maar ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoezo een vreemde discussie? Al sje echt vriendinnetjes bent, dan moet je toch juist alles met elkaar kunnen delen? Je dromen, je angsten, je onzekerheden en dan wil je toch het beste voor die ander? Net als met je partner alleen dan geen sex met elkaar
Mijn gevoel voor humor was even niet gefilterd genoeg. Daar was het toch al wel op stukgelopen (en ook ruimschoots voor de huwelijksnacht) dus ergens was het wel efficientquote:
Oeh reminds me, ik krijg nog foute foto's van een vriendin van een slumber party met A.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet? En de pyjamaparties dan? En de kussengevechten?.
Gewoon terug halen hoe je je toen voeldequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ene dag barst ik van de zelfvertrouwen, heel raar is dat. Dinsdag was ik in Alkmaar en ik heb tegen alle gozers die langsliepen zitten lachen. Loopt veel lekkers rond daar trouwens. Woensdag was er niks van over
.
Ja vind ik best gekquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, gebrek aan telepathische vaardigheden waardoor ze liefie_ automatisch erkennen als godin en heerseres van het universum. Gek eigenlijk.
Je hebt mijn mailquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh reminds me, ik krijg nog foute foto's van een vriendin van een slumber party met A..
Ik ben al lang blij als een vrouw hapt. Ik ben niet zo kieskeurig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mannen willen wel een vrouw waarbij ze zichzelf kunnen zijn.
Niks mis met bijtende vrouwen, maar ik ben te kieskeurig om voor een vrouw te gaan waar ik mezelf niet bij kan zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij als een vrouw hapt. Ik ben niet zo kieskeurig.
daar ga je de fout inquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij als een vrouw hapt. Ik ben niet zo kieskeurig.
Als ik mezelf niet kan zijn dan wordt het toch al niets. Als ik wel mezelf kan zijn ook niet, dan want zit ik zo in de friendzone.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met bijtende vrouwen, maar ik ben te kieskeurig om voor een vrouw te gaan waar ik mezelf niet bij kan zijn.
Zijn dat de verwachtingen van je avatar of van die ene kontfoto in je fotoboek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
grappig
ik zie er vaak uit als verwacht hier op fok
Het werkt een beetje zo dat als iemand je elke dag verteld dat je lelijk oid bent, dat je dat gaat geloven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daar kun je aan werken!
Ik dacht altijd dat ik heel lelijk was, en raar!
soms denk ik nog steeds van mwah. en dan snap ik niet dat iemand zo als mr pf kan zeggen dat ik zo mooi en lief ben en zo. denk ik. hou je cliché praatjes voor je
maar nu barst ik opeens van de zelfvertrouwen, somsheel vreemd!
Jinxquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:15 schreef CherryLips het volgende:
jeetje, we zijn zowaar een beetje on-topic.
Ik moet zeggen dat mijn standaarden na mijn o zo leuke laatste dinges best wel hoog liggen, heeft mijn ego toen wel een flinke (tijdelijke) boost gegeven. En ik ben ook gewoon leuk. Ik moet dat alleen nog even uitstralen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
daar ga je de fout in
Toen ik op de middelbare school om de haverklap voor lelijk wijf werd uitgemaakt begon ik daar ook vrij snel in te geloven jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het werkt een beetje zo dat als iemand je elke dag verteld dat je lelijk oid bent, dat je dat gaat geloven.
Ik hou wel van mannen die me vertellen af en toe dat ik een lekker wijf ben, ik zeg zelf ook wat ik van hem vind toch?
Zelfvertrouwen ftw!
Ik was op de middelbare school ook een totaal ander type. Toen ik eenmaal wat meer met mijn uiterlijk bezig ging en merkte dat ik daar reacties op kreeg heb ik ook echt een switch moeten maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school om de haverklap voor lelijk wijf werd uitgemaakt begon ik daar ook vrij snel in te geloven ja. Duurde best lang voor ik daar overheen was.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga een Chineesje adopteren later.
Naja ik ben dikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school om de haverklap voor lelijk wijf werd uitgemaakt begon ik daar ook vrij snel in te geloven ja. Duurde best lang voor ik daar overheen was.
Ik was tot een paar jaar geleden ook helemaal niet leuk, dat is pas iets van de laatste vijf jaar ongeveer. Sindsdien begint het vrouwen-gebeuren bij mij ook eindelijk langzaam een beetje te lopen. Uiteraard nog niet snel genoeg naar mijn zin maar daar werk ik aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In je waarde worden gelaten ipv. de hoofdpersoon te zijn in het grote "bouw hier je eigen vriendje (schroefjes apart bijgeleverd)"-plan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Ligt eraan wat je bedoelt met 'jezelf zijn'. Winden laten in bed? Chagrijnig zijn zo eens in de maand? (voor vrouwen dan).
Mijn probleem nu is dat ik in een stad woon met eigenlijk alleen maar mooie mensen, als ik door de stad loop zie ik zelden een vrouw of man die er niet bijna-perfect uit ziet. Heel irritant. Waarom denk je dat ik zo vaak naar Den Haag ga?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was op de middelbare school ook een totaal ander type. Toen ik eenmaal wat meer met mijn uiterlijk bezig ging en merkte dat ik daar reacties op kreeg heb ik ook echt een switch moeten maken.
Ik denk altijd, mooiere mensen zijn er altijd. Maar ook lelijkere, en ik vind zelf dat ik er best goed uitzie.
En als je dat vindt, dan straal je dat ook uit toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |