Niet dat ik tot dusver problemen heb met de vriendinnen die ik heb ontmoet, maarreh...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze lijkt een beetje op een vriendin van me.
Dat was dan ook zonder slowchat wel ernstig geweestquote:
Dagcijfers # 162quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ok, nu wil ik het ook weten. Hoe en waar zie ik dat?
Gisteren 84. 054 heksehiel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ok, nu wil ik het ook weten. Hoe en waar zie ik dat?
Die van de Aldi, die lijkt er nog het meest op. Ik kwam erachter dat ik zo'n 25 euro per week aan Red Bull uitgaf, dus ik zocht een alternatief.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat om het effect, net als bij koffie. Het is niet ranziger dan de echte hoor. Welke heb je?
ik heb keilekkere vriendinnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat ik tot dusver problemen heb met de vriendinnen die ik heb ontmoet, maarreh...
Dat was gister?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
7e valt mee 68. 065 Principessa.Farfallus
Ow cute dan is ze ook vast cheerleader!quote:
Je weet dat dat spul niet zo heel gezond voor je is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die van de Aldi, die lijkt er nog het meest op. Ik kwam erachter dat ik zo'n 25 euro per week aan Red Bull uitgaf, dus ik zocht een alternatief.
Ja, dat was me bekend. Maar had ik degene waar die foto je aan doet denken ooit ontmoet?quote:
Andere vriendinnen zoeken dus. Alhoewel ik ook geen problemen heb met de huidige exemplaren voor zover ik ze ken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er soms zelf een beetje onzeker van.
Al die suiker troepquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat dat spul niet zo heel gezond voor je is?
Ga eens mijn mijn vriendinnetje praten, hier hebben wij laatst een heel drama om gehadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er soms zelf een beetje onzeker van.
Ik heb volgens mij ook de meeste posts op dagen dat ik de hele dag op stap ben. Dat moet ik dan 's avonds even inhalen blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En als er andere mensen bijzijn fok ik nooitDus ik vraag me echt af van wanneer die post dan wel zijn :/
Ach, dat is zoveel niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat dat spul niet zo heel gezond voor je is?
Wij kunnen heel goed shoppen, ook datquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow cute dan is ze ook vast cheerleader!
En als jij alleen maar knappe vriendinnen hebt wil ik wel met jou meeten
Want dan vind je me aardig en dan kan ik voortaan met jou en je vriendinnen gaan shoppen en zo
Vrouwendrama'squote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ga eens mijn mijn vriendinnetje praten, hier hebben wij laatst een heel drama om gehad
Living on the edge, goed hoor !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, dat is zoveel niet.
Ik ben een echte thrillseeker, zoals je wel merkt.
Oh dat vind ik echt gezeurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ga eens mijn mijn vriendinnetje praten, hier hebben wij laatst een heel drama om gehad
Raarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook de meeste posts op dagen dat ik de hele dag op stap ben. Dat moet ik dan 's avonds even inhalen blijkbaar.
Nee, die is Amerikaans, ze is een paar jaar geleden een weekend bij mij thuis geweest toen ze in Luxemburg studeerdequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat was me bekend. Maar had ik degene waar die foto je aan doet denken ooit ontmoet?.
Bij mij is het vaak pure jaloeziequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zoek leuk ondergoed, weet jij nog wat betaalbaars?quote:
Het is ook niet mijn sterkste kant. Maar ik werk er aan, het is namelijk een hele nare emotie die een boel andere emoties kan triggeren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik kan heel slecht jaloers zijn.
hello kittyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zoek leuk ondergoed, weet jij nog wat betaalbaars?
Ik heb niet hele rare maten (broekje 34/xs bh 70b ) dus hoeft geen speciale winkel te zijn of zo..
Zit hier op een digitale televisie ontvanger op het werk ook te kijken, ziet er erg mooi uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:47 schreef liefie_ het volgende:
Zo vet! Nu vormen honderde chineesjes in pakjes met lampjes er op een duif!
Briljant
Waarom hebben mannen dat nooitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden hele nare dingen gezegd uit jaloezie, voel me er nog steeds kut om.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn sterkste kant. Maar ik werk er aan, het is namelijk een hele nare emotie die een boel andere emoties kan triggeren.
Ik had hier laatst ook een discussie over met een vriendin, die onzeker was ofzo in mijn bijzijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak pure jaloezie. En ik kan heel slecht jaloers zijn.
Die doen hun drama's anders. Maar niet minder triest voor een buitenstaanderquote:
ja zo ietsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had hier laatst ook een discussie over met een vriendin, die onzeker was ofzo in mijn bijzijn.
Is it a girl-thing ofzo? Ik snap het niet helemaal, beauty is in the eye of the beholder toch?
Het is heel frustrerend als je vriendinnen om de haverklap sjans hebben en jij echt nooit. Er was eens een incident op een of ander stom studentenfeest dat me echt een knauw heeft gegeven wat dat betreft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had hier laatst ook een discussie over met een vriendin, die onzeker was ofzo in mijn bijzijn.
Is it a girl-thing ofzo? Ik snap het niet helemaal, beauty is in the eye of the beholder toch?
Yup. Vrouwen concurreren met hun vriendinnen, mannen concurreren met vreemdelingen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef Kluts het volgende:
Is it a girl-thing ofzo?
Omdat jullie gewoon allemaal niet heel lekker zijnquote:
We zijn allemaal de ene uitzondering op de regelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Omdat jullie gewoon allemaal niet heel lekker zijn
Maar ligt dat dan niet aan je houding of zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is heel frustrerend als je vriendinnen om de haverklap sjans hebben en jij echt nooit. Er was eens een incident op een of ander stom studentenfeest dat me echt een knauw heeft gegeven wat dat betreft.
Dat was het van haar kant ook en ze werd er rete-onzeker van. Het is gewoon een klote gevoel want het komt wel tussen de vriendschap in te staan. Wel eerlijk dat ze het uitte, alhoewel ik er niets mee kon alleen zeggen dat ze eerlijk moest blijven erover.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak pure jaloezie. En ik kan heel slecht jaloers zijn.
Ik kan me er alles bij voorstellen. Mijn vrienden gingen er altijd vandoor met de vrouwen die ik leuk vond.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is heel frustrerend als je vriendinnen om de haverklap sjans hebben en jij echt nooit.
Die hebben ze toch gewoon bij de H&M?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dit soort dingen
Dickies?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef liefie_ het volgende:
Heb wel rare maten namelijk (mega tieten)
Zonder gelijk heel arrogant te zijn, ik heb een vriendin die een totaal ander type is als ik, niet superaantrekkelijk om heel eerlijk te zijn. Maar ik had het er met een vriend over dat zij soms meer sjans had met stappen. Hij zei tegen mij dat dat kwam omdat ik soms heel afstandelijk en arrogant kan lijken waardoor mensen niet heel snel op je afstappen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is heel frustrerend als je vriendinnen om de haverklap sjans hebben en jij echt nooit. Er was eens een incident op een of ander stom studentenfeest dat me echt een knauw heeft gegeven wat dat betreft.
Hmm drama, doe ik gewoon niet aan eigenlijk dus ben benieuwd wat jij bedoeld met andersquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die doen hun drama's anders. Maar niet minder triest voor een buitenstaander.
De wonderen van het onderling niet communiceren. Struisvogelpolitiek FTWquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef heksehiel het volgende:
Alleen mannen zullen het nooit toegeven aan elkaar.
Alles valt plotseling op zijn plek!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ken ook genoeg jongens die weten dat ze buitengesloten worden omdat ze te knap zijn.
Ja maar daar zag ik dus geen leuke!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Die hebben ze toch gewoon bij de H&M?
Heb je al zoiets? Zo ja: pics?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dit soort dingen
Mannen praten niet met elkaar, die gaan rustig samen bier zuipen en over voetbal praten. Heerlijk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
De wonderen van het onderling niet communiceren. Struisvogelpolitiek FTW.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dit soort dingen
Ik snap wel een beetje dat je mannen af kan schrikken als ik in je fobo kijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zonder gelijk heel arrogant te zijn, ik heb een vriendin die een totaal ander type is als ik, niet superaantrekkelijk om heel eerlijk te zijn. Maar ik had het er met een vriend over dat zij soms meer sjans had met stappen. Hij zei tegen mij dat dat kwam omdat ik soms heel afstandelijk en arrogant kan lijken waardoor mensen niet heel snel op je afstappen.
Zij daarentegen is heel erg outgoing (voor zover ik dat niet was,maar ok) en praat tegen alles en iedereen. Kortom, je hoeft niet persé supermooi te zijn, als je maar een leuke uitstraling hebt.
Ik bedenk me nu dus net dat ik dan waarschijnlijk een kutuitstraling heb, maar goed.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen praten niet met elkaar, die gaan rustig samen bier zuipen en over voetbal praten. Heerlijk!
Als ik zondag niet met je durf te praten weet je meteen hoe het komt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dus net dat ik dan waarschijnlijk een kutuitstraling heb, maar goed.
Is dit een subtiele manier om me te vertellen dat ik eng ben?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik snap wel een beetje dat je mannen af kan schrikken als ik in je fobo kijk
Ik krijg nooit drankjes aangeboden, doe ik iets foutquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef liefie_ het volgende:
Ow ik heb duidelijk een kut uitstraling
Maar ik ben ook gewoon heel vaak niet aardig
En ik mag mensen in het begin altijd niet
Ik ben niet het typje dat aan de bar lief naar je staat te lachen
Ik ben dat meisje dat je drankje terug stuurt en weg kijkt als je lacht
Stom van me maar ja
Het scheelt een hoop gedoe
Daar hebben we ook weleens een discussie over gehad, dat ik te veel in elkaar zit en een beetje zo'n blik heb als een hertje dat in de koplampen van een auto zit ofzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar ligt dat dan niet aan je houding of zo?
Ik zal niet arrogant kijken, helpt dat, denk je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik zondag niet met je durf te praten weet je meteen hoe het komt.
Nou neequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dit een subtiele manier om me te vertellen dat ik eng ben?![]()
Ik tegenwoordig ook niet bedenk ik me nuquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik krijg nooit drankjes aangeboden, doe ik iets fout
Andere vriendin van me ook, die heeft gewoon een lekkere babbel, ik heb echt geen idee wat ik tegen een wildvreemde moet zeggen en zij lult gewoon lekker mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zonder gelijk heel arrogant te zijn, ik heb een vriendin die een totaal ander type is als ik, niet superaantrekkelijk om heel eerlijk te zijn. Maar ik had het er met een vriend over dat zij soms meer sjans had met stappen. Hij zei tegen mij dat dat kwam omdat ik soms heel afstandelijk en arrogant kan lijken waardoor mensen niet heel snel op je afstappen.
Zij daarentegen is heel erg outgoing (voor zover ik dat niet was,maar ok) en praat tegen alles en iedereen. Kortom, je hoeft niet persé supermooi te zijn, als je maar een leuke uitstraling hebt.
Ik blijf het vreemd vinden, je bent gewoon een hartstikke leuke vrouw.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hebben we ook weleens een discussie over gehad, dat ik te veel in elkaar zit en een beetje zo'n blik heb als een hertje dat in de koplampen van een auto zit ofzo.
Je bent je alvast aan het indekkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik zondag niet met je durf te praten weet je meteen hoe het komt.
Nou.. Ik vind het eigenlijk een vreemde discussie om met een vriendin te hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hebben we ook weleens een discussie over gehad, dat ik te veel in elkaar zit en een beetje zo'n blik heb als een hertje dat in de koplampen van een auto zit ofzo.
Ben wel onwijs benieuwd hoe jij er uit ziet eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef liefie_ het volgende:
Ow ik heb duidelijk een kut uitstraling
Maar ik ben ook gewoon heel vaak niet aardig
En ik mag mensen in het begin altijd niet
Ik ben niet het typje dat aan de bar lief naar je staat te lachen
Ik ben dat meisje dat je drankje terug stuurt en weg kijkt als je lacht
Stom van me maar ja
Het scheelt een hoop gedoe
Emancipatie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook niet bedenk ik me nu
Mannen worden steeds suffer
Zonnebrillen FTWquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef CherryLips het volgende:
een beetje zo'n blik heb als een hertje dat in de koplampen van een auto zit ofzo.
Maar dan denk jij dat het komt doordat je lelijk bent?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andere vriendin van me ook, die heeft gewoon een lekkere babbel, ik heb echt geen idee wat ik tegen een wildvreemde moet zeggen en zij lult gewoon lekker mee.
Ik ben niet zo snel bang, dat scheelt. Ik zal wel eest even de kat uit de boom kijken hoor maar als ik eenmaal los kom, berg je dan maar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal niet arrogant kijken, helpt dat, denk je?
Typisch, heb ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou nee
maar kijk je hebt donkere duidelijke wenkbrauwen
Ik was idd even oprecht beledigd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou nee
maar kijk je hebt donkere duidelijke wenkbrauwen
daarmee maak je je gezicht sprekender
en ook iets duidelijker en misschien wat afstandelijker
en voor de rest had ik het nog niet geanalyseerd
lief meisjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben wel onwijs benieuwd hoe jij er uit ziet eigenlijk
Dat begon vele topics terug alquote:
het is mooi.. maar het is ook een beetje "eng"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was idd even oprecht beledigd.
Maar ik snap wat je bedoelt, een beetje een "hard" gezicht. Daarom heb ik mijn haar ook lichter geverfd, omdat het anders heel erg is.
hihi je zei vrouwquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden, je bent gewoon een hartstikke leuke vrouw.
Maar ja, hoe vaak ik andere mensen wel niet heb horen zeggen dat ze het vreemd vinden dat ik zo'n moeite heb met vrouwen...
Gewoon het zelfde kletsen als hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andere vriendin van me ook, die heeft gewoon een lekkere babbel, ik heb echt geen idee wat ik tegen een wildvreemde moet zeggen en zij lult gewoon lekker mee.
Nee, gebrek aan telepathische vaardigheden waardoor ze liefie_ automatisch erkennen als godin en heerseres van het universum. Gek eigenlijk.quote:
Nee, lelijk is misschien wat overdreven. Uitstraling, dat is het, dat mis ik een beetje denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar dan denk jij dat het komt doordat je lelijk bent?
Misschien wel de gefilterde versie, CL is tot ze je beter kent in levende lijve zo'n lief meisjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Gewoon het zelfde kletsen als hier
Haha andersom ook (ik dus hoe jij er uit zietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben wel onwijs benieuwd hoe jij er uit ziet eigenlijk
In het wild valt dat toch niet altijd zo goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Gewoon het zelfde kletsen als hier
Misschien is dat juist het probleem, mannen willen geen ransbakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien wel de gefilterde versie, CL is tot ze je beter kent in levende lijve zo'n lief meisje. Daarna is ze nog steeds lief (en zo mogelijk liever), maar ook de verhalen die hier nog wel eens rondvliegen komen dan probleemloos haar mond uit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |