dat zeg ik ook al een tijdjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wow dat is tof! Tnx!
Vanavond bestellen
Ik ben zo'n shoppaholic ':')
Hierna ga ik minderen
Ja, dat kan, maar dat is in mijn geval niet zo. Heb het niet over anderen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt eraan, al heb je 6jaar niets gepost
Alweerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wow dat is tof! Tnx!
Vanavond bestellen
Ik ben zo'n shoppaholic ':')
Hierna ga ik minderen
m'n digitale camera is te nieuwquote:
Ja maar dat is dusniet helemaal goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alweer![]()
Je was gister toch ook al wezen shoppen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is dusniet helemaal goed
Dat andere topje is beter
MAar dat is er nooit meer op tijd
Maar als ik dat nu koop kan ik dat bij een ander feest aan
welk topje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is dusniet helemaal goed
Dat andere topje is beter
MAar dat is er nooit meer op tijd
Maar als ik dat nu koop kan ik dat bij een ander feest aan
De complete cyclus zo ontegenzeggenlijk CL in beeld gebrachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef CherryLips het volgende:
gister zat ik naar babyboom te kijken en toen begonnen m'n eierstokken te rammelen. Tot een volwassen vent keihard ging janken van blijdschap toen z'n vrouw weer zwanger was. Ik kan dat niet zo hebben, jankende mannen. En mensen die hun kinderen Ajax-kleertjes aantrekken. En toen kwam later schatjes en toen de opvoedpolitie ofzo en toen droogde m'n baarmoeder weer helemaal in van ellende.
Wow, dat is wel heel erg jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het trieste, het is geen grap. Hoe kom je anders aan je 200+ posts per dag gemiddeld? Ik heb daar nog hele mooie statistieken van. Nee, dat was niet echt een hele nuttige tijd.
Het is een gave. Maar voor slowchatting (en toen zat ik toch echt al een paar jaartjes op Fok!) had ik nog een gemiddelde van dertien per dag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
En toch is elke post van je nog een kwaliteitspost. Ik vind het knap.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef CherryLips het volgende:
gister zat ik naar babyboom te kijken en toen begonnen m'n eierstokken te rammelen. Tot een volwassen vent keihard ging janken van blijdschap toen z'n vrouw weer zwanger was. Ik kan dat niet zo hebben, jankende mannen. En mensen die hun kinderen Ajax-kleertjes aantrekken. En toen kwam later schatjes en toen de opvoedpolitie ofzo en toen droogde m'n baarmoeder weer helemaal in van ellende.
Wanneer ga je baren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik deed in mijn eerste jaar gemiddeld één post per week. Terwijl ik wel dagelijks lurkte. Ergens ging het mis. Ik weet nog precies bij welke post in welk topic. Als de search het deed zou ik die post op kunnen zoeken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een gave. Maar voor slowchatting (en toen zat ik toch echt al een paar jaartjes op Fok!) had ik nog een gemiddelde van dertien per dag.
ff kijken of het zo werkt...quote:
Wat ben je nu dan? Een kwantiteitsposter? Als jij dat bent, wat maakt dat mij dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik was dan ook een kwaliteitsposter. Toen.
leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ff kijken of het zo werkt...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ff kijken of het zo werkt...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:05 schreef Igen het volgende:Top 100 van maandag 28 juli 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
43. 059 Principessa.Farfallus
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:03 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van dinsdag 29 juli 2008
057. 060 Principessa.Farfallus
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:19 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van woensdag 30 juli 2008
04. 212 Principessa.Farfallus
Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:09 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van donderdag 31 juli 2008
01. 266 Principessa.Farfallus
Stomme Eend is niet aansprakelijk voor lichamelijk danwel geestelijk letsel veroorzaakt door deze statistieken.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:09 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van vrijdag 1 augustus 2008
061. 050 Principessa.Farfallus
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:10 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van maandag 4 augustus 2008
009. 129 Principessa.Farfallus
Stomme Eend is niet zo intelligent.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:58 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van dinsdag 5 augustus 2008
10. 114 Principessa.Farfallus
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:13 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van woensdag 6 augustus 2008
11. 127 Principessa.Farfallus
Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:09 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van donderdag 7 augustus 2008
68. 065 Principessa.Farfallus
Stomme Eend is niet aansprakelijk voor lichamelijk danwel geestelijk letsel veroorzaakt door deze statistieken.
ze lijkt een beetje op een vriendin van me.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef liefie_ het volgende:
Leuke dame ook
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:41 schreef Q. het volgende:
Bij de CUB hadden we zelfs een wachtkamer-topic om de tijd tussen verschillende topics te doden als er niet snel genoeg een nieuwe werd aangemaakt..
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Damn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:41 schreef Q. het volgende:
Bij de CUB hadden we zelfs een wachtkamer-topic om de tijd tussen verschillende topics te doden als er niet snel genoeg een nieuwe werd aangemaakt..
Het gaat om het effect, net als bij koffie. Het is niet ranziger dan de echte hoor. Welke heb je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:42 schreef Kluts het volgende:
Bah, nep-Red Bull is niet te drinken.
Gelukkig wel, komt dat door de invloed van bier?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig is de huidige tijd een heel stuk nuttiger.
Ok, dat is ernstig. Heel ernstig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:41 schreef Q. het volgende:
Heeft die msnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze lijkt een beetje op een vriendin van me.
Jij bent een en al kwaliteit. Dat je ook nog poster bent is slechts de kers op de taartquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat ben je nu dan? Een kwantiteitsposter? Als jij dat bent, wat maakt dat mij dan?
Ik ga maar even niet nadenken over alle tijd die ik hier op FOK! heb verspild, dan word ik volgens mij nogal droevig.quote:
Jezus, dat gaat wel heel erg ver zeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:41 schreef Q. het volgende:
Niet dat ik tot dusver problemen heb met de vriendinnen die ik heb ontmoet, maarreh...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze lijkt een beetje op een vriendin van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |