Hoort het in OUD?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je dit niet de verkeerde kant op post?.
[ afbeelding ]
dat zeg ik ook al een tijdjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wow dat is tof! Tnx!
Vanavond bestellen
Ik ben zo'n shoppaholic ':')
Hierna ga ik minderen
Ja, dat kan, maar dat is in mijn geval niet zo. Heb het niet over anderen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt eraan, al heb je 6jaar niets gepost
Alweerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wow dat is tof! Tnx!
Vanavond bestellen
Ik ben zo'n shoppaholic ':')
Hierna ga ik minderen
m'n digitale camera is te nieuwquote:
Ja maar dat is dusniet helemaal goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alweer![]()
Je was gister toch ook al wezen shoppen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is dusniet helemaal goed
Dat andere topje is beter
MAar dat is er nooit meer op tijd
Maar als ik dat nu koop kan ik dat bij een ander feest aan
welk topje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is dusniet helemaal goed
Dat andere topje is beter
MAar dat is er nooit meer op tijd
Maar als ik dat nu koop kan ik dat bij een ander feest aan
De complete cyclus zo ontegenzeggenlijk CL in beeld gebrachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef CherryLips het volgende:
gister zat ik naar babyboom te kijken en toen begonnen m'n eierstokken te rammelen. Tot een volwassen vent keihard ging janken van blijdschap toen z'n vrouw weer zwanger was. Ik kan dat niet zo hebben, jankende mannen. En mensen die hun kinderen Ajax-kleertjes aantrekken. En toen kwam later schatjes en toen de opvoedpolitie ofzo en toen droogde m'n baarmoeder weer helemaal in van ellende.
Wow, dat is wel heel erg jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het trieste, het is geen grap. Hoe kom je anders aan je 200+ posts per dag gemiddeld? Ik heb daar nog hele mooie statistieken van. Nee, dat was niet echt een hele nuttige tijd.
Het is een gave. Maar voor slowchatting (en toen zat ik toch echt al een paar jaartjes op Fok!) had ik nog een gemiddelde van dertien per dag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
En toch is elke post van je nog een kwaliteitspost. Ik vind het knap.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef CherryLips het volgende:
gister zat ik naar babyboom te kijken en toen begonnen m'n eierstokken te rammelen. Tot een volwassen vent keihard ging janken van blijdschap toen z'n vrouw weer zwanger was. Ik kan dat niet zo hebben, jankende mannen. En mensen die hun kinderen Ajax-kleertjes aantrekken. En toen kwam later schatjes en toen de opvoedpolitie ofzo en toen droogde m'n baarmoeder weer helemaal in van ellende.
Wanneer ga je baren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik deed in mijn eerste jaar gemiddeld één post per week. Terwijl ik wel dagelijks lurkte. Ergens ging het mis. Ik weet nog precies bij welke post in welk topic. Als de search het deed zou ik die post op kunnen zoeken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een gave. Maar voor slowchatting (en toen zat ik toch echt al een paar jaartjes op Fok!) had ik nog een gemiddelde van dertien per dag.
ff kijken of het zo werkt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |